ՎԻՎԱՍԵԼ-ՄՏՍ – ՆՈՐ ՀՈՐԻԶՈՆՆԵՐ ԱՊԱԳԱ ՄԱՍՆԱԳԵՏՆԵՐԻ ՀԱՄԱՐ
ՎիվաՍել-ՄՏՍ-ից («ՄՏՍ» ԲԲԸ դուստր ձեռնարկություն) «Բիզնես 24»-ին տեղեկացնում են, որ այսօր Հայաստանի առաջատար բջջային օպերատորի կառավարման փորձին և գործունեության 5-ամյա հաջողություններին ծանոթացել են ԵՊՀ Իջևանի մասնաճյուղի ուսանողները:
Ինչպիսի՞ բարդություններ կարող են լինել կապի մատուցման ժամանակ: Ինչպե±ս գործել բնության անկանխատեսելի հետևանքները ժամանակին վերացնելու և բաժանորդներին սպասարկելու համար: Ի՞նչ է իրենից ներկյացնում բջջային կապն առհասարակ: Կառավարման ո՞ր մոդելն է ընտրել ՎիվաՍել-ՄՏՍ-ը, և կուտակած փորձի ընթացքում հատկապես ի՞նչ արժեքներ է կարևորում ընկերությունը:
«Ամենաթանկ արժեքը մարդկային կապիտալն է և այդ ներուժով` ստանձնած պարտավորությունները կատարելը: Միշտ պարտավորվել ենք ցանց ստեղծելու առումով և մեր ուժերը շարունակաբար ներդնելով` գնացել ենք առաջ: Երրորդ սերնդի ցանց ապահովելը մեկն էր այն պարտավորություններից, որը ստանձնել էր շարժական կապին օպերատորը: Այսօր արդեն, ՎիվաՍել- ՄՏՍ-ն առաջարկում է այդ ցանցի ընձեռած հնարավորություններից օգտվելու տարբեր լուծումներ: ՎիվաՍել-ՄՏՍ-ն այսօր մրցակցային շուկայում առաջինն է շարժական կապի ժամանակակից ծառայությունների, այդ թվում՝ լայնաշերտ ինտերնետ ապահովելու առումով», – իր խոսքում նշեց գլխավոր տնօրեն Ռալֆ Յիրիկյանը:
Ոլորտի հետագա զարգացումն ապահովելու և հաջողությունների հասնելու համար, ընկերության գլխավոր տնօրենը կարևոր է համարում վաղվա մասնագետներին ընդառաջ գնալու բիզնեսի պատրաստակամությունը: Քայլ, որը մշակույթ է դարձել Հայաստանի առաջատար բջջային օպերատորի համար: