ՎԻՎԱՍԵԼ ՄՏՍ – ՌԱԼՖ ՅԻՐԻԿՅԱՆԸ ԴԱՍԱԽՈՍՈՒԹՅՈՒՆ Է ԿԱՐԴԱՑԵԼ ԱԳՐՈԲԻԶՆԵՍԻ ՈՒՍՈՒՑՄԱՆ ԿԵՆՏՐՈՆԻ ՈՒՍԱՆՈՂՆԵՐԻ ՀԱՄԱՐ
ՎիվաՍել-ՄՏՍ-ից («ՄՏՍ» ԲԲԸ-ի դուստր ձեռնարկություն) «Բիզնես 24»-ին տեղեկացնում են, որ ընկերության գլխավոր տնօրեն Ռալֆ Յիրիկյանը կառավարման մշակույթի վերաբերյալ դասախոսությամբ է հանդես եկել Ագրոբիզնեսի ուսուցման կենտրոնի ուսանողների շրջանում:
«Ի՞նչն է կարևոր` շարունակական զարգացում ակնկալող որևէ ընկերության համար: Տուրք տալ վարչարարությա՞նը, խստացնե՞լ աշխատանքային պայմանները, թ՞ե ստանձնել պարտականություններ և պատասխանատվություն` աշխատակիցների և հասարակության նկատմամբ: Որքանո՞վ են կարևոր խրախուսման մեթոդներն ու կորպորատիվ պատասխանատվությամբ առաջնորդվելու անհրաժեշտությունը», – ուսանողներին հարցրեց ՎիվաՍել-ՄՏՍ-ի Գլխավոր տնօրեն Ռալֆ Յիրիկյանն իր դասախոսության բացման խոսքում:
Հայաստանի շուկայում հաստատուն դիրքեր զբաղեցնող ՎիվաՍել-ՄՏՍ-ը գործունեության սկզբից կայացրել է կառավարման առավել քաղաքակիրթ ձևաչափով առաջնորդվելու որոշում: Թիմային արդյունավետ աշխատանքն ու ապրանքանիշի նկատմամբ աշխատակիցների հավատարմությունը, իրենց համար ստեղծված ապահովության երաշխիքների արդյունք են:
«Ընկերության ներսում պետք է հստակ գործի խրախուսման մեթոդը: Աշխատակիցներից յուրաքանչյուրը պետք է լինի ուշադրության և հոգածության կենտրոնում: Ղեկավարի գործելավոճը պետք է օրինակ լինի աշխատակիցների համար»,- Ագրոբիզնեսի ուսուցման կենտրոնի ուսանողներին ուղղված դասախոսության ընթացքում շեշտեց ՎիվաՍել-ՄՏՍ-ի գլխավոր տնօրեն Ռալֆ Յիրիկայնը:
Կառավարման գործընթացում կորպորատիվ պատասխանատվությամբ առաջնորդվելու կարևորությունը գնահատողները, Ռալֆ Յիրիկյանի խորին համոզմամբ, տուրք չեն տալիս ավելորդ վարչարարությանը, և այդ կերպ չեն նսեմացնում գործատու-աշխատող հարաբերությունները:
Հայաստանի բջջային առաջատար օպերատորը, կառավարման գործընթացում հնարավոր մասնակցություն ակնկալող երիտասարդությանը կոչ է անում ընտրել հեռանկարային ռազմավարություն. ընկերության ներսում առաջնորդվել հարգանքի, աշխատասիրության, համագործակցելու պատրաստակամության և պատասխանատվության վրա: Միշտ լինել հեռատես և նորարարություների ձգտող: Կարևոր տեղ հատկացնել կորպորատիվ պատասխանատվությանը:
Դասախոսություններին հաջորդած հարցուպատասխանի ընթացքում, ներկաները լիարժեք պատկերացում կազմեցին Հայաստանի բջջային առաջատար օպերատորի գործունեության մասին:
Հիշեցնենք. որ ՎիվաՍել–ՄՏՍ-ը (Ղ-Տելեկոմ ՓԲԸ) Հայաստանում շարժական կապի առաջատար օպերատոր է, որը տրամադրում է ձայնային և տվյալների փոխանցման ծառայությունների բազմազան տեսականի: Իր հիմնադրման օրվանից` 2005թ. հուլիսի 1-ից, կարճ ժամանակամիջոցում ՎիվաՍել–ՄՏՍ-ը կարողացել է ստեղծել համահանրապետական ցանց և բաժանորդների զգալի բազա: ՎիվաՍել–ՄՏՍ-ը Հայաստանի շարժական հեռահաղորդակցության շուկայում նորարարական տեսականու և ծառայությունների զարգացման ու առաջարկի առաջատարն է: Հավելյալ տեղեկություններ ստանալու համար այցելեք www.vivacell.am
«Բջջային Հեռահամակարգեր» ԲԲԸ-ն (ՄՏՍ) Ռուսատանի եւ ԱՊՀ երկրների բջջային կապի խոշորագույն օպերատորն է: Դուստր ձեռնարկությունների հետ միասին կազմակերպությունը սպասարկում է ավելի, քան 96.68 միլիոն բաժանորդի: Ռուսաստանի 82 տարածաշրջանների բնակչությունը, ինչպես նաեւ Բելառուսի, Ուկրաինայի, Ուզբեկստանի եւ Թուրքմենստանի բնակչությունը, որտեղ ՄՏՍ-ը եւ իր դուստր ձեռնարկություններն ունեն լիցենզիա GSM ստանդարտներին համապատասխան ծառայություններ մատուցելու համար, կազմում է ավելի քան 230 միլիոն մարդ: 2000թ-ից «ՄՏՍ»-ի բաժնետոմսերը գնանշված են Նյու Յորքի բորսայում MBT ծածկագրի տակ: Հավելյալ տեղեկություններ ստանալու համար այցելեք www.mts.ru