ՎԻՎԱՍԵԼ ՄՏՍ – ՌԱԼՖ ՅԻՐԻԿՅԱՆԸ ԴԱՍԱԽՈՍՈՒԹՅՈՒՆ Է ԿԱՐԴԱՑԵԼ ԱՐՄԱՎԻՐԻ ՀԱՄԱԼՍԱՐԱՆԱԿԱՆՆԵՐԻ ՀԱՄԱՐ
ՎիվաՍել-ՄՏՍ («ՄՏՍ» ԲԲԸ դուստր ձեռնարկություն) «Բիզնես 24»-ին տեղեկացնում են, որ ընկերության գլխավոր տնօրեն Ռալֆ Յիրիկյանը, «ՎիվաՍել-ՄՏՍ» բիզնես, որն ունի առաքելություն» թեմայի շրջանակներում, Արմավիրի համալսարանականներին ներկայացրել է հաջողության` սեփական փորձով ապացուցված ճանապարհը:
Արդյունավետ աշխատանքի համար անհրաժեշտ պայման է ընկերության ներսում հարգանքի ու պատասխանատվության վրա հիմնված արժեքային համակարգով առաջնորդվելը, հասարակության բոլոր շերտերի նկատմամբ հոգածության դրսևորումն ու զարգացման տեմպերին համընթաց` գիտելիքների զինանոցի կատարելագործումը: Նման մոտեցում որդեգրած կազմակերպությունը կարող է վստահ լինել, որ քաղաքակիրթ մոդելի դրական ազդեցությունն իրենց վրա պարտադիր զգալու են նաև բաժանորդները: Դրանում համոզվել է ՎիվաՍել-ՄՏՍ-ի գլխավոր տնօրեն Ռալֆ Յիրիկյանը:
«Երբ որևէ ընկերություն բավարարվում է բիզնես-գործընթացների արդյունքում բացառապես եկամուտ հետապնդելով, կարող է ակնկալել ընդամենը կարճաժամկետ հաջողություն: Առավել կարևոր է, սակայն, երկարաժամկետ զարգացումը, որի ապահովման հարցում մեծ տեղ է զբաղեցնում, օրինակ` հաճախորդամետությունը: ՎիվաՍել-ՄՏՍ-ի համար առաջնահերթություն է սպասարկման կենտրոնից գոհ հեռացող բաժանորդը: Անկախ հանգամանքից` շնորհակալություն հայտնելու, բողոքելու, թե առաջարկության նպատակով է սպասարկման կենտրոն այցելել բաժանորդը»,-վստահեցրեց Ռալֆ Յիրիկյանը:
Ուսանողները պատկերացում կազմեցին արդյունավետ սպասարկման հիմնական նրբությունների և կորպորատիվ պատասխանատվության ընձեռած առավելությունների մասին և ստացան թեմային առնչվող շատ հարցերի պատասխաններ: