Բիզնես

USD BUY - 391.50-0.50 USD SELL - 395.00-1.00
EUR BUY - 408.00-2.00 EUR SELL - 415.00-2.00
OIL:  BRENT - 75.16+1.14 WTI - 71.15+1.34
COMEX:  GOLD - 2956.30+0.13 SILVER - 32.73-0.85
COMEX:  PLATINUM - 973.60-1.98
LME:  ALUMINIUM - 2655.50-1.21 COPPER - 9494.50-0.67
LME:  NICKEL - 15445.00-0.46 TIN - 33244.00-1.29
LME:  LEAD - 1988.00-1.02 ZINC - 2850.50-2.65
FOREX:  USD/JPY - 149.56+0.11 EUR/GBP - 1.0474-0.41
FOREX:  EUR/USD - 1.0474-0.41 GBP/USD - 1.263-0.36
STOCKS RUS:  RTSI - 1144.79+0.00
STOCKS US: DOW JONES - 43461.21+0.08 NASDAQ - 19286.93-1.21
STOCKS US: S&P 500 - 5983.25-0.50
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 38237.79-1.39 TOPIX - 2724.70-0.43
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 23034.02-1.32 SSEC - 3346.04-0.80
STOCKS EUR:  FTSE100 - 8658.98+0.00 CAC40 - 8090.99-0.78
STOCKS EUR:  DAX - 22425.93+0.62
25/02/2025  CBA:  USD - 393.55-0.35 GBP - 496.94-1.03
25/02/2025  CBA:  EURO - 412.16-0.65
25/02/2025  CBA:  GOLD - 37097.00-62.00 SILVER - 411.35-5.68
ՀայՓոստը նշում է Հաճախորդների միջազգային օրը
21/03/2022 14:55
Կիսվել

ՀայՓոստը նշում է Հաճախորդների միջազգային օրը

ՀայՓոստ ընկերության ղեկավար անձնակազմը Հաճախորդների միջազգային օրվա առթիվ այցելում է շուրջ 60 փոստային բաժանմունք, զրուցում հաճախորդների հետ, ծանոթանում առկա խնդիրներին, առաջարկում լուծումներ և սպասարկման բարելավման ուղիներ:

Հաճախորդների հետ մշտական կապը ապահովելու համար՝ ՀայՓոստը վերջերս ներդրել է NPS համակարգը, որը մշակվել է ՀայՓոստի դուստր iNovation ընկերության բարձրակարգ ծրագրավորողների կողմից: NPS համակարգը հնարավորություն է տալիս հաճախորդների հետ իրական ժամանակում հետադարձ կապ ապահովել և արագ արձագանքել նրանց առաջարկներին և խնդիրներին:

ՀայՓոստի գլխավոր գործադիր տնօրեն Հայկ Կարապետյանը նշել է. «Շնորհավորում եմ մեր հաճախորդներին օրվա կապակցությամբ և շնորհակալ եմ ՀայՓոստի բազմատեսակ ծառայություններից օգտվելու համար: Մենք ընտրել ենք հաճախորդակենտրոն սպասարկման ռազմավարություն, իսկ հաճախորդների հետ կապը մշտապես ապահովելու նպատակով՝ ներդրել ենք NPS համակարգը, և գրեթե չորս ամսվա ընթացքում հաճախորդների գոհունակության ցուցանիշը  Երևանում աճել է 55 %-ով: Հաճախորդների հետ կապը օգնում է մեզ շարունակաբար բարելավել ծառայությունները և սպասարկման որակը»:

Ինչպես նշեց Փոստային բաժանմունքերի ցանցի տնօրեն Կարեն Մկրտումյանը.- «Ողջունում եմ բոլորին ՀայՓոստի 25-րդ վերաբրենդավորված բաժանմունքում: Մեր բաժանմունքները դարձել են ավելի հարմարավետ, նորարար և տեխնիկապես հագեցված: Տեխնոլոգիական  նոր լուծումներով և նոր ծրագրերով հագեցվում են ՀայՓոստի բոլոր բաժանմունքները, որի արդյունքում էապես բարելավվել է մեր սպասարկման որակը»:

ՀայՓոստի Հաճախորդների փորձառության կառավարման բաժնի տնօրեն Գոհար Թարխանյանը ներկայացրել է NPS համակարգը և գրանցված հաջողությունները՝ նշելով.- «ՀայՓոստ ընկերության ուշադրության կենտրոնում հաճախորդներն են, նրանց կողմից բարձրաձայնվող խնդիրներն ու առաջարկությունները, որոնք անհատապես լուծվում են, իրագործվում՝ բարձրացնելով մեր հաճախորդների գոհունակության մակարդակը: NPS համակարգի ներդրումից մինչ օրս հաճախորդներից ստացել և մշակել ենք ավելի քան 28,000 հետադարձ կապ՝ ապահովելով անհատական մոտեցում յուրաքանչյուր հաճախորդի առաջարկություններին»:

NPS համակարգը հնարավորություն է տալիս ծառայության մատուցման ավարտից հետո SMS հաղորդագրության միջոցով կապ հաստատել հաճախորդի հետ և կարճ հարցման արդյունքում գնահատել հաճախորդի լոյալությունը, ինչպես նաև գոհունակությունը տվյալ աշխատակցի սպասարկման որակից: NPS համակարգի միջոցով իրականացված հարցումները թույլ են տալիս վերհանել և լուծել յուրաքանչյուր հաճախորդի խնդիրները:

25/02/2025
դրամ
Դոլար (USD)
393.55
-0.35
Եվրո (EUR)
412.16
-0.65
Ռուբլի (RUR)
4.57
+0.09
Լարի (GEL)
140.05
+0.37
37097.00
-62.00
Արծաթ
411.35
-5.68