Apple-ը դարձել է սմարթֆոնների աշխարհի խոշորագույն վաճառողը` առաջ անցնելով Samsung-ից
Counterpoint Research վերլուծական գործակալությունը ամփոփել է սմարթֆոնների շուկայում 2022թ․ չորրորդ եռամսյակի արդյունքները։ Պարզվել է, որ անվիճելի առաջատարն այժմ Apple-ն է, որն իր գլխավոր մրցակցից` հարավկորեական Samsung-ից, խլեց այս վարկանշային տիտղոսը։
Եթե 2022թ․ երկրորդ և երրորդ եռամսյակներում Apple-ի համաշխարհային մասնաբաժինը կազմել է ընդամենը 16%, ապա չորրորդում այն աճել է մինչև 23%՝ հավանաբար, iPhone 14 սերիայի աշնանը թողարկման շնորհիվ:Հայտնի է, որ եռամսյակային աճը առաջին հնգյակում է: Նշել են միայն Apple-ը և Oppo-ն, որոնց մատակարարումներն աճել են համապատասխանաբար 42%-ով և 4%-ով:
Միևնույն ժամանակ, Samsung սմարթֆոնների մատակարարումները նույն եռամսյակում զգալիորեն նվազել են, և ընկերության սմարթֆոնների մասնաբաժինը կազմել է շուկայի 15%-ը՝ տարեկան կտրվածքով նվազելով 16%-ով և կիսամյակային կտրվածքով՝ 9%-ով և կազմել 58,3 մլն միավոր:
Հատկանշական է, որ վիճակագրությունը մեծապես տարբերվում է ըստ տարածաշրջանների։ Եթե Հյուսիսային Ամերիկայում Apple-ը զբաղեցնում է անվիճելի առաջին տեղը՝ 57%, ապա Եվրոպայում Samsung-ը առաջատար է՝ 31%, իսկ Մերձավոր Արևելքում և Աֆրիկայում Apple-ը նույնիսկ առաջին հնգյակում չէ, իսկ Լատինական Ամերիկայում ընկերությունը զբաղեցնում է միայն չորրորդ տեղը։
Ընդհանուր առմամբ, 2022թ․ սմարթֆոնների շուկան անահaջող տարի է գրանցել. ընդհանուր մատակարարումները նվազել են 12%-ով՝ հասնելով 1,2 մլրդ միավորի՝ ամենացածրը 2013թ․ ի վեր: Միևնույն ժամանակ, չորրորդ եռամսյակում նկատվել է էլ ավելի մեծ անկում՝ մատակարարումները տարեկան կտրվածքով նվազել են 19%-ով և կազմել 302,6 մլն գադջեթ։
Հատկանշական է, որ եթե Apple-ի մասնաբաժինը Android սմարթֆոնների ընդհանուր քանակում դեռ համեմատաբար փոքր է, ընկերությունը բացարձակ առաջատար է դարձել պրեմիում սեգմենտում։ Ըստ ողջ 2022թ․արդյունքների՝ այն զբաղեցնում է շուկայի 75%-ը՝ հետ մղելով Samsung-ին, թեև դեռ 2021թ․ այս սեգմենտում ընկերությունը գրավել էր շուկայի ավելի քան 70%-ը․։
Տեխնոլոգիական հրապարակումներն իրականացվում են Իդրամի աջակցությամբ։