Աշխարհի 20 խոշորագույն մանրածախ ընկերությունները ՝ ըստ եկամուտների. Ինֆոգրաֆիկա
Չնայած էլեկտրոնային առևտրի աճին, աշխարհի առաջատար մանրածախ վաճառողներից շատերն իրենց վաճառքի մեծ մասն իրականացնում են ֆիզիկական խանութներում: Այնուամենայնիվ, քանի որ գնորդները նախընտրում են հարմարավետությունն ու ապրանքների ավելի լայն ընտրությունը, էլեկտրոնային առևտրի հսկաները գրավում են մանրածախ շուկայի աճող մասնաբաժինը:
Ստորև ներկայացված են աշխարհի առաջատար մանրածախ հսկաները՝ ըստ եկամուտների.
N | Մանրածախ վաճառող | Եկամուտներ | Հասույթ(%), երկրի ներսում | Երկիր |
---|---|---|---|---|
1 | Walmart | $628.6 մլրդ | 84.7% | 🇺🇸 ԱՄՆ |
2 | Amazon.com | $355.1 մլրդ | 70.4% | 🇺🇸 ԱՄՆ |
3 | Costco | $234.0 մլրդ | 75.0% | 🇺🇸 ԱՄՆ |
4 | Schwarz Group | $176.4 մլրդ | 32.0% | 🇩🇪 Գերմ |
5 | The Home Depot | $151.6 մլրդ | 93.7% | 🇺🇸 ԱՄՆ |
6 | Aldi | $145.4 մլրդ | 25.8% | 🇩🇪 Գերմ |
7 | Walgreens Boots Alliance | $117.8 մլրդ | 89.3% | 🇺🇸 ԱՄՆ |
8 | Ahold Delhaize | $97.0 մլրդ | 21.8% | 🇳🇱 Նիդեռ |
9 | Alibaba | $94.1 մլրդ | 97.3% | 🇨🇳 Չին |
10 | Carrefour | $89.7 մլրդ | 34.3% | 🇫🇷 Ֆրանս |
11 | Seven & I | $85.0 մլրդ | 62.1% | 🇯🇵 Ճապ |
12 | Apple | $81.6 մլրդ | 86.9% | 🇺🇸 ԱՄՆ |
13 | Rewe | $73.5 մլրդ | 75.5% | 🇩🇪 Գերմ |
14 | Aeon | $68.9 մլրդ | 93.3% | 🇯🇵 Ճապ |
15 | Tesco | $61.9 մլրդ | 85.1% | 🇬🇧 ՄԲ |
16 | TJX | $50.4 մլրդ | 78.9% | 🇺🇸 ԱՄՆ |
17 | Leclerc | $50.4 մլրդ | 95.0% | 🇫🇷 Ֆրանս |
18 | IKEA | $45.6 մլրդ | 3.4% | 🇸🇪 Շվեդ |
19 | Best Buy | $44.6 մլրդ | 92.8% | 🇺🇸 ԱՄՆ |
20 | Woolworths Limited (Aus) | $43.5 մլրդ | 88.2% | 🇦🇺 Ավստր |
Walmart-ը, որպես մանրածախ առևտրի առաջատար ընկերություն, ամբողջ աշխարհում ունեցել է 628․6 միլիարդ դոլար եկամուտ, որի 84․7% – ը բաժին է ընկնում ներքին շուկային:
Այսօր ամերիկացիների մոտ 90% – ը ապրում է Walmart խանութից 10 մղոն հեռավորության վրա, որն ամսական այցելում է 200 միլիոն մարդ: Շուկայում ավելի մեծ առավելություն ստանալու համար Walmart-ն ընդլայնում է իր գովազդային բիզնեսը, գործարկում է պրեմիում ապրանքների շարք։ Բացի այդ, առաջիկա հինգ տարիների ընթացքում ընկերությունը կբացի 150 խանութ ԱՄՆ-ում ՝ դառնալով ամենամեծ ընդլայնումը գրեթե մեկ տասնամյակի ընթացքում:
Էլեկտրոնային առևտրի տիտան Amazon-ը 355,1 միլիարդ դոլարի վաճառքով զբաղեցնում է երկրորդ տեղը: Նախատեսվում է, որ ընկերությունը 2024 թվականին կկազմի ԱՄՆ-ի էլեկտրոնային առևտրի վաճառքի 40․4%-ը: Amazon-ը նաև կառավարում է ֆիզիկական խանութներ իր Whole Food’s ստորաբաժանման՝ Amazon Go-ի և Amazon Fresh-ի միջոցով, սակայն դրանք կազմում են ընդհանուր մանրածախ վաճառքի միայն մի փոքր մասը:
Alibaba-ն ՝ Ասիայի խոշորագույն մանրածախ վաճառողը, իր Taobao և Tmall առցանց շուկաների հարթակների շնորհիվ զբաղեցնում է իններորդ տեղը: Չնայած ներքին վաճառքը կազմում է իր մանրածախ եկամուտների մեծ մասը, ընկերությունը գնալով ավելի մեծ ուշադրություն է դարձնում իր արտասահմանյան բիզնեսին ՝ հաշվի առնելով Չինաստանում ներքին դանդաղ սպառումը: Հատկանշական է, որ 2023 թվականի դեկտեմբերին ավարտված եռամսյակի արդյունքներով ընկերության մանրածախ վաճառքներն արտերկրում նախորդ տարվա համեմատ աճել են 44% – ով ։
Միջազգային ամենաբարձր եկամուտ ունեցող մանրածախ վաճառողները
Եկամուտով 20 խոշոր մանրածախ վաճառողներից գերմանական Schwarz Group ընկերությունը ստացել է վաճառքի ամենամեծ ծավալը միջազգային առևտրի միջոցով՝ 119․9 մլրդ դոլար։ Schwarz Group-ը գործում է 30 երկրներում, ընդ որում արտասահմանյան գործառնությունները կազմում են նրա ընդհանուր եկամտի 68%-ը: Ընդհանուր առմամբ, ընտանեկան բազմազգ ընկերությունը տարեկան սպասարկում է 7․2 միլիարդ հաճախորդի՝ 14,112 խանութների միջոցով:
Շվեդական կահույքի հսկա IKEA-ն իր մանրածախ հասույթի 96․6% – ը ստանում է միջազգային խանութներից, ինչը ամենաբարձր ցուցանիշն է: