«ՎՈՅԱԺ 30». 1000 ՄԲ ինտերնետ`1500 դրամով/Ակտիվացում «My Viva» հավելվածով
Ամառն արձակուրդների ամենաթեժ շրջանն է, և շատերը նախընտրում են հանգիստն անցկացնել արտերկրում: Հարց է առաջանում՝ իսկ ինչպե՞ս ապահովել ինտերնետ հասանելիություն, ինչպե՞ս կապի մեջ մնալ մտերիմների ու գործընկերների հետ հայրենիքից դուրս ճամփորդելու ընթացքում։ Ո՞րն է ամենահարմար, ամենաշահավետ և ամենահուսալի տարբերակը։
Ամենատարածվածը շարունակում է մնալ ռոումինգը, որը Viva-ի բաժանորդների համար դարձել է էլ ավելի հասանելի՝ «ՎՈՅԱԺ 30» ծառայության շնորհիվ։ Այսուհետ ծառայությունը հնարավոր է ընդամենը մի քանի վայրկյանում ակտիվացնել «My Viva» հավելվածի միջոցով։
Հիշեցնենք, որ ներառող «ՎՈՅԱԺ 30» ծառայությունը Viva-ի բաժանորդները կարող են ակտիվացնել ընդամենը 1500 դրամով։ Այն կարելի է օգտագործել 30 օրվա ընթացքում։
«ՎՈՅԱԺ 30» ծառայությունից օգտվելու համար անհրաժեշտ է ակտիվացնել ռոումինգ ծառայությունը: Դրա համար նախ պետք է ներբեռնել «My Viva» հավելվածը Google Play-ից կամ Apple Store-ից:
«My Viva» հավելվածը ներբեռնելուց հետո պետք է հաջորդաբար կատարել հետևյալ քայլերը.
- մուտք գործել «Ռոումինգ» բաժին,
- ակտիվացնել ծառայության կարգավիճակը,
- ընտրել «ՎՈՅԱԺ» ծառայությունը,
- ընտրել «ՎՈՅԱԺ 30»-ը և ակտիվացնել այն։
Կարևոր է իմանալ, որ՝
- Ռոումինգում գտնվելիս «My Viva» հավելվածը թույլ է տալիս ԱՌԱՆՁԻՆ տեսնել «ՎՈՅԱԺ 30» ծառայության և սակագնային հիմնական փաթեթի շրջանակներում հատկացված ինտերնետի ընդհանուր և սպառած ծավալները:
- Արտերկրում գտնվելու ժամանակ «My Viva» հավելվածից օգտվելիս ինտերնետի սպառման համար ԳՈՒՄԱՐ ՉԻ ԳԱՆՁՎՈՒՄ:
«Որակյալ սպասարկումը չի սահմանափակվում մատուցվող ծառայությունների որակով, այն նաև ենթադրում է այդ ծառայությունների կիրառ։ «My Viva» հավելվածը ինքնասպասարկման բազմաբնույթ գործիք է, որով հաճախորդը կարող է ծանոթանալ ծառայությանը, բաժանորդագրվել, ստուգել ծառայության կարգավիճակն ու ծավալը կամ դադարեցնել բաժանորդագրությունը: Մասնավորապես, «My Viva» հավելվածի միջոցով հաճախորդները կարող են ակտիվացնել «ՎՈՅԱԺ 30»-ը և ծառայությունից օգտվելիս հետևել դրա կարգավիճակին ու ինտերնետի սպառմանը, լիցքավորել հաշիվը և կատարել վճարումներ: «My Viva»-ն անձնական հաշիվ է, որի միջոցով հաճախորդը մեկ «լուսամուտ»-ից ստանում է տեղեկատվություն իր կողմից օգտագործվող ապրանքների և ծառայությունների մասին», – նշել է Viva-ի գլխավոր տնօրեն Արմեն Ավետիսյանը:
Խորհուրդներ ինտերնետ ռոումինգից օգտվողներին
Վերջում մի քանի խորհուրդ Viva-ից՝ ռոումինգի ընթացքում մեգաբայթերը խնայելու և գերվճարումներից խուսափելու համար։ Անիմաստ ծախսերից խուսափելու համար անհրաժեշտ է նախօրոք պատրաստվել ճանապարհորդությանը․
- ներբեռնել «My Viva» հավելվածը,
- ճանապարհորդությունից առաջ անջատել ավտոմատ թարմացումները և սինխրոնացումները․ հավելվածների ավտոմատ թարմացումները շատ ինտերնետ են սպառում:
- նախքան Ձեր ճանապարհորդությունը մտածե՛ք, թե ինչ ծառայություններից եք օգտվելու. քարտեզներ, աուդիո ուղեցույցներ, հյուրանոցների և ավիատոմսերի ամրագրման ծառայություններ, փոխարժեքի հաշվիչ, տաքսի ծառայություն: Նախապե՛ս ներբեռնեք բոլոր անհրաժեշտ հավելվածները:
Ռոումինգ ծառայությունը նաև կարելի է ակտիվացնել՝ ուղարկելով *121*1# հրահանգը, ապա «ՎՈՅԱԺ 30» ծառայության համար՝ *107*1# հրահանգը։ Այս հնարավորությունից կարող են օգտվել կանխավճարային և հետվճարային ֆիզիկական անձ բաժանորդները, ինչպես նաև հետվճարային ասոցիացված բաժանորդները։
Հաշվեկշռի և ծառայության կարգավիճակի ստուգում՝ *107*3#։
Viva՝ 70+ երկիր քո շուրջը: