Գործարանների փակումը սպառնում է ամբողջ ԵՄ ավտոարդյունաբերությանը
Գերմանիայում իր գործարանները պատմության մեջ առաջին անգամ փակելու Volkswagen-ի (VW) ծրագրերը միայն մասշտաբային ցնցումների սկիզբն են, որին սպասում է Եվրամիության ամբողջ ավտոարդյունաբերությունը, գրում է Bloomberg-ը: Արդյունաբերության փորձագետների գնահատմամբ՝ ԵՄ-ում կան ավելի քան 30 ոչ շահութաբեր ավտոմոբիլային արտադրություններ, որոնց թվում են ոչ միայն VW ձեռնարկությունները, այլև շատ այլ ընկերությունների գործարաններ, այդ թվում՝ Stellantis-ը և Renault-ը:
ԵՄ-ում ավտոմեքենաների վաճառքը մինչ այժմ կազմում է նախահամաճարակային մակարդակի ընդամենը չորս հինգերորդը: Եվրոպական ավտոարդյունաբերության՝ Չինաստանի և Tesla-ի հետ ավտոմեքենաների շուկայում մրցակցելու փորձերը ձախողվում են։ Հսկայական ներդրումներ են արվել էլեկտրական մեքենաների արտադրությանն անցնելու համար, և այս ամենը այն պայմաններում, երբ ԵՄ-ն իրեն զրկել է Ռուսաստանից էներգակիրների շահավետ մատակարարումներից։
Օրինակ՝ Stellantis-ը (ձևավորվել է իտալական Fiat-ի և ֆրանսիական Peugeot Citroen-ի միաձուլմամբ 2021 թվականին, նրան է պատկանում նաև Chrysler-ը) զեկուցել է առաջին կիսամյակում զուտ շահույթի կրկնակի անկման մասին՝ շուկայի մասնաբաժնի նվազման և այնպիսի մոդելների թույլ պահանջարկի ֆոնին, ինչպիսին է էլեկտրական Fiat 500-ը։ Ընկերության արտադրությունը Իտալիայում հունվար-հունիսին նվազել է ավելի քան մեկ երրորդով։
Հատկապես մեծ է Արևմտյան Եվրոպայի հին ձեռնարկությունների փակման ռիսկը, որտեղ աշխատավարձերն ու ծախսերն ավանդաբար ավելի բարձր են: Արտադրությունների փակումը լուրջ հետեւանքներ կունենա. աշխատանքից կզրկվեն հազարավոր մարդիկ, ինչպես գործարանների աշխատողները, այնպես էլ դրանց շուրջ կառուցված տեղական տնտեսությամբ զբաղվողները՝ դետալների մատակարարներից և լոգիստներից մինչև հավաքարարներ և հացթուխներ:
Յուրաքանչյուր նման գործարանի փակումը կուղեկցվի տեղական իշխանությունների և արհմիությունների հետ բանակցություններով: Այսպես, Բրյուսելում VW գործարանի փակումը ընկերությանը կարժենա մոտ 1 մլրդ դոլար։
Ավտոարդյունաբերության կրճատումը հերթական հարվածը կդառնա ԵՄ լճացող տնտեսության համար, որը տառապում է սեփական հակառուսական պատժամիջոցներից, էներգակիրների բարձր գներից, բյուջետային ճգնաժամից, արդյունաբերական անկումից, արտահանման համաշխարհային պահանջարկի կրճատումից և համաշխարհային շուկաներում Չինաստանի հետ մրցակցությունից: