iPhone 16-ը Apple-ին վերադարձրեց երկրորդ տեղը Չինաստանի սմարթֆոնների շուկայում
Ընթացիկ տարվա երկրորդ եռամսյակը Apple-ի գործունեության համար չինական սմարթֆոնների շուկայում բնութագրվում էր ընկերության հեռանալով խոշորագույն խաղացողների հնգյակից, սակայն նոր iPhone 16 ընտանիքի վաճառքի նույնիսկ մի քանի օրերը բավական էին, որպեսզի ընկերությունը վերականգնի երկրորդ տեղը։
Vivo-ն մնում է չինական սմարթֆոնների շուկայի առաջատարը՝ 18.6% բաժնեմասով, ինչին նպաստում է առաքումների 21.5% տարեկան աճը։ Թեև Apple-ը վերադարձավ լավագույն հնգյակ, սակայն տարվա ընթացքում այն, այնուամենայնիվ, նվազեցրեց սմարթֆոնների մատակարարումների ծավալը չինական շուկայում 0.3%-ով։ Նրա մասնաբաժինը նույնպես նախորդ տարվա երրորդ եռամսյակի համեմատ նվազել է՝ 16.1%-ից հասնելով 15.6%-ի։ Apple Intelligence գործառույթների հավաքածուի թողարկումը, որը հարմարեցված է չինացի սպառողների համար, կարող է հետագայում խթանել iPhone 16-ի պահանջարկը:
Ընդհանուր առմամբ, չինական շուկայում սմարթֆոնների վաճառքի ծավալները երրորդ եռամսյակում տարեկան կտրվածքով աճել են 3․2%-ով՝ հասնելով 68․8 մլն հատի։ Նախորդ երեք տարիներին գնորդները, այս կամ այն պատճառով, ստիպված էին հետաձգել նոր սմարթֆոնների գնումը։ Չինական շուկայում երրորդ եռամսյակում Google Android-ով աշխատող սարքերն ավելացրել են վաճառքի ծավալները 3․8%-ով։
Huawei-ի սմարթֆոնների մատակարարումները չինական շուկայում աճել են երկնիշ տոկոսով չորս եռամսյակ անընդմեջ։ Ընկերությունը զբաղեցնում է երրորդ տեղը, նրա մասնաբաժինը չինական շուկայում մեկ տարվա ընթացքում 11.1%-ից հասել է 15.3%-ի, իսկ սմարթֆոնների առաքումն աճել է 42%-ով։
Չորրորդ տեղում Xiaomi-ն իր մասնաբաժինը 13․6%-ից հասցրել է 14․8%-ի, սմարթֆոնների առաքումների ծավալն աճել է 12․8%-ով։ Honor-ը եզրափակում է առաջատարների հնգյակը 22․5% ծավալների անկումով, իսկ շուկայում նրա դիրքը 19․4%-ից նվազել է մինչև 14․6%։ Այնուամենայնիվ, ծալովի սմարթֆոնների հատվածում ապրանքանիշի արտադրանքը երկրորդ տեղն է զբաղեցնում չինական շուկայում։
Տեխնոլոգիական հրապարակումներն իրականացվում են Իդրամի աջակցությամբ։