Ֆրանչայզինգային ցանցը Sokolov ոսկերչական հոլդինգին բերել է հասույթի ավելի քան 10 տոկոսը
2024 թվականի ինն ամիսների ընթացքում Sokolov-ի գործընկեր ցանցի եկամուտն աճել է 50%-ով և կազմել 4․5 մլրդ ռուբլի։ Ընդ որում, ընդհանուր եկամուտն այս ժամանակահատվածում աճել է 37%-ով՝ հասնելով 44․7 մլրդ ռուբլու։ Այժմ ցանցն ունի 220 ֆրանշիզային կետ Ռուսաստանում և ԱՊՀ-ում:
Ընդհանուր առմամբ, Sokolov-ի մանրածախ վաճառքն աճել է 39%-ով և կազմել 34․5 մլրդ ռուբլի, ասվում է ընկերության հաղորդագրության մեջ: Միաժամանակ առցանց վաճառքները, աճել են 40%-ով, մինչև 14․6 մլրդ ռուբլի, իսկ օֆլայն վաճառքները՝ 38%-ով, մինչև 18․3 մլրդ ռուբլի։ Եվս 10․2 մլրդ ռուբլի Sokolov-ը ստացել է ոսկերչական իրերի արտահանումից։
Անցյալ տարվա առաջին երեք եռամսյակներում Sokolov-ն աճել է ավելի արագ՝ 53%-ով, ինչը ընկերությունը բացատրել է իր մեծածախ և արտոնագրային գործընկերների ցանցի շատ ակտիվ զարգացմամբ: Այդ ժամանակահատվածում այնտեղ վաճառքներն աճել են 1․8 անգամ։ Իսկ 2024 թվականի սկզբին ապրանքանիշն ուներ 167 արտոնագրային ձեռնարկություն Ռուսաստանում և ԱՊՀ-ում, մեկուկես անգամ ավելի, քան մեկ տարի առաջ։
Այս տարի ընկերության գործունեության վրա ազդել է մանրածախ առևտրի ակտիվ ընդլայնումը, շուկաներում վաճառքի ավելացումը, ինչպես նաև հիմնական հումքի՝ ոսկու գների աճը, որը տարեսկզբից թանկացել է 44%-ով, ասել է Sokolov-ի գլխավոր տնօրեն Նիկոլայ Պոլյակովը։ Sokolov-ն աճում է արագացված տեմպերով և հույս ունի մինչև տարեվերջ հասնել 65-70 միլիարդ ռուբլու եկամուտների, նշել է նա։
Ըստ InfoLine-ի՝ 2024 թվականի վեց ամիսների ընթացքում ռուսական ոսկերչական շուկան աճել է 28%-ով՝ հասնելով 205 մլրդ ռուբլու։ Sokolov-ը հանդիսանում է ոսկերչական իրերի 3 խոշորագույն վաճառողներից մեկը Sunlight-ի և «585 Золотой»-ի հետ միասին: InfoLine-ը գնահատել է նրանց ընդհանուր շուկայական մասնաբաժինը գրեթե 60%: