ChatGPT-ն սովորել է տեղեկատվություն փնտրել համացանցում
Այս տարվա հուլիսին OpenAI-ն գործարկեց իր սեփական՝ SearchGPT ինտերնետային որոնման համակարգի բետա տարբերակը: Ընկերությունը հայտարարել է, որ ինտերնետ որոնման գործառույթը դառնում է ChatGPT AI բոտի մի մասը։ ChatGPT-ի վճարովի բաժանորդները կկարողանան գնահատել նորարարությունն այս շաբաթ, և այն հասանելի կլինի անվճար օգտատերերի, կորպորատիվ հաճախորդների և կրթական հաստատությունների համար առաջիկա շաբաթների ընթացքում:
OpenAI-ը մտադիր չէ թողարկել SearchGPT-ն որպես առանձին արտադրանք: Փոխարենը, ծրագրավորողները որոնման համակարգը ինտեգրեցին իրենց ChatGPT չաթբոտին: Ալգորիթմը ինքնուրույն որոշում է, թե երբ պետք է օգտագործել վեբ որոնումը օգտվողների հարցումների հիման վրա, բայց անհրաժեշտության դեպքում այս գործառույթը կարող է գործարկվել ձեռքով: Վեբ որոնման ինտեգրումը ChatGPT-ում կվերացնի հիմնական մրցակցային բացը շուկայում OpenAI-ի մրցակիցների հետ, ինչպիսիք են Microsoft Copilot-ը և Google Gemini-ն, որոնք երկար ժամանակ հաճախորդներին առաջարկում են առցանց վեբ որոնում: Այս լուրերից հետո Google-ի մայր ընկերության՝ Alphabet-ի բաժնետոմսերը նվազել են մոտ 1%-ով։
Ըստ OpenAI-ի, ChatGPT-ի որոնումն ապահովում է հնավորություն մուտք գործելու սպորտային վերջին արդյունքներ, բաժնետոմսերի գնանշումներ, եղանակի տեսություն և այն: SearchGPT-ի հնարավորությունների ցուցադրման ժամանակ OpenAI-ի ներկայացուցիչը ցույց տվեց, թե ինչպես կարելի է հեշտությամբ վերահսկել Apple-ի բաժնետոմսերի գինը առցանց՝ միաժամանակ մուտք ունենալով հարակից նորություններին: Օգտագործողին տրամադրվող ողջ տեղեկատվությունը ուղեկցվում է առաջնային աղբյուրների հղումներով:
Որոնման գործառույթը մշակվել է «որոնողական տեխնոլոգիաների համակցության» հիման վրա, ներառյալ Microsoft Bing որոնման համակարգը: Սկզբում SearchGPT-ն հասանելի դարձավ 10 հազար թեստային օգտատերերի համար, իսկ այժմ ընկերությունը հասանելի է դարձնում որոնողական համակարգը ChatGPT-ի բոլոր օգտատերերի համար։
Տեխնոլոգիական հրապարակումներն իրականացվում են Իդրամի աջակցությամբ։