«Ոչ-մշակույթ» և «ոչ-տեղեր». «ԱքսելՄոնդրիան»-ի հիմնադիր Շուշան Հարությունյանը խոսել է մարքեթինգային ռազմավարություններից Yandex for Developers ձևաչափում
«ԱքսելՄոնդրիան» ընկերության համահիմնադիր, գլխավոր գործադիր տնօրեն Շուշան Հարությունյանը Yandex Hall /Yandex for Developers ձևաչափի հանդիպմանը խոսել է նոր շուկաներ մուտք գործելու մարքեթինգային ռազմավարության, ստարտափների ընդլայնման և դրանց հետ կապված խնդիրների մասին: Նա մասնավորապես նշել է, որ բիզնես գրականության և պրակտիկայում մեծ անջրպետ կա մշակութային ադապտացիայի վերաբերյալ: Նա նշել է, որ ըստ մասնագիտական ամենաթարմ աղբյուրների` նոր շուկաներ մուտք գործելիս մշակութային ադապտացիայի արժեքը բավականին բարձր է գնահատվում, որը հիմնված է մշակույթի վերաբերյալ սոցիոլոգիական տեսությանների վրա: Այնինչ գլոբալ աշխարհի շատ քիչ անկյուններում է մշակույթը` լայն իմաստով այլևս առկա, իսկ փոխազդված մշակույթն արդեն գլոբալ երևույթ է, որն արձանագրված է ժամանակակից սոցիոլոգիայում: Նա ընդգծել է, որ սա ոչ թե դրական կամ բացասական դրսևորում է, այլ հետևանք ու իրականություն, որի հետ պիտի հաշվի նստել:
«Մշակույթը լայն իմաստով տեղանցիների սովորույթն է և քանի որ համացանցը «գլոբալ գյուղ» է ձևավորել մշակույթի ու բիզնեսի տեղայնացման դատողությունները, նվազագույնը պիտի վերանայվեն և քննադատության ենթարկվեն: Ըստ մեր փորձառության, հատկապես թվային բիզնեսների մշակութային տեղայնացման հարցը, ժամանակավրեպ է և սա չի նշանակում, որ մրցակցային շուկան պակաս կարևոր է, այլ պարզապես տեղացիներին վերագրվող, կրկնվող վարքագծերն ուղիղ կորելացիայի մեջ չեն աշխարհագրական տարածքի, լեզվի կամ կրոնի հետ: Սա նշանակում է, որ ոչ թե մշակույթը կարևոր գործոն չէ, այլ փոխվել է այն գիտակցումը, թե ինչ գիտենք մշակույթի մասին»,-ասել է «ԱքսելՄոնդրիան» ընկերության համահիմնադիր, գլխավոր գործադիր տնօրեն Շուշան Հարությունյանը:
Նա հղում է կատարել Էմիլ Դյուրքհեյմի սոցիալական դետերմինիզմի և մշակույթի ձևակերպմանը` կոնցեպտուալիզացնելով այն մարքեթինգի, նոր շուկաներ մուտք գործելու և ստարտափային ընկերությունների համատեքստում: Շուշան Հարությունյանը խոսել է նաև Մարկ Օժեի «ոչ տեղերի» (Non-Places), նրա սուպերմոդերնիթի ձևակերպումների մասին՝ տեղադրելով մշակույթի կամ տեղացիների սովորույթների հակառակ բևեռներում:
Ելույթի ամբողջական տարբերակը անգլերենով հասանելի է այստեղ:
Հիշեցնենք, որ «ԱքսելՄոնդրիան» ընկերությունը իր գրասենյակը Երևանում բացել է 2022-ից և հանրային կապերի, հեղինակության կառավարման և ստեղծարար հաղորդակցության ծառայություններ է մատուցում Հայաստանում առաջատար ընկերությունների համար: Ընկերության գլխավոր գործադիր տնօրեն Շուշան Հարությունյանը հաղորդակցական նախագծերի կառավարման 17 տարվա փորձառություն ունի, հանդիսանում է Կենտրոնական եվրոպական համալսարանի և Օքսֆորդի համալսարանի բիզնես դպրոցի շրջանավարտ: Նրա աշխատանքային փորձը ներառում է հանրային նշանակության նախագծերի իրականացում, արշավներ և բրենդինգներ` Հայաստանում, ԵՄ երկրներում և Մերձավոր Արևելքում: