ՌԵԳՈ ԻՆՇՈՒՐԱՆՍ. Ապահովագրությունը լոկ խոստում չէ
16 տարի բոլորիս հայտնի, այժմ վերաբրենդավորված ՌԵՍՈ-ն 2 տարի է շուկայում գործում է որպես ՌԵԳՈ ԻՆՇՈՒՐԱՆՍ: Կոնցեպտը հուսալիությունն է ու ապահովությունը: «ՌԵԳՈ ԻՆՇՈՒՐԱՆՍ» ապահովագրական ՓԲԸ գործադիր տնօրեն Արթուր Մկրտչյանն ընդգծում է՝ ապահովագրությունը լոկ խոստում չէ, ապահովագրությունը այն ֆինանսական բարձիկն է, որն իրական օգնություն կլինի հաճախորդի համար ամենաանկանխատեսելի իրավիճակներում:
Կյանքը հաստատում է ապահովագրության պարտադիր ներդրման անհրաժեշտությունը, հետևաբար ՌԵԳՈ ԻՆՇՈՒՐԱՆՍ-ը նպատակ ունի ապահովագրությունը դարձնել ոչ միայն բարեկեցիկ կյանքի ուղեկից, այլ նաև՝ հասանելի։
«Նախորդ տարվա համեմատ ընդլայնվել է մեր գործակալական ցանցը։ Մենք ակտիվ մասնակցություն ենք ունեցել բիզնես ոլորտում տեղի ունեցող տարբեր ցուցահանդեսների՝ ներկայացնելով մեր ապահովագրական պրոդուկտներն ու բացառիկ առաջարկները, որի արդյունքում ընդլայնվել է նաև հաճախորդների ցանկը», – ասում է ընկերության գործադիր տնօրենը։
Ընկերությունը մշտապես աշխատում է սպասարկման որակի բարձրացման ուղղությամբ՝ անհատական մոտեցում ցուցաբերելով յուրաքանչյուր հաճախորդի։ Այս տարի ՌԵԳՈ-ն ընդլայնել է ապահովագրական պրոդուկտների ցանկը հատկապես ֆիզիկական անձ հանդիսացող հաճախորդների համար՝ ՌԵԳՈ ՊՐՈՖ, Մինի Կասկո, ՌԵԳՈ ԵՐԵԽԱ, ՌԵԳՈ ԱԿՏԻՎ ՀԱՆԳԻՍՏ՝ մեր երկրում ապահովագրությունը կենսակերպի անբաժան մաս դարձնելու հաստատակամությամբ:
«Ըստ պաշտոնական տեղեկատվության` ապահովագրական շուկայում ապահովագրավճարների ընդհանուր հավաքագրումը նախորդ տարվա նույն ժամանակահատվածի նկատմամբ նվազել է 1,5 տոկոսով, մինչդեռ մեր Ընկերությունն ագրեսիվ աճի տեմպ է ունեցել՝ կազմելով 34,7 տոկոս։ Հատկանշական է նաև, որ 30.09.2024թ. դրությամբ Ընկերությունը ապահովագրական շուկայում զբաղեցնում է 3-րդ տեղը ինն ամիսների ընթացքում ստեղծած շահույթի մակարդակով, իսկ ROE և ROA ցուցանիշների գծով 2-րդ և 1-ին տեղը՝ համապատասխանաբար 11.30% և 5.81% ցուցանիշներով։ Այս ամենը հնարավոր դարձավ Ընկերության ամենաարժեքավոր ռեսուրսի շնորհիվ։ Խոսքը ՌԵԳՈ ընտանիքի մասին է։ Մենք շարունակում ենք համալրել մեր թիմը բարձր որակավորում ունեցող մասնագետներով», – «ՌԵԳՈ ԻՆՇՈՒՐԱՆՍ» ապահովագրական ՓԲԸ գործադիր տնօրեն Արթուր Մկրտչյանը փաստում է՝ իրենց աշխատակիցները մշտապես անցնում են մասնագիտական որակավորման դասընթացներ, թրեյնինգներ և հետևում են շուկայի նոր զարգացումներին և փոփոխություններին, որպեսզի շահառուներին առաջարկեն ամենակարևոր ու լավագույն պրոդուկտները:
Այժմ ՌԵԳՈ-ում աշխատում են նոր հավելվածի մշակման ուղղությամբ, ինչը հնարավորություն կտա ավելի արագ և արդյունավետ սպասարկում ապահովել: Նորարարություն, բացառիկություն, արժեք․ ՌԵԳՈ-ն գալիք տարում խոստանում է նոր առաջարկներով հանդես գալ, որոնք կներառեն նաև հաճախորդների ամբողջությամբ նոր սեգմենտ: