
Իլոն Մասկը խոստացել է ֆոտոռեալիստական գրաֆիկայով AI խաղեր և հայտարարել xAI Gaming ստուդիայի գործարկման մասին
Իլոն Մասկը հայտարարել է xAI Gaming Studio խաղային ստուդիայի ստեղծման մասին, որը կմշակի արհեստական բանականության կիրառմամբ նախագծեր։ Հայտարարությունը հնչել է Grok-3 մոդելի թողարկմանը նվիրված ուղիղ եթերի ժամանակ։ Որպես AI մոդելի հնարավորությունների ցուցադրում, մշակողները ցույց են տվել, թե ինչպես է այն ունակ ստեղծելու Tetris-ի անալոգը Python ծրագրավորման լեզվով:
«Մենք գործարկում ենք խաղային AI ստուդիա xAI-ում: Եթե դուք հետաքրքրված եք մեզ հետ համագործակցելով AI խաղեր ստեղծելու համար, խնդրում ենք միանալ xAI-ին»,- ասել է Մասկը։ Այլ մանրամասներ չեն հրապարակվել բուն ստուդիայի բնույթի, դրա հայեցակարգի, xAI-ի ծրագրած ուղղության կամ այն զարգացնելու մասին, նշում է Tom’s Hardware-ը:
Մոդելն արդեն ցուցադրել է պարզ 2D խաղեր ստեղծելու ունակություն։ Օգտատերերից մեկը տեղադրել է թեստային օրինակ, որտեղ Grok 3-ը ստեղծել է Bubble Trouble-ի հիմնական տարբերակը՝ ֆիզիկայով, բախումներով և պարզ ինտերֆեյսով: Սակայն պարզվեց, որ մոդելը դեռ չի կարող ճիշտ վերարտադրել օգտատիրոջ հարցումում նկարագրված ռետրո-ձայնային էֆեկտները։
Մասկը պնդում է, որ Grok-3-ը կարող է մեծացնել խաղերի գրաֆիկական լուծումը։ Այնուամենայնիվ, դեռ պարզ չէ՝ արդյոք այս տեխնոլոգիան աշխատում է միայն AI-ի կողմից ստեղծված նախագծերում, թե՞ այն կարող է օգտագործվել առանձին, ինչպես Nvidia-ի (DLSS Super Resolution) և AMD-ի (FidelityFX Super Resolution) պատկերների մասշտաբավորման տեխնոլոգիաները:
Այնուամենայնիվ, նոր ստուդիայի հիմնական մարտահրավերը ֆոտոռեալիստական գրաֆիկայով դինամիկ ձևավորված խաղերի ստեղծումն է: Առայժմ Grok-ի հնարավորությունները սահմանափակված են համեմատաբար պարզ 2D նախագծերով, և հայտնի չէ, թե xAI Gaming Studio-ն կկարողանա՞ ստեղծել ավելի բարդ, դինամիկ ձևավորված խաղեր, սակայն Մասկը, ինչպես միշտ, ձգտում է լավագույնին:
Միևնույն ժամանակ, xAI-ը շարունակում է զարգացնել իր Grok-3 և Grok-3 mini խոշոր լեզուների մոդելները (LLM), որոնք, ինչպես գրում է Tom’s Hardware-ը, մի շարք չափումների մեջ հիմնականում գերազանցում են GPT-4o-ին, Gemini-2 Pro-ին, DeepSeek-V3-ին և Claude 3.5 Sonnet-ին:
Արդեն ակնհայտ է, որ ոլորտը աստիճանաբար ներդնում է AI տեխնոլոգիաները խաղերի մշակման մեջ: Հունվարին Capcom-ը հայտարարեց Google Cloud-ի հետ համագործակցության մասին՝ օգտագործելու գեներատիվ AI՝ ֆոնային տարրեր ստեղծելու համար: Այնուամենայնիվ, xAI-ն ավելի հավակնոտ նպատակ ունի՝ ոչ միայն ստուդիաների համար գործիքների մշակում, այլ նաև լիարժեք խաղային նախագծերի ստեղծում, հատկապես որ Իլոն Մասկը նախատեսում է ընդլայնել Colossus սուպերհամակարգիչը մինչև մեկ միլիոն GPU, ինչը կարող է արագացնել նոր, նույնիսկ ավելի առաջադեմ AI մոդելների զարգացումը:
Տեխնոլոգիական հրապարակումներն իրականացվում են Իդրամի աջակցությամբ։