Բիզնես

USD BUY - 387.50+0.00 USD SELL - 390.00-0.50
EUR BUY - 438.00-1.00 EUR SELL - 444.00+1.00
OIL:  BRENT - 65.43-2.39 WTI - 61.65-2.44
COMEX:  GOLD - 3325.10+0.80 SILVER - 32.89+0.43
COMEX:  PLATINUM - 993.10+1.76
LME:  ALUMINIUM - 2434.00+0.25 COPPER - 9378.00+0.04
LME:  NICKEL - 15615.00+0.45 TIN - 32021.00+0.13
LME:  LEAD - 1967.00+1.16 ZINC - 2633.50-0.49
FOREX:  USD/JPY - 142.42-0.93 EUR/GBP - 1.1391+0.42
FOREX:  EUR/USD - 1.1391+0.42 GBP/USD - 1.341+0.82
STOCKS RUS:  RTSI - 1144.79+0.00
STOCKS US: DOW JONES - 40227.59+0.28 NASDAQ - 17366.13-0.10
STOCKS US: S&P 500 - 5528.75+0.06
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 35839.99+0.00 TOPIX - 2650.61+0.00
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 22008.11+0.16 SSEC - 3286.65-0.05
STOCKS EUR:  FTSE100 - 8417.34+0.02 CAC40 - 7573.76+0.50
STOCKS EUR:  DAX - 22271.67+0.13
29/04/2025  CBA:  USD - 389.45-0.01 GBP - 521.16+1.78
29/04/2025  CBA:  EURO - 443.12+1.20
29/04/2025  CBA:  GOLD - 41273.00+237.00 SILVER - 413.32-4.08
Ինչպե՞ս հաջողող բիզնես սկսել Ozon-ում՝ 7 խոստումնալից կատեգորիաներ
28/02/2025 18:46
Կիսվել

Ինչպե՞ս հաջողող բիզնես սկսել Ozon-ում՝ 7 խոստումնալից կատեգորիաներ

Ecommerce շուկան շարունակում է արագ աճել, միաժամանակ աճում է մրցակցությունը: Պահանջված կատեգորիաներ մուտք գործելն ավելի ու ավելի դժվար է դառնում՝ պահանջված կատեգորիաներում բարձր մրցակցությունը վաճառողներից պահանջում է ավելի մանրակրկիտ վերլուծություն և բարձր ներուժ ունեցող տեղի ընտրություն: Ozon-ի հետ միասին ընտրել ենք 7 ոչ ստանդարտ տարբերակներ, որոնք կօգնեն ձեռներեցներին զարգացնել իրենց բիզնեսը մարքեթփլեյսում:

Ozon-ն օգնում է գործընկերներին երկրի ցանկացած կետից զարգացնել և ընդլայնել բիզնեսը՝ տրամադրելով համապարփակ աջակցություն ինչպես սկսնակներին, այնպես էլ փորձառու վաճառողներին: Մարքեթփլեյսը ներկայացնում  է պահանջարկի և վաճառքի վերլուծության և տարբեր ուսումնական ծրագրերի հասանելիություն, առաջարկում է արդյունավետ առաջխաղացման գործիքներ և լոգիստիկ ճկուն լուծումներ: Այս ամենը մեզ թույլ է տալիս նվազագույնի հասցնել ռիսկերը, կառուցել վաճառքի կայուն համակարգ և հաջողությամբ մրցակցել տարբեր սեգմենտներում:

  1. Էկո արտադրանք. կայուն թրենդ ամբողջ աշխարհում

Բնապահպանական հարցումը  վաղուց դուրս է եկել տեղային պահանջարկի շրջանակներից: Գնորդները գնալով ավելի շատ են ընտրում այնպիսի ապրանքներ, որոնք օգնում են նվազեցնել շրջակա միջավայրի վրա դրանց բացասական ազդեցությունը:

Ի՞նչ է պահանջվում.

  • Էկո տոպրակներ և պարկեր՝ մթերքներ պահելու համար
  • Բազմակի օգտագործման շշեր և թերմո գավաթներ
  • Սննդամթերքի պահպանման համար կենսաքայքայվող փաթեթավորում

Այս կատեգորիան ակտիվորեն աճում է, բայց մարքեթփլեյսերում դեռ քիչ առաջարկներ կան: Մրցակիցների միջև առանձնանալու համար կարող եք առաջարկել անսովոր դիզայն, օրինակ՝ փորագրություն կամ թրենդային պրինտներ:

  1. Գաջեթներ, որոնք կյանքն ավելի հարմար են դարձնում

Կենցաղային գործընթացների ավտոմատացումը դառնում է նորմ։ Բացի ստանդարտ խելացի վարդակներից և ռոբոտ փոշեկուլներից, աճում է մասնագիտացված լուծումների պահանջարկը:

Ի՞նչը կարող է հետաքրքրել գնորդներին.

  • Խելացի տան հավաքածուներ (տեսախցիկներ, շարժման սենսորներ, կողպեքներ)
  • Ոռոգման և բույսերի խնամքի ավտոմատացված համակարգեր
  • Գաջեթներ մեքենաների, ավտոտնակների և ամառանոցների համար

Սպառողները պատրաստ են վճարել հարմարության համար, ինչը նշանակում է, որ նոր տեխնոլոգիական լուծումները գտնում են իրենց լսարանը:

  1. Ոչ ստանդարտ գործառույթներով աքսեսուարներ գաջեթների համար

Հեռախոսների համար նախատեսված պատյանների, ականջակալների և կրիչների հատվածը միշտ պահանջված է, սակայն այս տեղում հաջողության հասնելու համար անհրաժեշտ է առաջարկել յուրահատուկ լուծումներ։

Խոստումնալից ուղղություններ.

  • Քարտերի համար գրպաններով կամ ներկառուցված մարտկոցներով պատյաններ
  • Սմարթֆոնների և պլանշետների օրիգինալ ստենդեր
  • Աքսեսուարներ խաղացողների համար (հատուկ ստեղնաշարեր, ջոյսթիկի կրիչներ և VR աքսեսուարներ)

Աչքի ընկնելու համար արժե առաջարկել օրիգինալ դիզայն և լրացուցիչ հնարավորություններ։

  1. Օգտակար և ֆունկցիոնալ ապրանքներ. երբ առողջությունը դառնում է առաջնահերթություն

Առողջ ապրելակերպի ապրանքների շուկան անշեղորեն աճում է։ Ավելի ու ավելի շատ գնորդներ են ընտրում բնական և օրգանական ապրանքներ, ինչը հնարավորություններ է բացում նոր վաճառողների համար:

Ի՞նչ է պահանջվում.

  • Սուպերմթերքներ և օրգանական հավելումներ (գոջի հատապտուղներ, չիայի սերմեր, սպիրուլինա)
  • Ֆունկցիոնալ խորտիկներ և բատոններ (առանց սնձան, վեգան)
  • Պատրաստի սառեցված ուտեստներ զբոսաշրջիկների և ակտիվ մարդկանց համար

Այս կատեգորիան հատկապես ակտուալ է, եթե առաջարկում եք ապրանքներ «պատրաստի լուծումների» ձևաչափով, օրինակ՝ մարզիկների համար նախատեսված հավաքածուներ կամ ճամբարային հավաքածուներ:

  1. Օրիգինալ նվերներ՝ սիրված հատված անկախ սեզոնից

Տոնական ծախծխումները մարքեթփլեյսերում վաճառքի աճի ավանդական շրջաններ են: Սակայն արտասովոր նվերների պահանջարկը պահպանվում է ողջ տարվա ընթացքում։

Ո՞ր ապրանքներ են պահանջված.

  • Ստեղծագործական և հոբբի հավաքածուներ (նկարչություն թվերով, գործվածք)
  • Պատրաստի նվերների տուփեր (կոսմետիկա, քաղցրավենիք, աքսեսուարներ)

Այս հատվածում կարող եք մրցակցել եզակի առաջարկների և բարձրորակ փաթեթավորման միջոցով:

  1. Տնային կենդանիների համար ապրանքներ

Տնային կենդանիների տերերը պատրաստ են ներդրումներ կատարել իրենց ընտանի կենդանիների հարմարավետության և առողջության համար՝ դարձնելով այս տեղը կայուն և խոստումնալից: Կատեգորիան անշեղորեն աճում է, բայց ոչ բոլոր կարիքներն են բավարարվում:

Խոստումնալից ապրանքներ.

  • Ինտերակտիվ խաղալիքներ կատուների և շների համար
  • Մասնագիտացված մահճակալներ և տներ
  • Հարդարման հարմարանքներ (ավտոմատ քերծող սյուներ, բրդի համար վարսահարդարիչներ, խելացի օձիքներ)

Այս տեղը հետաքրքիր է նաև նրանով, որ թույլ է տալիս ինքներդ ապրանքներ արտադրեք։ Շատ վաճառողներ սկսեցին իրենց բիզնեսը՝ իրենց ընտանի կենդանիների համար աքսեսուարներ պատրաստելով, այնուհետև դրանք շուկա բերելով:

  1. Հակասթրեսային և հանգստացնող ապրանքներ

Քանի որ ավելի ու ավելի շատ մարդիկ հանգստանալու ուղիներ են փնտրում, հակասթրեսային միջոցների պահանջարկը շարունակում է աճել:

Ի՞նչ կարելի է վաճառել.

  • Հակասթրեսային խաղալիքներ
  • Մոմեր և բուրմունք տարածողներ
  • Մերսման գորգեր և բարձեր

Վաճառողների համար այս կատեգորիան գրավիչ է, քանի որ այն ներառում է ինչպես էժան ապրանքներ, որոնք հաճախ գնվում են իմպուլսով, այնպես էլ ավելի պրեմիում SPA և մեդիտացիոն լուծումներ:

Ինչպե՞ս ընտրել Ձեր տեղը

Օգտագործել Ozon-ի վերլուծությունը: Մարքեթփլեյսի անձնական հաշվում առկա է «Ի՞նչ վաճառել Ozon-ում» բաժինը, որտեղ կարող եք տեսնել՝

  • Պահանջված ապրանքները վերջին 28 օրվա ընթացքում
  • Հաճախակի որոնման հարցումներ գնորդներից
  • Անհասանելի ապրանքներ, որոնք պահանջարկ ունեն, բայց դեռ ներկայացված չեն տեսականու մեջ

Փորձարկել պահանջարկը։ Կարելի է սկսել փոքր խմբաքանակների վաճառքներ և գնահատել, թե ինչպես են արձագանքում գնորդները:

Հետևել թրենդներին։ Ակտուալ ուղղությունները  կարելի է գտնել ոչ միայն մարքեթփլեյսի վերլուծություններում, այլ նաև e-commerce  տենդենցների մասին մասնագիտացված կայքերում:

Օգտագործել ուսումնական ռեսուրսներ: «Ozon-ի գիտելիքների բազայում» և Ozon University հարթակում  հավաքված են սկսնակ վաճառողների համար  մանրամասն նյութեր, որոնք կօգնեն արագ հասկանալ աշխատանքային գործընթացը:

Ոչ ստանդարտ տեղերի ընտրությունը արագորեն Ձեր դիրքը գրավելու հնարավորություն է շուկայում, խուսափել բարձր մրցակցությունից և ստեղծել բիզնես բարձր մարգինալությամբ: Հաջողությունը կախված է համապարփակ մոտեցումից՝ պահանջարկ ունեցող ապրանքի ընտրություն, խելացի գնագոյացում, բարձրորակ փաթեթավորում և ներկայացում, արդյունավետ առաջխաղացում՝ յուրաքանչյուր փուլ կարևոր է: Կարող եք սկսել փոքր տեսականուց և աստիճանաբար ընդլայնել Ձեր բիզնեսը։ Ozon-ն առաջարկում է շուկայի վերլուծության և վաճառքի օպտիմալացման բոլոր անհրաժեշտ գործիքները: Գրանցվե ՛ք հարթակում և կատարե ՛ք առաջին քայլը դեպի հաջողակ բիզնես։

29/04/2025
դրամ
Դոլար (USD)
389.45
-0.01
Եվրո (EUR)
443.12
+1.20
Ռուբլի (RUR)
4.78
+0.05
Լարի (GEL)
141.62
-0.08
41273.00
+237.00
Արծաթ
413.32
-4.08