Բիզնես

USD BUY - 387.50+0.00 USD SELL - 390.50+0.00
EUR BUY - 435.00+0.00 EUR SELL - 442.00+0.00
OIL:  BRENT - 63.91+1.40 WTI - 61.06+1.58
COMEX:  GOLD - 3329.10+0.48 SILVER - 32.88+0.95
COMEX:  PLATINUM - 1000.10+1.83
LME:  ALUMINIUM - 2417.50+0.21 COPPER - 9445.50+0.15
LME:  NICKEL - 15804.00+1.73 TIN - 31885.00+0.03
LME:  LEAD - 1981.50+1.90 ZINC - 2653.50+1.32
FOREX:  USD/JPY - 145.34-0.17 EUR/GBP - 1.1247+0.19
FOREX:  EUR/USD - 1.1247+0.19 GBP/USD - 1.3304+0.54
STOCKS RUS:  RTSI - 1110.68+0.00
STOCKS US: DOW JONES - 41249.38-0.29 NASDAQ - 17928.92+0.00
STOCKS US: S&P 500 - 5659.91-0.07
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 36928.63+0.41 TOPIX - 2698.72+0.09
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 22775.92+0.37 SSEC - 3352.00+0.28
STOCKS EUR:  FTSE100 - 8554.80+0.27 CAC40 - 7743.75+0.64
STOCKS EUR:  DAX - 23499.32+0.63
08/05/2025  CBA:  USD - 389.25-0.03 GBP - 516.22-3.24
08/05/2025  CBA:  EURO - 439.39-2.99
08/05/2025  CBA:  GOLD - 42453.00+7.00 SILVER - 411.42-1.91
Ինչպե՞ս հաջողող բիզնես սկսել Ozon-ում՝ 7 խոստումնալից կատեգորիաներ
28/02/2025 18:46
Կիսվել

Ինչպե՞ս հաջողող բիզնես սկսել Ozon-ում՝ 7 խոստումնալից կատեգորիաներ

Ecommerce շուկան շարունակում է արագ աճել, միաժամանակ աճում է մրցակցությունը: Պահանջված կատեգորիաներ մուտք գործելն ավելի ու ավելի դժվար է դառնում՝ պահանջված կատեգորիաներում բարձր մրցակցությունը վաճառողներից պահանջում է ավելի մանրակրկիտ վերլուծություն և բարձր ներուժ ունեցող տեղի ընտրություն: Ozon-ի հետ միասին ընտրել ենք 7 ոչ ստանդարտ տարբերակներ, որոնք կօգնեն ձեռներեցներին զարգացնել իրենց բիզնեսը մարքեթփլեյսում:

Ozon-ն օգնում է գործընկերներին երկրի ցանկացած կետից զարգացնել և ընդլայնել բիզնեսը՝ տրամադրելով համապարփակ աջակցություն ինչպես սկսնակներին, այնպես էլ փորձառու վաճառողներին: Մարքեթփլեյսը ներկայացնում  է պահանջարկի և վաճառքի վերլուծության և տարբեր ուսումնական ծրագրերի հասանելիություն, առաջարկում է արդյունավետ առաջխաղացման գործիքներ և լոգիստիկ ճկուն լուծումներ: Այս ամենը մեզ թույլ է տալիս նվազագույնի հասցնել ռիսկերը, կառուցել վաճառքի կայուն համակարգ և հաջողությամբ մրցակցել տարբեր սեգմենտներում:

  1. Էկո արտադրանք. կայուն թրենդ ամբողջ աշխարհում

Բնապահպանական հարցումը  վաղուց դուրս է եկել տեղային պահանջարկի շրջանակներից: Գնորդները գնալով ավելի շատ են ընտրում այնպիսի ապրանքներ, որոնք օգնում են նվազեցնել շրջակա միջավայրի վրա դրանց բացասական ազդեցությունը:

Ի՞նչ է պահանջվում.

  • Էկո տոպրակներ և պարկեր՝ մթերքներ պահելու համար
  • Բազմակի օգտագործման շշեր և թերմո գավաթներ
  • Սննդամթերքի պահպանման համար կենսաքայքայվող փաթեթավորում

Այս կատեգորիան ակտիվորեն աճում է, բայց մարքեթփլեյսերում դեռ քիչ առաջարկներ կան: Մրցակիցների միջև առանձնանալու համար կարող եք առաջարկել անսովոր դիզայն, օրինակ՝ փորագրություն կամ թրենդային պրինտներ:

  1. Գաջեթներ, որոնք կյանքն ավելի հարմար են դարձնում

Կենցաղային գործընթացների ավտոմատացումը դառնում է նորմ։ Բացի ստանդարտ խելացի վարդակներից և ռոբոտ փոշեկուլներից, աճում է մասնագիտացված լուծումների պահանջարկը:

Ի՞նչը կարող է հետաքրքրել գնորդներին.

  • Խելացի տան հավաքածուներ (տեսախցիկներ, շարժման սենսորներ, կողպեքներ)
  • Ոռոգման և բույսերի խնամքի ավտոմատացված համակարգեր
  • Գաջեթներ մեքենաների, ավտոտնակների և ամառանոցների համար

Սպառողները պատրաստ են վճարել հարմարության համար, ինչը նշանակում է, որ նոր տեխնոլոգիական լուծումները գտնում են իրենց լսարանը:

  1. Ոչ ստանդարտ գործառույթներով աքսեսուարներ գաջեթների համար

Հեռախոսների համար նախատեսված պատյանների, ականջակալների և կրիչների հատվածը միշտ պահանջված է, սակայն այս տեղում հաջողության հասնելու համար անհրաժեշտ է առաջարկել յուրահատուկ լուծումներ։

Խոստումնալից ուղղություններ.

  • Քարտերի համար գրպաններով կամ ներկառուցված մարտկոցներով պատյաններ
  • Սմարթֆոնների և պլանշետների օրիգինալ ստենդեր
  • Աքսեսուարներ խաղացողների համար (հատուկ ստեղնաշարեր, ջոյսթիկի կրիչներ և VR աքսեսուարներ)

Աչքի ընկնելու համար արժե առաջարկել օրիգինալ դիզայն և լրացուցիչ հնարավորություններ։

  1. Օգտակար և ֆունկցիոնալ ապրանքներ. երբ առողջությունը դառնում է առաջնահերթություն

Առողջ ապրելակերպի ապրանքների շուկան անշեղորեն աճում է։ Ավելի ու ավելի շատ գնորդներ են ընտրում բնական և օրգանական ապրանքներ, ինչը հնարավորություններ է բացում նոր վաճառողների համար:

Ի՞նչ է պահանջվում.

  • Սուպերմթերքներ և օրգանական հավելումներ (գոջի հատապտուղներ, չիայի սերմեր, սպիրուլինա)
  • Ֆունկցիոնալ խորտիկներ և բատոններ (առանց սնձան, վեգան)
  • Պատրաստի սառեցված ուտեստներ զբոսաշրջիկների և ակտիվ մարդկանց համար

Այս կատեգորիան հատկապես ակտուալ է, եթե առաջարկում եք ապրանքներ «պատրաստի լուծումների» ձևաչափով, օրինակ՝ մարզիկների համար նախատեսված հավաքածուներ կամ ճամբարային հավաքածուներ:

  1. Օրիգինալ նվերներ՝ սիրված հատված անկախ սեզոնից

Տոնական ծախծխումները մարքեթփլեյսերում վաճառքի աճի ավանդական շրջաններ են: Սակայն արտասովոր նվերների պահանջարկը պահպանվում է ողջ տարվա ընթացքում։

Ո՞ր ապրանքներ են պահանջված.

  • Ստեղծագործական և հոբբի հավաքածուներ (նկարչություն թվերով, գործվածք)
  • Պատրաստի նվերների տուփեր (կոսմետիկա, քաղցրավենիք, աքսեսուարներ)

Այս հատվածում կարող եք մրցակցել եզակի առաջարկների և բարձրորակ փաթեթավորման միջոցով:

  1. Տնային կենդանիների համար ապրանքներ

Տնային կենդանիների տերերը պատրաստ են ներդրումներ կատարել իրենց ընտանի կենդանիների հարմարավետության և առողջության համար՝ դարձնելով այս տեղը կայուն և խոստումնալից: Կատեգորիան անշեղորեն աճում է, բայց ոչ բոլոր կարիքներն են բավարարվում:

Խոստումնալից ապրանքներ.

  • Ինտերակտիվ խաղալիքներ կատուների և շների համար
  • Մասնագիտացված մահճակալներ և տներ
  • Հարդարման հարմարանքներ (ավտոմատ քերծող սյուներ, բրդի համար վարսահարդարիչներ, խելացի օձիքներ)

Այս տեղը հետաքրքիր է նաև նրանով, որ թույլ է տալիս ինքներդ ապրանքներ արտադրեք։ Շատ վաճառողներ սկսեցին իրենց բիզնեսը՝ իրենց ընտանի կենդանիների համար աքսեսուարներ պատրաստելով, այնուհետև դրանք շուկա բերելով:

  1. Հակասթրեսային և հանգստացնող ապրանքներ

Քանի որ ավելի ու ավելի շատ մարդիկ հանգստանալու ուղիներ են փնտրում, հակասթրեսային միջոցների պահանջարկը շարունակում է աճել:

Ի՞նչ կարելի է վաճառել.

  • Հակասթրեսային խաղալիքներ
  • Մոմեր և բուրմունք տարածողներ
  • Մերսման գորգեր և բարձեր

Վաճառողների համար այս կատեգորիան գրավիչ է, քանի որ այն ներառում է ինչպես էժան ապրանքներ, որոնք հաճախ գնվում են իմպուլսով, այնպես էլ ավելի պրեմիում SPA և մեդիտացիոն լուծումներ:

Ինչպե՞ս ընտրել Ձեր տեղը

Օգտագործել Ozon-ի վերլուծությունը: Մարքեթփլեյսի անձնական հաշվում առկա է «Ի՞նչ վաճառել Ozon-ում» բաժինը, որտեղ կարող եք տեսնել՝

  • Պահանջված ապրանքները վերջին 28 օրվա ընթացքում
  • Հաճախակի որոնման հարցումներ գնորդներից
  • Անհասանելի ապրանքներ, որոնք պահանջարկ ունեն, բայց դեռ ներկայացված չեն տեսականու մեջ

Փորձարկել պահանջարկը։ Կարելի է սկսել փոքր խմբաքանակների վաճառքներ և գնահատել, թե ինչպես են արձագանքում գնորդները:

Հետևել թրենդներին։ Ակտուալ ուղղությունները  կարելի է գտնել ոչ միայն մարքեթփլեյսի վերլուծություններում, այլ նաև e-commerce  տենդենցների մասին մասնագիտացված կայքերում:

Օգտագործել ուսումնական ռեսուրսներ: «Ozon-ի գիտելիքների բազայում» և Ozon University հարթակում  հավաքված են սկսնակ վաճառողների համար  մանրամասն նյութեր, որոնք կօգնեն արագ հասկանալ աշխատանքային գործընթացը:

Ոչ ստանդարտ տեղերի ընտրությունը արագորեն Ձեր դիրքը գրավելու հնարավորություն է շուկայում, խուսափել բարձր մրցակցությունից և ստեղծել բիզնես բարձր մարգինալությամբ: Հաջողությունը կախված է համապարփակ մոտեցումից՝ պահանջարկ ունեցող ապրանքի ընտրություն, խելացի գնագոյացում, բարձրորակ փաթեթավորում և ներկայացում, արդյունավետ առաջխաղացում՝ յուրաքանչյուր փուլ կարևոր է: Կարող եք սկսել փոքր տեսականուց և աստիճանաբար ընդլայնել Ձեր բիզնեսը։ Ozon-ն առաջարկում է շուկայի վերլուծության և վաճառքի օպտիմալացման բոլոր անհրաժեշտ գործիքները: Գրանցվե ՛ք հարթակում և կատարե ՛ք առաջին քայլը դեպի հաջողակ բիզնես։

08/05/2025
դրամ
Դոլար (USD)
389.25
-0.03
Եվրո (EUR)
439.39
-2.99
Ռուբլի (RUR)
4.73
-0.09
Լարի (GEL)
141.96
+0.09
42453.00
+7.00
Արծաթ
411.42
-1.91