Բիզնես

USD BUY - 382.00-0.50 USD SELL - 386.00-0.50
EUR BUY - 435.00+1.00 EUR SELL - 443.00+3.00
OIL:  BRENT - 64.89+1.55 WTI - 62.87+0.72
COMEX:  GOLD - 3361.50+1.66 SILVER - 34.25+3.32
COMEX:  PLATINUM - 1058.70+1.12
LME:  ALUMINIUM - 2466.00+0.90 COPPER - 9616.50+1.25
LME:  NICKEL - 15537.00+1.97 TIN - 30709.00+1.00
LME:  LEAD - 1981.00+1.17 ZINC - 2698.00+2.98
FOREX:  USD/JPY - 143.14-0.03 EUR/GBP - 1.1418+0.14
FOREX:  EUR/USD - 1.1418+0.14 GBP/USD - 1.3514-0.17
STOCKS RUS:  RTSI - 1126.53-0.62
STOCKS US: DOW JONES - 42305.48+0.08 NASDAQ - 19242.61+0.67
STOCKS US: S&P 500 - 5935.94+0.41
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 37446.81-0.06 TOPIX - 2771.11-0.22
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 23512.49+1.53 SSEC - 3361.98+0.43
STOCKS EUR:  FTSE100 - 8774.26+0.02 CAC40 - 7737.20-0.19
STOCKS EUR:  DAX - 23930.67-0.28
03/06/2025  CBA:  USD - 383.86-0.09 GBP - 518.36-1.12
03/06/2025  CBA:  EURO - 437.49-0.75
03/06/2025  CBA:  GOLD - 41601+1142 SILVER - 410.29+1.94
Մեկնարկում է էլեկտրամոբիլների ավտոսպորտի նոր դարաշրջան
23/12/2013 17:01
Կիսվել

Մեկնարկում է էլեկտրամոբիլների ավտոսպորտի նոր դարաշրջան

Ավտոսպորտը նոր տեխնոլոգիաների փորձարկման հարթակ է, և էլեկտրական շարժիչների ներմուծումը այս ոլորտում կանխատեսելի էր:

Այս նորամուծությունը տեղի է ունեցել առաջատար ավտոարտադրողների, և, մասնավորապես, Renault-ի սերիական էլեկտրամոբիլների ստեղծման շնորհիվ:

Սպասվում է, որ միջազգային ավտոմոբիլային ֆեդերացիայի (FIA) նախաձեռնությամբ կազմակերպված Ֆորմուլա-E նոր մրցավազքում կընդգրկվեն էլեկտրական շարժիչով և անթափոն մեկտեղանի ավտոմեքենաներ:

Ֆորմուլա-E առաջնությունը կկայանա 2014թ. սեպտեմբերից մինջև 2015թ. հունիսը: Մրցավազքը կանցնի 10 փուլով, որոնցից յուրաքանչյուրի համար հարթակ կդառնա  Եվրոպայի (Լոնդոն, Բեռլին, Հռոմ), Ասիայի (Պեկին, Բանգկոկ, Պուտռաջայա), Միացյալ Նահանգների և Լատինական Ամերիկայի (Լոս Անջելես, Մայամի, Ռիո դե Ժանեյրո, Բուենոս Այրես) խոշոր քաղաքներից մեկը: Առաջին փուլում 10 թիմերից 20 մրցորդներ կմրցեն Spark-Renault SRT_01E ավտոմեքենաներով:

FIA Ֆորմուլա-E առաջնության նախաձեռնող Ֆորմուլա-E հոլդինգը Spark Racing ընկերության առջև խնդիր էր դրել մշակելու և պատրաստելու առաջին 40 մեկտեղանի մրցավազքային ավտոմեքենաները: Այս ավտոմեքենաները համապատասխանում են ստանդարտներին արտադրողականության, անվտանգության և ծախսատարության տեսանկյունից, ինչը թույլ է տալիս նաև մնացած արտադրողներին մասնակցել այս նախագծում: Ավտոմեքենաների մշակման և արտադրության համար Spark-ը ստեղծել է կոնսորցիում, որին անդամակցել են ավտոսպորտի ամենակարկառուն անունները`

– Renault – ընկերությունը պատասխանատու է էլեկտրական տրանսմիսսիայի ստեղծման, ինչպես նաև դրա անվտանգության, համակարգերի հետ ինտեգրացման և արտադրողականության օպտիմիզացման համար,

– McLaren Electronic Systems – ագրեգատային սարքավորման և էլեկտրական կառավարման սարքավորման մշակում, արտադրում ու հավաքում,

– Williams Advanced Engineering – մարտկոցի կառուցվածք,

– Dallara – թափքի մշակում և ստեղծում,

– Spark – ավտոմեքենայի դիզայն (աէրոդինամիկա, մեքենայի ամբողջական հավաքում):

Renault ընկերությունը՝ Spark-ի տեխնոլոգիական գործընկերը, լիովին օգտագործել է Renault Sport Technologies և Renault Sport F1 բաժինների ճարտարագետների հմտությունները՝ նոր ավտոմեքենայի արտադրողականության ու անվտանգության վերահսկման և  օպտիմալացման նպատակով:

«Մենք մեծ ոգևորությամբ ենք սկսել այս նախագիծը, քանի որ այն մեզ հնարավորություն տվեց նոր լուծումներ փորձարկել: Ոչ մեկը մեզնից առաջ չի փորձել արտադրել նման արտադրողականություն ունեցող միատեղ էլեկտրական ավտոմեքենաներ՝ փոքր թողարկման քանակով և այսպիսի սեղմ ժամկետներում: Մենք աշխատում էինք սահմանափակ ցուցանիշների պայմաններում, այդ թվում հարկավոր է հաշվի առնել նաև քաշի, անվտանգության և ջերմության չափանիշները: Օգտագործելով նաև կոնսորցիումի մյուս անդամների անփոխարինելի հմտությունները՝ մենք ստեղծել ենք ժամանակակից գիտելիքների մի հիանալի սինթեզ՝ Spark-Renault SRT_01E մրցումային մեքենան: Վստահ ենք, որ այն իր արժանավոր տեղը կզբաղեցնի ավտոսպորտում», – նշել է Renault Sport Technologies-ի տնօրեն և Renault-ի Ֆորմուլա-E համակարգող Ֆրանսուա Շամոն:

Spark-Renault SRT_01E-ն իր մեջ համադրում է էլեկտրական տրանսմիսսիայի տեխնոլոգիան ու տպավորիչ նորարար դիզայնը: Բացի այդ, ավտոմեքենայի կառուցվածքն ունի աէրոդինամիկ հատկություններ, որոնք հեշտացնում են շրջադարձը, ինչպես նաև նա օպտիմալացվել է Ֆորմուլա-E առաջնության քաղաքային մայրուղիների համար՝ բարձրության հաշվին: Ավտոմեքենան համապատասխանում է նաև Ֆորմուլա E-ի ընթացիկ պահանջներին:

Բացի մրցորդի պաշտպանության համակարգից, ավտոմեքենան համալրված է նաև մարտկոցի ծառայության ժամկետի երկարացման տեխնոլոգիայով: 200կգ քաշ ունեցող այս ավտոմեքենան համապատասխանում է միջազգային տրանսպորտային չափանիշներին: Էլեկտրական շարժիչը առջևի քարշակ անիվներն ապահովում են 200 կՎտ, այսինքն 270 ձիաուժ հզորությամբ: Որակավորման փորձարկման ընթացքում վարորդները հնարավորություն կունենան փորձարկել էլեկրտամոբիլների ամբողջական հզորությունը: Իսկ մրցավազքի ժամանակ գործելու է սահմանափակում 133 կՎտ կամ 180 ձիաուժ առավելագույն չափով՝ ամբողջական հզորությունն օգտագործելու հնարավորությունով (Push-To-Pass ռեժիմ): Դա թույլ կտա կտրել այն հեռավորությունը, որն ավտոմեքենան հաղթահարում է միանգամյա լիցքավորման հաշվին, ինչպես նաև վարորդներին հնարավորություն կտա անհրաժեշտության դեպքում վազանց կատարել: Նախագծողներին հաջողվել է նվազեցնել այս փոխադրամիջոցի քաշը. վարորդի հետ այն կկազմի 800կգ: Ավտոմեքենայի մայրուղու վրա շարժման մոդելավորումը ցույց է տվել, որ մեքենան կարող է 0-ից մինչև 100 կմ/ժ արագություն հավաքել ընդհամենը երեք վայրկյանում: Սակայն անվտանգության ապահովման նպատակով քաղաքային մրցավազքերի ժամանակ մեքենայի մաքսիմալ արագությունը սահմանված է 200 կմ/ժ:

03/06/2025
դրամ
Դոլար (USD)
383.86
-0.09
Եվրո (EUR)
437.49
-0.75
Ռուբլի (RUR)
4.875
+0.0204
Լարի (GEL)
140.56
-0.03
41601
+1142
Արծաթ
410.29
+1.94