Բիզնես

USD BUY - 388.00+0.00 USD SELL - 391.00+1.00
EUR BUY - 409.00-1.00 EUR SELL - 414.00-2.00
OIL:  BRENT - 72.97-0.40 WTI - 68.91-0.85
COMEX:  GOLD - 2659.40+0.69 SILVER - 31.22-0.13
COMEX:  PLATINUM - 970.50-0.90
LME:  ALUMINIUM - 2644.00-0.02 COPPER - 9089.50+0.02
LME:  NICKEL - 15906.00+0.25 TIN - 29026.00+0.51
LME:  LEAD - 2021.00+1.00 ZINC - 2987.50+1.24
FOREX:  USD/JPY - 155-0.04 EUR/GBP - 1.0551-0.36
FOREX:  EUR/USD - 1.0551-0.36 GBP/USD - 1.2654-0.19
STOCKS RUS:  RTSI - 915.60+0.00
STOCKS US: DOW JONES - 43408.47+0.32 NASDAQ - 18966.14-0.11
STOCKS US: S&P 500 - 5917.11+0.00
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 38026.17-0.85 TOPIX - 2682.81-0.57
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 19601.11-0.53 SSEC - 3370.40+0.07
STOCKS EUR:  FTSE100 - 8085.07-0.17 CAC40 - 7198.45-0.43
STOCKS EUR:  DAX - 19004.78-0.29
21/11/2024  CBA:  USD - 389.45+0.26 GBP - 491.95-0.73
21/11/2024  CBA:  EURO - 409.74-0.78
21/11/2024  CBA:  GOLD - 33062.61+239.17 SILVER - 386.53-4.93
Հաճախորդների օր Beeline–ում.  գրասենյակներում բաժանորդների հետ աշխատում է ընկերության ղեկավարական անձնակազմը
26/02/2015 15:04
Կիսվել

Հաճախորդների օր Beeline–ում. գրասենյակներում բաժանորդների հետ աշխատում է ընկերության ղեկավարական անձնակազմը

Beeline–ում այսօր հայտարարված է «Հաճախորդների օր» և ընկերության ղեկավարական անձնակազմը ողջ օրն աշխատում և անմիջապես շփվում է բաժանորդների հետ վաճառքի և սպասարկման գրասենյակներում։ Միջոցառումն իրականացվում է Հաճախորդների սպասարկման որակի բարելավման ծրագրի շրջանակում և նպատակ ունի բացահայտել բաժանորդների պահանջներն ու ցանկություններն, ինչպես նաև հնարավորինս պարզ և հարմար դարձնել մատուցվող ծառայությունները։ 

Հաճախորդների սպասարկման որակի բարձրացման հետ կապված ռազմավարությունն ընկերությունը որդեգրել է դեռևս 2013 թվականի աշնանը  և արդեն իսկ իրականացրել է մի շարք ծրագրեր։ Ամենամեծ և հաջողված ծրագիրը, որն ապահովում է անընդմեջ կապ բաժանորդների հետ նրանց շրջանում հարցումների անցկացումն է, որն այս պահին իրականացվում է SMS հաղորդագրության միջոցով։ Ցանկացած բաժանորդ, ով կատարում է գործարք Beeline վաճառքի և սպասարկման գրասենյակներում կամ զանգահարում  Հաճախորդների սպասարկման կենտրոն, ստանում է SMS հաղորդագրություն, որտեղ բաժանորդը 0–ից 10 բալանոց սանդղակով գնահատում է մեր ծառայությունները, սպասարկող աշխատակազմի բարեհամբուրությունը։ Այնուհետև այդ տեղեկատվությունը համակարգվում է ինչպես բաժանորդների հետ հետադարձ կապի և անհատական խնդիրների լուծման, այնպես էլ կազմակերպության ընդհանուր բարելավման նպատակով: 

«Ավելի քան 2500 աշխատակից յուրաքանչյուր օր և յուրաքանչյուր ժամ աշխատում է Beeline բաժանորդների համար` նպատակ ունենալով մեր կողմից մատուցվող ծառայությունները դարձնել հնարավորինս պարզ և հարմար և ցուցաբերել անհատական մոտեցում յուրաքանչյուր բաժանորդին։ Այսօր դեռևս կան հարցեր, որոնք ունեն բարելավման կարիք, սակայն մենք շարունակաբար աշխատում ենք այդ ուղղությամբ և կշարունակենք աշխատել այնքան ժամանակ մինչև կդառնանք ամենահաճախորդամետ օպերատորը շուկայում»,- նշեց Հայաստանում Beeline-ի Գլխավոր տնօրեն Անդրեյ Պյատախինը:        

Նշենք, որ միայն վերջին 6 ամիսների ընթացքում կատարված հարցումների արդյունքում իրականացվել է ավելի քան 7300 հեռախոսազանգ հաճախորդներին, որոնց խնդիրներին տրվել են լուծումներ, բարեփոխվել են ավելի քան տասնյակ ընթացակարգեր, վերացվել են հաշիվների լիցքավորման ժամկետները, գրասենյակներում ավելացել է սպասարկման որակի վերահսկողությունը, և նվազել են հերթերը, Հաճախորդների սպասարկման կենտրոնում ավելացել է սպասարկման որակի վերահսկողությունը և նվազել է զանգի սպասելաժամանակը, ներդրվել է գնային թափանցիկ և հստակ քաղաքականություն։

21/11/2024
դրամ
Դոլար (USD)
389.45
+0.26
Եվրո (EUR)
409.74
-0.78
Ռուբլի (RUR)
3.86
-0.02
Լարի (GEL)
142.08
+0.17
33062.61
+239.17
Արծաթ
386.53
-4.93