Բիզնես

USD BUY - 381.00+0.00 USD SELL - 383.50+0.00
EUR BUY - 447.00+4.00 EUR SELL - 450.00+3.00
OIL:  BRENT - 62.36+0.55 WTI - 58.45+0.88
COMEX:  GOLD - 4482.80-0.47 SILVER - 70.49+2.04
COMEX:  PLATINUM - 2362.30+6.74
LME:  ALUMINIUM - 2939.00-0.20 COPPER - 12060.50+1.51
LME:  NICKEL - 15739.00+6.32 TIN - 42792.00-1.01
LME:  LEAD - 1982.50-0.10 ZINC - 3093.50+0.68
FOREX:  USD/JPY - 155.67-0.38 EUR/GBP - 1.1801+0.21
FOREX:  EUR/USD - 1.1801+0.21 GBP/USD - 1.3528+0.35
STOCKS RUS:  RTSI - 1092.52+1.28
STOCKS US: DOW JONES - 48442.41+0.16 NASDAQ - 23561.84+0.57
STOCKS US: S&P 500 - 6909.79+0.46
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 50344.10-0.14 TOPIX - 3407.37-0.46
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 25818.93+0.17 SSEC - 3940.95+0.53
STOCKS EUR:  FTSE100 - 9889.22+0.24 CAC40 - 8103.85-0.21
STOCKS EUR:  DAX - 24340.06+0.23
24/12/2025  CBA:  USD - 381.46-0.09 GBP - 515.54-0.09
24/12/2025  CBA:  EURO - 449.97-0.14
24/12/2025  CBA:  GOLD - 54568+327 SILVER - 855.31+6.18
Հաճախորդների օր Beeline–ում.  գրասենյակներում բաժանորդների հետ աշխատում է ընկերության ղեկավարական անձնակազմը
26/02/2015 15:04
Կիսվել

Հաճախորդների օր Beeline–ում. գրասենյակներում բաժանորդների հետ աշխատում է ընկերության ղեկավարական անձնակազմը

Beeline–ում այսօր հայտարարված է «Հաճախորդների օր» և ընկերության ղեկավարական անձնակազմը ողջ օրն աշխատում և անմիջապես շփվում է բաժանորդների հետ վաճառքի և սպասարկման գրասենյակներում։ Միջոցառումն իրականացվում է Հաճախորդների սպասարկման որակի բարելավման ծրագրի շրջանակում և նպատակ ունի բացահայտել բաժանորդների պահանջներն ու ցանկություններն, ինչպես նաև հնարավորինս պարզ և հարմար դարձնել մատուցվող ծառայությունները։ 

Հաճախորդների սպասարկման որակի բարձրացման հետ կապված ռազմավարությունն ընկերությունը որդեգրել է դեռևս 2013 թվականի աշնանը  և արդեն իսկ իրականացրել է մի շարք ծրագրեր։ Ամենամեծ և հաջողված ծրագիրը, որն ապահովում է անընդմեջ կապ բաժանորդների հետ նրանց շրջանում հարցումների անցկացումն է, որն այս պահին իրականացվում է SMS հաղորդագրության միջոցով։ Ցանկացած բաժանորդ, ով կատարում է գործարք Beeline վաճառքի և սպասարկման գրասենյակներում կամ զանգահարում  Հաճախորդների սպասարկման կենտրոն, ստանում է SMS հաղորդագրություն, որտեղ բաժանորդը 0–ից 10 բալանոց սանդղակով գնահատում է մեր ծառայությունները, սպասարկող աշխատակազմի բարեհամբուրությունը։ Այնուհետև այդ տեղեկատվությունը համակարգվում է ինչպես բաժանորդների հետ հետադարձ կապի և անհատական խնդիրների լուծման, այնպես էլ կազմակերպության ընդհանուր բարելավման նպատակով: 

«Ավելի քան 2500 աշխատակից յուրաքանչյուր օր և յուրաքանչյուր ժամ աշխատում է Beeline բաժանորդների համար` նպատակ ունենալով մեր կողմից մատուցվող ծառայությունները դարձնել հնարավորինս պարզ և հարմար և ցուցաբերել անհատական մոտեցում յուրաքանչյուր բաժանորդին։ Այսօր դեռևս կան հարցեր, որոնք ունեն բարելավման կարիք, սակայն մենք շարունակաբար աշխատում ենք այդ ուղղությամբ և կշարունակենք աշխատել այնքան ժամանակ մինչև կդառնանք ամենահաճախորդամետ օպերատորը շուկայում»,- նշեց Հայաստանում Beeline-ի Գլխավոր տնօրեն Անդրեյ Պյատախինը:        

Նշենք, որ միայն վերջին 6 ամիսների ընթացքում կատարված հարցումների արդյունքում իրականացվել է ավելի քան 7300 հեռախոսազանգ հաճախորդներին, որոնց խնդիրներին տրվել են լուծումներ, բարեփոխվել են ավելի քան տասնյակ ընթացակարգեր, վերացվել են հաշիվների լիցքավորման ժամկետները, գրասենյակներում ավելացել է սպասարկման որակի վերահսկողությունը, և նվազել են հերթերը, Հաճախորդների սպասարկման կենտրոնում ավելացել է սպասարկման որակի վերահսկողությունը և նվազել է զանգի սպասելաժամանակը, ներդրվել է գնային թափանցիկ և հստակ քաղաքականություն։

24/12/2025
դրամ
Դոլար (USD)
381.46
-0.09
Եվրո (EUR)
449.97
-0.14
Ռուբլի (RUR)
4.8446
-0.0227
Լարի (GEL)
141.54
-0.04
54568
+327
Արծաթ
855.31
+6.18