Բիզնես

USD BUY - 393.00+0.00 USD SELL - 399.00+0.00
EUR BUY - 406.00-2.00 EUR SELL - 414.00-2.00
OIL:  BRENT - 77.12+1.35 WTI - 74.09+1.19
COMEX:  GOLD - 2697.40+0.72 SILVER - 31.16+1.40
COMEX:  PLATINUM - 991.70+0.78
LME:  ALUMINIUM - 2498.50-1.21 COPPER - 9031.50+2.60
LME:  NICKEL - 15451.00+2.47 TIN - 30079.00+5.33
LME:  LEAD - 1939.00+0.23 ZINC - 2825.00-3.48
FOREX:  USD/JPY - 158.3+0.31 EUR/GBP - 1.0297-0.09
FOREX:  EUR/USD - 1.0297-0.09 GBP/USD - 1.2297-0.28
STOCKS RUS:  RTSI - 915.60+0.00
STOCKS US: DOW JONES - 42635.20+0.00 NASDAQ - 19478.88+0.00
STOCKS US: S&P 500 - 5918.25+0.00
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 39605.09-0.94 TOPIX - 2735.92-1.23
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 19240.89-0.20 SSEC - 3211.39-0.58
STOCKS EUR:  FTSE100 - 8319.69+0.83 CAC40 - 7490.28+0.51
STOCKS EUR:  DAX - 20317.10-0.06
09/01/2025  CBA:  USD - 396.85+0.38 GBP - 487.25-6.16
09/01/2025  CBA:  EURO - 408.80-0.28
09/01/2025  CBA:  GOLD - 33935.00+145.00 SILVER - 384.56-0.84
Հաճախորդների օր Beeline–ում.  գրասենյակներում բաժանորդների հետ աշխատում է ընկերության ղեկավարական անձնակազմը
26/02/2015 15:04
Կիսվել

Հաճախորդների օր Beeline–ում. գրասենյակներում բաժանորդների հետ աշխատում է ընկերության ղեկավարական անձնակազմը

Beeline–ում այսօր հայտարարված է «Հաճախորդների օր» և ընկերության ղեկավարական անձնակազմը ողջ օրն աշխատում և անմիջապես շփվում է բաժանորդների հետ վաճառքի և սպասարկման գրասենյակներում։ Միջոցառումն իրականացվում է Հաճախորդների սպասարկման որակի բարելավման ծրագրի շրջանակում և նպատակ ունի բացահայտել բաժանորդների պահանջներն ու ցանկություններն, ինչպես նաև հնարավորինս պարզ և հարմար դարձնել մատուցվող ծառայությունները։ 

Հաճախորդների սպասարկման որակի բարձրացման հետ կապված ռազմավարությունն ընկերությունը որդեգրել է դեռևս 2013 թվականի աշնանը  և արդեն իսկ իրականացրել է մի շարք ծրագրեր։ Ամենամեծ և հաջողված ծրագիրը, որն ապահովում է անընդմեջ կապ բաժանորդների հետ նրանց շրջանում հարցումների անցկացումն է, որն այս պահին իրականացվում է SMS հաղորդագրության միջոցով։ Ցանկացած բաժանորդ, ով կատարում է գործարք Beeline վաճառքի և սպասարկման գրասենյակներում կամ զանգահարում  Հաճախորդների սպասարկման կենտրոն, ստանում է SMS հաղորդագրություն, որտեղ բաժանորդը 0–ից 10 բալանոց սանդղակով գնահատում է մեր ծառայությունները, սպասարկող աշխատակազմի բարեհամբուրությունը։ Այնուհետև այդ տեղեկատվությունը համակարգվում է ինչպես բաժանորդների հետ հետադարձ կապի և անհատական խնդիրների լուծման, այնպես էլ կազմակերպության ընդհանուր բարելավման նպատակով: 

«Ավելի քան 2500 աշխատակից յուրաքանչյուր օր և յուրաքանչյուր ժամ աշխատում է Beeline բաժանորդների համար` նպատակ ունենալով մեր կողմից մատուցվող ծառայությունները դարձնել հնարավորինս պարզ և հարմար և ցուցաբերել անհատական մոտեցում յուրաքանչյուր բաժանորդին։ Այսօր դեռևս կան հարցեր, որոնք ունեն բարելավման կարիք, սակայն մենք շարունակաբար աշխատում ենք այդ ուղղությամբ և կշարունակենք աշխատել այնքան ժամանակ մինչև կդառնանք ամենահաճախորդամետ օպերատորը շուկայում»,- նշեց Հայաստանում Beeline-ի Գլխավոր տնօրեն Անդրեյ Պյատախինը:        

Նշենք, որ միայն վերջին 6 ամիսների ընթացքում կատարված հարցումների արդյունքում իրականացվել է ավելի քան 7300 հեռախոսազանգ հաճախորդներին, որոնց խնդիրներին տրվել են լուծումներ, բարեփոխվել են ավելի քան տասնյակ ընթացակարգեր, վերացվել են հաշիվների լիցքավորման ժամկետները, գրասենյակներում ավելացել է սպասարկման որակի վերահսկողությունը, և նվազել են հերթերը, Հաճախորդների սպասարկման կենտրոնում ավելացել է սպասարկման որակի վերահսկողությունը և նվազել է զանգի սպասելաժամանակը, ներդրվել է գնային թափանցիկ և հստակ քաղաքականություն։

09/01/2025
դրամ
Դոլար (USD)
396.85
+0.38
Եվրո (EUR)
408.80
-0.28
Ռուբլի (RUR)
3.88
+0.09
Լարի (GEL)
140.07
+0.44
33935.00
+145.00
Արծաթ
384.56
-0.84