Բիզնես

USD BUY - 381.50+0.00 USD SELL - 384.00+0.00
EUR BUY - 444.50-1.50 EUR SELL - 449.00-1.00
OIL:  BRENT - 65.70+1.81 WTI - 61.89+1.98
COMEX:  GOLD - 3996.20+2.15 SILVER - 48.40+0.90
COMEX:  PLATINUM - 1658.70+0.85
LME:  ALUMINIUM - 2692.50+0.00 COPPER - 10490.50+0.00
LME:  NICKEL - 15317.00+0.00 TIN - 36888.00+0.00
LME:  LEAD - 2024.00+0.00 ZINC - 3020.50+0.00
FOREX:  USD/JPY - 150.31+1.95 EUR/GBP - 1.1705-0.31
FOREX:  EUR/USD - 1.1705-0.31 GBP/USD - 1.3475-0.02
STOCKS RUS:  RTSI - 1005.22+0.34
STOCKS US: DOW JONES - 46694.97-0.14 NASDAQ - 22941.67+0.71
STOCKS US: S&P 500 - 6740.28+0.36
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 47950.88+0.01 TOPIX - 3227.91+0.06
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 26957.77+0.00 SSEC - 3882.78+0.00
STOCKS EUR:  FTSE100 - 9479.14-0.13 CAC40 - 7971.78-1.36
STOCKS EUR:  DAX - 24378.29+0.00
07/10/2025  CBA:  USD - 382.63+0.05 GBP - 513.68+0.22
07/10/2025  CBA:  EURO - 446.61+0.41
07/10/2025  CBA:  GOLD - 48585+790 SILVER - 597.44+11.89
BrandZ 2017. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները
06/06/2017 16:40
Կիսվել

BrandZ 2017. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները

Kantar Millward Brown գործակալությունը հերթական անգամ հրապարակել է աշխարհի ամենաթանկ ապրանքային նշանների ամենամյա BrandZ Top 100 վարկանիշը:

2017թ․-ի ցուցակի առաջին եռյակում փոփոխություններ չեն եղել։ Առաջատարը կրկին Google-ն է։ Google բրենդը գնահատվել է 245,581 մլրդ դոլար, 2016թ․-ի համեմատ այն աճել է 7%-ով։

Երկրորդ հորիզոնականում է Apple-ը, որի արժեքը 234,671 մլրդ դոլար է։ Անցյալ տարվա համեմատ բրենդի արժեքն աճել է 3%-ով։

Եռյակը եզրափակում է Microsoft-ը։ Բրենդի արժեքն անցյալ տարվա համեմատ աճել է 18%-ով և կազմել 143,222 մլրդ դոլար։

Չորրորդ տեղում է Amazon-ը, որի արժեքը 139,286 մլրդ դոլար է։ 2016թ․-ի համեմատ բրենդի արժեքն աճել է 41%-ով։ Amazon-ն իր դիրքը բարելավել է 3 հորիզոնականով

Հինգերորդ հորիզոնականը զբաղեցնող Facebook-ի արժեքն աճել է 27%-ով և կազմել 129,800 մլրդ դոլար։

Վեցերորդ հորիզոնականում AT&T-ն է, բրենդի արժեքն անցյալ տարվա համեմատ աճել է 7%-ով և կազմել 115,112 մլրդ դոլար։ Աճի ցածր ցուցանիշի պատճառով AT&T-ն 2 հորիզոնականով նահանջել է։

Յոթերորդ տեղում Visa-ն է, որի արժեքն անցյալ տարվա համեմատ աճել է 10%-ով և կազմել 110,999 մլրդ դոլար։ 2016թ.-ի համեմատ Visa-ն նահանջել է մեկ հորիզոնականով։

Tencent-ն ութերորդն է։ Բրենդի արժեքն անցյալ տարվա համեմատ աճել է 27%-ով և կազմել 108,292 մլրդ դոլար: Tencent-ն իր դիրքը բարելավել է 3 հորիզոնականով։

IBM-ն իններորդն է՝ 102,088 մլրդ դոլար, անցյալ տարվա համեմատ արժեքն աճել է 18%-ով։ IBM-ի դիրքը 2016թ. համեմատ աճել է 1 հորիզոնականով։

Տասնյակը եզրափակում է McDonald’s-ը, որի արժեքն աճել է 10%-ով և կազմել 97,723 մլրդ դոլար։

Անցյալ տարվա համեմատ առաջատար 100 բրենդի ընդհանուր արժեքն աճել է 8%-ով և կազմել 3.6 տրիլիոն դոլար, իսկ 2005թ.-ի համանման ցուցանիշը գերազանցվել է 152%-ով։ Առաջին տասնյակում տեղ գտած 9 բրենդը ներկայացնում են ԱՄՆ, մեկը՝ Չինաստանուը։ Տասնյակում տեղ են զբաղեցրել 6 տեխնոլոգիական և հեռահաղորդակցության, մանրածախ առևտրի, վճարումների և արագ սննդի ոլորտները ներկայացնող մեկական բրենդ։ Առաջատար 100 բրենդի ցուցակում ամենամեծ ներկայացվածությունն ունեն հետևյալ ոլորտները՝ Բանկեր՝ 18, Տեխնոլոգիաներ՝ 16, Հեռահաղորդակցություն՝ 13։

Վերջին 12 ամսում ամենամեծ աճն է գրանցել Adidas-ը՝ +58%, երկրորդ տեղում է Alcohol-ը՝ +48% Երրորդ տեղում է Amazon-ը՝ +41%։ Ըստ ոլորտների ամենամեծ աճն արձանագրվել է առևտրի ոլորտում՝ +14%, Տեխնոլոգիաների ոլորտն աճել է 13%-ով, իսկ արագ սննդի ոլորտի աճը կազմել է 7%։

Ցուցակն ամբողջությամբ (PDF).

BrandZ 2017. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները

BrandZ 2017. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները

BrandZ 2017. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները

BrandZ 2017. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները

07/10/2025
դրամ
Դոլար (USD)
382.63
+0.05
Եվրո (EUR)
446.61
+0.41
Ռուբլի (RUR)
4.6668
+0.0624
Լարի (GEL)
141.12
+0.34
48585
+790
Արծաթ
597.44
+11.89