Բիզնես

USD BUY - 381.50+0.50 USD SELL - 384.00+0.50
EUR BUY - 444.00+1.00 EUR SELL - 450.00+2.00
OIL:  BRENT - 67.48-1.11 WTI - 64.01-0.30
COMEX:  GOLD - 3516.10+1.31 SILVER - 40.26+3.13
COMEX:  PLATINUM - 1370.30+0.82
LME:  ALUMINIUM - 2638.00+0.51 COPPER - 9837.00+0.41
LME:  NICKEL - 15285.00+1.23 TIN - 34198.00+1.15
LME:  LEAD - 1988.00-0.35 ZINC - 2813.50-0.16
FOREX:  USD/JPY - 147.02+0.05 EUR/GBP - 1.1684+0.20
FOREX:  EUR/USD - 1.1684+0.20 GBP/USD - 1.3503+0.07
STOCKS RUS:  RTSI - 1137.00-0.51
STOCKS US: DOW JONES - 45544.88-0.20 NASDAQ - 21455.55-1.15
STOCKS US: S&P 500 - 6460.26-0.64
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 42188.79-1.24 TOPIX - 3063.19-0.39
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 25617.42+2.15 SSEC - 3875.53+0.46
STOCKS EUR:  FTSE100 - 9187.34-0.32 CAC40 - 7703.90-0.76
STOCKS EUR:  DAX - 23902.21-0.57
01/09/2025  CBA:  USD - 382.61+0.09 GBP - 517.52+2.65
01/09/2025  CBA:  EURO - 448.42+2.13
01/09/2025  CBA:  GOLD - 42183+275 SILVER - 477.29-1.54
BrandZ 2017. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները
06/06/2017 16:40
Կիսվել

BrandZ 2017. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները

Kantar Millward Brown գործակալությունը հերթական անգամ հրապարակել է աշխարհի ամենաթանկ ապրանքային նշանների ամենամյա BrandZ Top 100 վարկանիշը:

2017թ․-ի ցուցակի առաջին եռյակում փոփոխություններ չեն եղել։ Առաջատարը կրկին Google-ն է։ Google բրենդը գնահատվել է 245,581 մլրդ դոլար, 2016թ․-ի համեմատ այն աճել է 7%-ով։

Երկրորդ հորիզոնականում է Apple-ը, որի արժեքը 234,671 մլրդ դոլար է։ Անցյալ տարվա համեմատ բրենդի արժեքն աճել է 3%-ով։

Եռյակը եզրափակում է Microsoft-ը։ Բրենդի արժեքն անցյալ տարվա համեմատ աճել է 18%-ով և կազմել 143,222 մլրդ դոլար։

Չորրորդ տեղում է Amazon-ը, որի արժեքը 139,286 մլրդ դոլար է։ 2016թ․-ի համեմատ բրենդի արժեքն աճել է 41%-ով։ Amazon-ն իր դիրքը բարելավել է 3 հորիզոնականով

Հինգերորդ հորիզոնականը զբաղեցնող Facebook-ի արժեքն աճել է 27%-ով և կազմել 129,800 մլրդ դոլար։

Վեցերորդ հորիզոնականում AT&T-ն է, բրենդի արժեքն անցյալ տարվա համեմատ աճել է 7%-ով և կազմել 115,112 մլրդ դոլար։ Աճի ցածր ցուցանիշի պատճառով AT&T-ն 2 հորիզոնականով նահանջել է։

Յոթերորդ տեղում Visa-ն է, որի արժեքն անցյալ տարվա համեմատ աճել է 10%-ով և կազմել 110,999 մլրդ դոլար։ 2016թ.-ի համեմատ Visa-ն նահանջել է մեկ հորիզոնականով։

Tencent-ն ութերորդն է։ Բրենդի արժեքն անցյալ տարվա համեմատ աճել է 27%-ով և կազմել 108,292 մլրդ դոլար: Tencent-ն իր դիրքը բարելավել է 3 հորիզոնականով։

IBM-ն իններորդն է՝ 102,088 մլրդ դոլար, անցյալ տարվա համեմատ արժեքն աճել է 18%-ով։ IBM-ի դիրքը 2016թ. համեմատ աճել է 1 հորիզոնականով։

Տասնյակը եզրափակում է McDonald’s-ը, որի արժեքն աճել է 10%-ով և կազմել 97,723 մլրդ դոլար։

Անցյալ տարվա համեմատ առաջատար 100 բրենդի ընդհանուր արժեքն աճել է 8%-ով և կազմել 3.6 տրիլիոն դոլար, իսկ 2005թ.-ի համանման ցուցանիշը գերազանցվել է 152%-ով։ Առաջին տասնյակում տեղ գտած 9 բրենդը ներկայացնում են ԱՄՆ, մեկը՝ Չինաստանուը։ Տասնյակում տեղ են զբաղեցրել 6 տեխնոլոգիական և հեռահաղորդակցության, մանրածախ առևտրի, վճարումների և արագ սննդի ոլորտները ներկայացնող մեկական բրենդ։ Առաջատար 100 բրենդի ցուցակում ամենամեծ ներկայացվածությունն ունեն հետևյալ ոլորտները՝ Բանկեր՝ 18, Տեխնոլոգիաներ՝ 16, Հեռահաղորդակցություն՝ 13։

Վերջին 12 ամսում ամենամեծ աճն է գրանցել Adidas-ը՝ +58%, երկրորդ տեղում է Alcohol-ը՝ +48% Երրորդ տեղում է Amazon-ը՝ +41%։ Ըստ ոլորտների ամենամեծ աճն արձանագրվել է առևտրի ոլորտում՝ +14%, Տեխնոլոգիաների ոլորտն աճել է 13%-ով, իսկ արագ սննդի ոլորտի աճը կազմել է 7%։

Ցուցակն ամբողջությամբ (PDF).

BrandZ 2017. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները

BrandZ 2017. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները

BrandZ 2017. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները

BrandZ 2017. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները

01/09/2025
դրամ
Դոլար (USD)
382.61
+0.09
Եվրո (EUR)
448.42
+2.13
Ռուբլի (RUR)
4.7434
-0.0179
Լարի (GEL)
142.02
+0.1
42183
+275
Արծաթ
477.29
-1.54