Բիզնես

USD BUY - 389.50+0.00 USD SELL - 392.50+0.50
EUR BUY - 438.50-1.50 EUR SELL - 443.00-2.00
OIL:  BRENT - 64.46-0.89 WTI - 61.10-0.99
COMEX:  GOLD - 3298.00+1.65 SILVER - 32.40+0.43
COMEX:  PLATINUM - 969.30+1.13
LME:  ALUMINIUM - 2375.00+0.04 COPPER - 9164.00-0.25
LME:  NICKEL - 15558.00+1.64 TIN - 31049.00-0.74
LME:  LEAD - 1914.50-0.10 ZINC - 2615.00-0.80
FOREX:  USD/JPY - 142.53-0.44 EUR/GBP - 1.1335-0.11
FOREX:  EUR/USD - 1.1335-0.11 GBP/USD - 1.3258+0.48
STOCKS RUS:  RTSI - 1144.79+0.00
STOCKS US: DOW JONES - 40368.96-0.38 NASDAQ - 16823.17-0.05
STOCKS US: S&P 500 - 5396.63-0.17
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 33920.40-1.01 TOPIX - 2498.03-0.61
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 21056.98-1.91 SSEC - 3276.00+0.26
STOCKS EUR:  FTSE100 - 8249.12+1.41 CAC40 - 7335.40+0.86
STOCKS EUR:  DAX - 21253.70+1.43
16/04/2025  CBA:  USD - 391.27+0.59 GBP - 518.90+1.60
16/04/2025  CBA:  EURO - 444.48+1.37
16/04/2025  CBA:  GOLD - 40501.00+254.00 SILVER - 406.45+1.05
Beeline. Ամփոփեցին «Հաճախորդի օր» և «Հաճախորդի ձայն» ծրագրերի արդյունքները
26/12/2018 12:28
Կիսվել

Beeline. Ամփոփեցին «Հաճախորդի օր» և «Հաճախորդի ձայն» ծրագրերի արդյունքները

Beeline-ն ամփոփեց «Հաճախորդի օր» և «Հաճախորդի ձայն» ծրագրերի արդյունքները, որի շրջանակում ընկերության ղեկավար կազմը շփվում է անմիջապես հաճախորդների հետ․ ստանում է առաջարկներ բաժանորդներին հուզող հարցերի վերաբերյալ և օգնում լուծել բաժանորդներին հուզող հարցերը՝ հեռախոսով ու  վաճառքի և սպասարկման գրասենյակներում։

«Հաճախորդի օր» ծրագիրը մեկնարկել է 2018 թ-ի մարտին։ Այս ընթացքում ընկերության ղեկավար կազմն իրականացրել է ավելի քան 500 զանգ հաճախորդներին՝  օգնելով լուծել զանազան հարցեր։

Ընդհանուր առմամբ, այս տարվա ընթացքում ընկերությունը հաճախորդներից ստացվել և մշակվել է ավելի քան 60,000 տարբեր տեսակի դիմում։

«Հաճախորդի օրը» Beeline-ում անցկացվում է յուրաքանչյուր եռամսյակը մեկ։ Ընկերության ղեկավար կազմն այդ օրերին աշխատում է հաճախորդների հետ վաճառքի և սպասարկման գրասենյակներում՝ ներկայացնում գործող ծառայությունները և ստանում հետադարձ կապ բաժանորդներին հուզող հարցերի վերաբերյալ։ Այս տարվա ընթացքում, յուրաքանչյուր եռամսյակ ընկերության տարբեր ստորաբաժանումների ավելի քան 70 աշխատակիցներ մասնակցել են ծրագրին։

«Beeline-ի քաղաքականության կարևոր մասն է՝ օգնել հաճախորդներին և արագ արձագանքել նրանց առաջարկներին և բողոքներին։ Մենք ձգտում ենք հնարավորինս մոտ լինել մեր բաժանորդներին, իսկ այս երկու ծրագրերը շատ լավ գործիք են մեր նպատակին հասնելու համար: Ցանկանում եմ շնորհակալություն հայտնել բոլոր բաժանորդներին, ովքեր մեզ հետ կիսում են իրենց առաջարկները և օգնում մեզ ավելի լավ դառնալ», – նշեց Հայաստանում Beeline-ի Գլխավոր տնօրեն Անդրեյ Պյատախինը:

Նշենք, որ Միջազգային Որակի օրը Beeline-ի 12 բաժանորդ, ովքեր առավել ակտիվ են գնահատել մեր ընկերության ծառայությունները, հետադարձ կապ են թողել և օգնել են բարելավել ծառայությունների որակը, հրավիրվել են Beeline-ի գլխավոր գրասենյակ։ Հյուրերի համար կազմակերպվել էր նաև շրջայց։

16/04/2025
դրամ
Դոլար (USD)
391.27
+0.59
Եվրո (EUR)
444.48
+1.37
Ռուբլի (RUR)
4.74
-0.02
Լարի (GEL)
142.15
+0.21
40501.00
+254.00
Արծաթ
406.45
+1.05