Բիզնես

USD BUY - 385.50-0.50 USD SELL - 389.00+0.00
EUR BUY - 416.00-0.50 EUR SELL - 421.00+0.00
OIL:  BRENT - 74.53-1.69 WTI - 70.30-1.93
COMEX:  GOLD - 2738.50+0.10 SILVER - 33.61-1.38
COMEX:  PLATINUM - 1021.40-1.58
LME:  ALUMINIUM - 2633.50+0.82 COPPER - 9583.00-0.44
LME:  NICKEL - 16316.00-3.44 TIN - 30907.00-1.30
LME:  LEAD - 2069.00-0.14 ZINC - 3137.50+1.55
FOREX:  USD/JPY - 151.74-0.36 EUR/GBP - 1.0821+0.31
FOREX:  EUR/USD - 1.0821+0.31 GBP/USD - 1.2962+0.30
STOCKS RUS:  RTSI - 915.60+0.00
STOCKS US: DOW JONES - 42374.36-0.33 NASDAQ - 18415.49+0.76
STOCKS US: S&P 500 - 5809.86+0.21
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 38143.29+0.10 TOPIX - 2635.57-0.05
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 20489.62-1.30 SSEC - 3280.26-0.68
STOCKS EUR:  FTSE100 - 8269.38+0.13 CAC40 - 7503.28+0.08
STOCKS EUR:  DAX - 19443.00+0.34
24/10/2024  CBA:  USD - 387.14-0.53 GBP - 502.20-0.84
24/10/2024  CBA:  EURO - 418.07+0.24
24/10/2024  CBA:  GOLD - 34060.15-47.25 SILVER - 429.54+0.47
Beeline. Ամփոփեցին «Հաճախորդի օր» և «Հաճախորդի ձայն» ծրագրերի արդյունքները
26/12/2018 12:28
Կիսվել

Beeline. Ամփոփեցին «Հաճախորդի օր» և «Հաճախորդի ձայն» ծրագրերի արդյունքները

Beeline-ն ամփոփեց «Հաճախորդի օր» և «Հաճախորդի ձայն» ծրագրերի արդյունքները, որի շրջանակում ընկերության ղեկավար կազմը շփվում է անմիջապես հաճախորդների հետ․ ստանում է առաջարկներ բաժանորդներին հուզող հարցերի վերաբերյալ և օգնում լուծել բաժանորդներին հուզող հարցերը՝ հեռախոսով ու  վաճառքի և սպասարկման գրասենյակներում։

«Հաճախորդի օր» ծրագիրը մեկնարկել է 2018 թ-ի մարտին։ Այս ընթացքում ընկերության ղեկավար կազմն իրականացրել է ավելի քան 500 զանգ հաճախորդներին՝  օգնելով լուծել զանազան հարցեր։

Ընդհանուր առմամբ, այս տարվա ընթացքում ընկերությունը հաճախորդներից ստացվել և մշակվել է ավելի քան 60,000 տարբեր տեսակի դիմում։

«Հաճախորդի օրը» Beeline-ում անցկացվում է յուրաքանչյուր եռամսյակը մեկ։ Ընկերության ղեկավար կազմն այդ օրերին աշխատում է հաճախորդների հետ վաճառքի և սպասարկման գրասենյակներում՝ ներկայացնում գործող ծառայությունները և ստանում հետադարձ կապ բաժանորդներին հուզող հարցերի վերաբերյալ։ Այս տարվա ընթացքում, յուրաքանչյուր եռամսյակ ընկերության տարբեր ստորաբաժանումների ավելի քան 70 աշխատակիցներ մասնակցել են ծրագրին։

«Beeline-ի քաղաքականության կարևոր մասն է՝ օգնել հաճախորդներին և արագ արձագանքել նրանց առաջարկներին և բողոքներին։ Մենք ձգտում ենք հնարավորինս մոտ լինել մեր բաժանորդներին, իսկ այս երկու ծրագրերը շատ լավ գործիք են մեր նպատակին հասնելու համար: Ցանկանում եմ շնորհակալություն հայտնել բոլոր բաժանորդներին, ովքեր մեզ հետ կիսում են իրենց առաջարկները և օգնում մեզ ավելի լավ դառնալ», – նշեց Հայաստանում Beeline-ի Գլխավոր տնօրեն Անդրեյ Պյատախինը:

Նշենք, որ Միջազգային Որակի օրը Beeline-ի 12 բաժանորդ, ովքեր առավել ակտիվ են գնահատել մեր ընկերության ծառայությունները, հետադարձ կապ են թողել և օգնել են բարելավել ծառայությունների որակը, հրավիրվել են Beeline-ի գլխավոր գրասենյակ։ Հյուրերի համար կազմակերպվել էր նաև շրջայց։

24/10/2024
դրամ
Դոլար (USD)
387.14
-0.53
Եվրո (EUR)
418.07
+0.24
Ռուբլի (RUR)
4.00
-0.01
Լարի (GEL)
141.94
-0.10
34060.15
-47.25
Արծաթ
429.54
+0.47