Բիզնես

USD BUY - 382.50+0.00 USD SELL - 385.00-0.50
EUR BUY - 433.00+0.00 EUR SELL - 442.00+2.00
OIL:  BRENT - 64.71-1.09 WTI - 62.60-0.93
COMEX:  GOLD - 3393.30+0.29 SILVER - 34.68+0.06
COMEX:  PLATINUM - 1093.00+1.33
LME:  ALUMINIUM - 2483.00+0.79 COPPER - 9621.50-0.13
LME:  NICKEL - 15395.00-0.28 TIN - 32018.00+2.04
LME:  LEAD - 1990.50+0.28 ZINC - 2701.50-0.18
FOREX:  USD/JPY - 142.92-0.77 EUR/GBP - 1.1412+0.32
FOREX:  EUR/USD - 1.1412+0.32 GBP/USD - 1.3545+0.17
STOCKS RUS:  RTSI - 1138.31+0.54
STOCKS US: DOW JONES - 42427.74-0.22 NASDAQ - 19460.49+0.32
STOCKS US: S&P 500 - 5970.81+0.01
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 37554.49-0.51 TOPIX - 2756.47-1.03
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 23906.97+1.07 SSEC - 3384.10+0.23
STOCKS EUR:  FTSE100 - 8801.29+0.16 CAC40 - 7804.67+0.53
STOCKS EUR:  DAX - 24276.48+0.77
05/06/2025  CBA:  USD - 383.4-0.36 GBP - 520.5+1.46
05/06/2025  CBA:  EURO - 438.07+1.16
05/06/2025  CBA:  GOLD - 41474+329 SILVER - 423.42+0.84
Beeline. Ամփոփեցին «Հաճախորդի օր» և «Հաճախորդի ձայն» ծրագրերի արդյունքները
26/12/2018 12:28
Կիսվել

Beeline. Ամփոփեցին «Հաճախորդի օր» և «Հաճախորդի ձայն» ծրագրերի արդյունքները

Beeline-ն ամփոփեց «Հաճախորդի օր» և «Հաճախորդի ձայն» ծրագրերի արդյունքները, որի շրջանակում ընկերության ղեկավար կազմը շփվում է անմիջապես հաճախորդների հետ․ ստանում է առաջարկներ բաժանորդներին հուզող հարցերի վերաբերյալ և օգնում լուծել բաժանորդներին հուզող հարցերը՝ հեռախոսով ու  վաճառքի և սպասարկման գրասենյակներում։

«Հաճախորդի օր» ծրագիրը մեկնարկել է 2018 թ-ի մարտին։ Այս ընթացքում ընկերության ղեկավար կազմն իրականացրել է ավելի քան 500 զանգ հաճախորդներին՝  օգնելով լուծել զանազան հարցեր։

Ընդհանուր առմամբ, այս տարվա ընթացքում ընկերությունը հաճախորդներից ստացվել և մշակվել է ավելի քան 60,000 տարբեր տեսակի դիմում։

«Հաճախորդի օրը» Beeline-ում անցկացվում է յուրաքանչյուր եռամսյակը մեկ։ Ընկերության ղեկավար կազմն այդ օրերին աշխատում է հաճախորդների հետ վաճառքի և սպասարկման գրասենյակներում՝ ներկայացնում գործող ծառայությունները և ստանում հետադարձ կապ բաժանորդներին հուզող հարցերի վերաբերյալ։ Այս տարվա ընթացքում, յուրաքանչյուր եռամսյակ ընկերության տարբեր ստորաբաժանումների ավելի քան 70 աշխատակիցներ մասնակցել են ծրագրին։

«Beeline-ի քաղաքականության կարևոր մասն է՝ օգնել հաճախորդներին և արագ արձագանքել նրանց առաջարկներին և բողոքներին։ Մենք ձգտում ենք հնարավորինս մոտ լինել մեր բաժանորդներին, իսկ այս երկու ծրագրերը շատ լավ գործիք են մեր նպատակին հասնելու համար: Ցանկանում եմ շնորհակալություն հայտնել բոլոր բաժանորդներին, ովքեր մեզ հետ կիսում են իրենց առաջարկները և օգնում մեզ ավելի լավ դառնալ», – նշեց Հայաստանում Beeline-ի Գլխավոր տնօրեն Անդրեյ Պյատախինը:

Նշենք, որ Միջազգային Որակի օրը Beeline-ի 12 բաժանորդ, ովքեր առավել ակտիվ են գնահատել մեր ընկերության ծառայությունները, հետադարձ կապ են թողել և օգնել են բարելավել ծառայությունների որակը, հրավիրվել են Beeline-ի գլխավոր գրասենյակ։ Հյուրերի համար կազմակերպվել էր նաև շրջայց։

05/06/2025
դրամ
Դոլար (USD)
383.4
-0.36
Եվրո (EUR)
438.07
+1.16
Ռուբլի (RUR)
4.8569
-0.0417
Լարի (GEL)
140.45
-0.07
41474
+329
Արծաթ
423.42
+0.84