Բիզնես

USD BUY - 382.00+0.00 USD SELL - 384.00+0.00
EUR BUY - 443.00-2.50 EUR SELL - 449.00+0.00
OIL:  BRENT - 61.34+0.72 WTI - 57.64+0.59
COMEX:  GOLD - 4267.90-2.51 SILVER - 50.63-5.19
COMEX:  PLATINUM - 1629.80-6.42
LME:  ALUMINIUM - 2777.50+1.07 COPPER - 10604.50+0.82
LME:  NICKEL - 15126.00-1.01 TIN - 35037.00-3.14
LME:  LEAD - 1970.00-2.50 ZINC - 2933.50-2.27
FOREX:  USD/JPY - 150.55+0.36 EUR/GBP - 1.1651-0.46
FOREX:  EUR/USD - 1.1651-0.46 GBP/USD - 1.3424-0.16
STOCKS RUS:  RTSI - 1058.51+1.90
STOCKS US: DOW JONES - 46190.61+0.52 NASDAQ - 22679.98+0.52
STOCKS US: S&P 500 - 6664.01+0.53
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 47582.15-1.44 TOPIX - 3170.44-1.03
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 25247.10-2.48 SSEC - 3839.76-1.95
STOCKS EUR:  FTSE100 - 9354.57-0.86 CAC40 - 8174.20-0.18
STOCKS EUR:  DAX - 23830.99-1.82
17/10/2025  CBA:  USD - 382.59+0.11 GBP - 513.89+0.22
17/10/2025  CBA:  EURO - 447.25+1.47
17/10/2025  CBA:  GOLD - 52424+720 SILVER - 652.18+5.54
Beeline. Ամփոփեցին «Հաճախորդի օր» և «Հաճախորդի ձայն» ծրագրերի արդյունքները
26/12/2018 12:28
Կիսվել

Beeline. Ամփոփեցին «Հաճախորդի օր» և «Հաճախորդի ձայն» ծրագրերի արդյունքները

Beeline-ն ամփոփեց «Հաճախորդի օր» և «Հաճախորդի ձայն» ծրագրերի արդյունքները, որի շրջանակում ընկերության ղեկավար կազմը շփվում է անմիջապես հաճախորդների հետ․ ստանում է առաջարկներ բաժանորդներին հուզող հարցերի վերաբերյալ և օգնում լուծել բաժանորդներին հուզող հարցերը՝ հեռախոսով ու  վաճառքի և սպասարկման գրասենյակներում։

«Հաճախորդի օր» ծրագիրը մեկնարկել է 2018 թ-ի մարտին։ Այս ընթացքում ընկերության ղեկավար կազմն իրականացրել է ավելի քան 500 զանգ հաճախորդներին՝  օգնելով լուծել զանազան հարցեր։

Ընդհանուր առմամբ, այս տարվա ընթացքում ընկերությունը հաճախորդներից ստացվել և մշակվել է ավելի քան 60,000 տարբեր տեսակի դիմում։

«Հաճախորդի օրը» Beeline-ում անցկացվում է յուրաքանչյուր եռամսյակը մեկ։ Ընկերության ղեկավար կազմն այդ օրերին աշխատում է հաճախորդների հետ վաճառքի և սպասարկման գրասենյակներում՝ ներկայացնում գործող ծառայությունները և ստանում հետադարձ կապ բաժանորդներին հուզող հարցերի վերաբերյալ։ Այս տարվա ընթացքում, յուրաքանչյուր եռամսյակ ընկերության տարբեր ստորաբաժանումների ավելի քան 70 աշխատակիցներ մասնակցել են ծրագրին։

«Beeline-ի քաղաքականության կարևոր մասն է՝ օգնել հաճախորդներին և արագ արձագանքել նրանց առաջարկներին և բողոքներին։ Մենք ձգտում ենք հնարավորինս մոտ լինել մեր բաժանորդներին, իսկ այս երկու ծրագրերը շատ լավ գործիք են մեր նպատակին հասնելու համար: Ցանկանում եմ շնորհակալություն հայտնել բոլոր բաժանորդներին, ովքեր մեզ հետ կիսում են իրենց առաջարկները և օգնում մեզ ավելի լավ դառնալ», – նշեց Հայաստանում Beeline-ի Գլխավոր տնօրեն Անդրեյ Պյատախինը:

Նշենք, որ Միջազգային Որակի օրը Beeline-ի 12 բաժանորդ, ովքեր առավել ակտիվ են գնահատել մեր ընկերության ծառայությունները, հետադարձ կապ են թողել և օգնել են բարելավել ծառայությունների որակը, հրավիրվել են Beeline-ի գլխավոր գրասենյակ։ Հյուրերի համար կազմակերպվել էր նաև շրջայց։

17/10/2025
դրամ
Դոլար (USD)
382.59
+0.11
Եվրո (EUR)
447.25
+1.47
Ռուբլի (RUR)
4.7094
-0.1205
Լարի (GEL)
141.36
+0.17
52424
+720
Արծաթ
652.18
+5.54