Բիզնես

USD BUY - 382.00+0.00 USD SELL - 385.00+0.50
EUR BUY - 446.00+0.00 EUR SELL - 452.00+0.00
OIL:  BRENT - 67.59+0.49 WTI - 63.45+0.75
COMEX:  GOLD - 3718.50+1.16 SILVER - 43.05+0.99
COMEX:  PLATINUM - 1408.60-0.12
LME:  ALUMINIUM - 2689.50+0.60 COPPER - 10067.50+0.16
LME:  NICKEL - 15391.00+1.59 TIN - 34975.00+0.80
LME:  LEAD - 2017.50+1.05 ZINC - 2957.00+1.97
FOREX:  USD/JPY - 147.07-0.34 EUR/GBP - 1.1777+0.43
FOREX:  EUR/USD - 1.1777+0.43 GBP/USD - 1.3613+0.35
STOCKS RUS:  RTSI - 1065.54+0.51
STOCKS US: DOW JONES - 45883.45+0.11 NASDAQ - 22348.75+0.94
STOCKS US: S&P 500 - 6615.28+0.47
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 44768.12+0.00 TOPIX - 3160.49+0.00
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 26446.56+0.22 SSEC - 3860.50-0.26
STOCKS EUR:  FTSE100 - 9277.03-0.07 CAC40 - 7896.93+0.92
STOCKS EUR:  DAX - 23748.86+0.21
15/09/2025  CBA:  USD - 383.12-0.35 GBP - 521.31+1.4
15/09/2025  CBA:  EURO - 450.36+0.4
15/09/2025  CBA:  GOLD - 44973+225 SILVER - 520.54+14.13
Beeline. Ամփոփեցին «Հաճախորդի օր» և «Հաճախորդի ձայն» ծրագրերի արդյունքները
26/12/2018 12:28
Կիսվել

Beeline. Ամփոփեցին «Հաճախորդի օր» և «Հաճախորդի ձայն» ծրագրերի արդյունքները

Beeline-ն ամփոփեց «Հաճախորդի օր» և «Հաճախորդի ձայն» ծրագրերի արդյունքները, որի շրջանակում ընկերության ղեկավար կազմը շփվում է անմիջապես հաճախորդների հետ․ ստանում է առաջարկներ բաժանորդներին հուզող հարցերի վերաբերյալ և օգնում լուծել բաժանորդներին հուզող հարցերը՝ հեռախոսով ու  վաճառքի և սպասարկման գրասենյակներում։

«Հաճախորդի օր» ծրագիրը մեկնարկել է 2018 թ-ի մարտին։ Այս ընթացքում ընկերության ղեկավար կազմն իրականացրել է ավելի քան 500 զանգ հաճախորդներին՝  օգնելով լուծել զանազան հարցեր։

Ընդհանուր առմամբ, այս տարվա ընթացքում ընկերությունը հաճախորդներից ստացվել և մշակվել է ավելի քան 60,000 տարբեր տեսակի դիմում։

«Հաճախորդի օրը» Beeline-ում անցկացվում է յուրաքանչյուր եռամսյակը մեկ։ Ընկերության ղեկավար կազմն այդ օրերին աշխատում է հաճախորդների հետ վաճառքի և սպասարկման գրասենյակներում՝ ներկայացնում գործող ծառայությունները և ստանում հետադարձ կապ բաժանորդներին հուզող հարցերի վերաբերյալ։ Այս տարվա ընթացքում, յուրաքանչյուր եռամսյակ ընկերության տարբեր ստորաբաժանումների ավելի քան 70 աշխատակիցներ մասնակցել են ծրագրին։

«Beeline-ի քաղաքականության կարևոր մասն է՝ օգնել հաճախորդներին և արագ արձագանքել նրանց առաջարկներին և բողոքներին։ Մենք ձգտում ենք հնարավորինս մոտ լինել մեր բաժանորդներին, իսկ այս երկու ծրագրերը շատ լավ գործիք են մեր նպատակին հասնելու համար: Ցանկանում եմ շնորհակալություն հայտնել բոլոր բաժանորդներին, ովքեր մեզ հետ կիսում են իրենց առաջարկները և օգնում մեզ ավելի լավ դառնալ», – նշեց Հայաստանում Beeline-ի Գլխավոր տնօրեն Անդրեյ Պյատախինը:

Նշենք, որ Միջազգային Որակի օրը Beeline-ի 12 բաժանորդ, ովքեր առավել ակտիվ են գնահատել մեր ընկերության ծառայությունները, հետադարձ կապ են թողել և օգնել են բարելավել ծառայությունների որակը, հրավիրվել են Beeline-ի գլխավոր գրասենյակ։ Հյուրերի համար կազմակերպվել էր նաև շրջայց։

15/09/2025
դրամ
Դոլար (USD)
383.12
-0.35
Եվրո (EUR)
450.36
+0.4
Ռուբլի (RUR)
4.6192
+0.059
Լարի (GEL)
141.63
-0.4
44973
+225
Արծաթ
520.54
+14.13