Բիզնես

USD BUY - 387.50+0.00 USD SELL - 390.50-0.50
EUR BUY - 435.00-2.00 EUR SELL - 442.00-3.00
OIL:  BRENT - 63.03+2.37 WTI - 60.11+2.61
COMEX:  GOLD - 3313.10-2.64 SILVER - 32.57-1.36
COMEX:  PLATINUM - 982.10-0.57
LME:  ALUMINIUM - 2412.50+1.26 COPPER - 9431.50+0.13
LME:  NICKEL - 15535.00-0.08 TIN - 31877.00+0.76
LME:  LEAD - 1944.50-0.66 ZINC - 2619.00+0.10
FOREX:  USD/JPY - 145.59+1.36 EUR/GBP - 1.1226-0.87
FOREX:  EUR/USD - 1.1226-0.87 GBP/USD - 1.3233-0.79
STOCKS RUS:  RTSI - 1110.68+0.63
STOCKS US: DOW JONES - 41368.45+0.62 NASDAQ - 17928.14+1.07
STOCKS US: S&P 500 - 5663.94+0.58
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 36928.63+0.41 TOPIX - 2698.72+0.09
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 22775.92+0.37 SSEC - 3352.00+0.28
STOCKS EUR:  FTSE100 - 8531.61-0.32 CAC40 - 7694.44+0.89
STOCKS EUR:  DAX - 23352.69+1.02
08/05/2025  CBA:  USD - 389.25-0.03 GBP - 516.22-3.24
08/05/2025  CBA:  EURO - 439.39-2.99
08/05/2025  CBA:  GOLD - 42453.00+7.00 SILVER - 411.42-1.91
ՀԿԵ. Մրցութային կարգո՞վ, թե առանց դրա. Կոչ ենք անում ԶԼՄ-ներին ավելի շրջահայաց լինել
07/06/2019 13:05
Կիսվել

ՀԿԵ. Մրցութային կարգո՞վ, թե առանց դրա. Կոչ ենք անում ԶԼՄ-ներին ավելի շրջահայաց լինել

Խոշոր ենթակառուցվածքային ընկերություն հանդիսանալով՝ «Հարավկովկասյան երկաթուղի» ՓԲԸ-ն տարբեր ընկերություններից էական ծավալով ապրանքներ և ծառայություններ է գնում: Գնումները կատարվում են մրցութային ընթացակարգերում հաղթած ընկերություններից և բացառապես գին/որակ հարաբերակցություն առավել օպտիմալ առաջարկների հիման վրա:

Երկաթուղու գործունեության արդյունավետության կատարելագործմանն ուղղված այս պրակտիկան ոչ բոլոր պոտենցիալ մատակարարների սրտով է: Մասնավորապես, 2014-2015 թթ-ից սկսած՝ ապրանքներ և ծառայություններ մատակարարող որոշ ընկերություններ սկսել են մրցույթներում պարտվել ավելի ցածր գին և ավելի բարձր որակ առաջարկող մրցակիցներին: Մասնավորապես, «Լիոն Պրինտինգ Սերվիս» և «Շին Արտս» ՍՊԸ-ները՝ մրցութային ընթացակարգերի արդյունավերտության կատարելագործման արդյունքում, սկսել են աստիճանաբար դուրս մղվել ՀԿԵ-ի մատակարարների շարքերից:  Արդյունքում երկաթուղին սկսել է տնտեսել էական ֆինանսական միջոցներ, որոնք փոխանցվում են ռազմավարական ուղղությունների զարգացման ֆինանսավորմանը:

Նշված ընկերությունների հիմնադիրներն ու սեփականատերերը՝ մրցութային հանձնաժողովին ներկայացվող առաջարկների մրցունակությունն և գրավչությունը բարձրացնելու փոխարեն բոլորովին այլ տակտիկա ընտրեցին: Նրանք սկսեցին երկաթուղու գործունեության և ղեկավարության վարկաբեկմանն ուղղված լայնամասշտաբ արշավը ԶԼՄ-ներում: Տպագիր մամուլում և համացանցում հայտնվում են զրպարտչական հոդվածներ և հորինված փաստերով լի հարցազրույցներ, որտեղ իրականությունը ոտքից գլուխ է շրջված:

Սակայն վերջին մի քանի տարիների ընթացքում տարածվող բազմաթիվ ստահոդ հայտարարություններն ու պնդումները այդպես էլ չհաստատվեցին ոչ այն ժամանակ, երբ արշավը նոր էր սկսվում, ոչ էլ այժմ:

«Հարավկովկասյան երկաթուղի» ՓԲԸ-ն հայտնում է, որ չի պատրաստվում հրաժարվել ընկերության ֆինանսական արդյունավերտության մակարդակի բարձրացման քաղաքականությունից և շարունակելու է գնումներ կատարել մրցութային ընթացակարգերի հիման վրա:

«Հարավկովկասյան երկաթուղի» ընկերությունը նաև կոչ է անում ԶԼՄ-ներին հրաժարվել միակողմանի չհաստատված տեղեկատվության, կանխակալ կարծիքների և կասկածելի աղբյուրներից ստացված մանիպուլյատիվ բնույթի հայտարարությունների տարածման պրակտիկայից:

———–

«ՀԿԵ» ՓԲԸ-ն  հանդիսանում  է «Ռուսական երկաթուղիներ» ԲԲԸ-ի դուստր ընկերություն և իրականացնում է Հայաստանի երկաթուղային համակարգի կոնցեսիոն կառավարումը: Համաձայն 2008 թ. փետրվարի 13-ին Երևանում կնքված պայմանագրի՝ կոնցեսիոն կառավարման ժամկետը կազմում է 30 տարի՝ կողմերի փոխադարձ համաձայնությամբ ևս 10 տարի երկարացման իրավունքով:

08/05/2025
դրամ
Դոլար (USD)
389.25
-0.03
Եվրո (EUR)
439.39
-2.99
Ռուբլի (RUR)
4.73
-0.09
Լարի (GEL)
141.96
+0.09
42453.00
+7.00
Արծաթ
411.42
-1.91