ՏԵՂԵԿԱՏՎԱԿԱՆ ԿԱՅՔԵՐԸ ՓՈՐՁՈՒՄ ԵՆ ՄԻԱՎՈՐՎԵԼ
Հայկական մեկ տասնյակից ավելի տեղեկատվական մասնագիտական կայքեր փորձ են անում միավորվել` ստեղծելով մեկ ընդհանուր տեղեկատվական դաշտ: Առայժմ հայտնի չէ, թե այս աննախադեպ համախմբումն ինչպիսի իրավաբանական միավոր կդառնա` կլինի խումբ, ակումբ, թե ֆորում, սակայն ակնհայտ է, որ այն դառնալու հայկական համացանցում մինչ այժմ եղած տեղեկատվական սահմանափակ թվով բազաների հակակշիռը:
Օրերս Այ Թի Պարկ բիզնես կենտրոնում տեղի ունեցավ ֆորումի առաջին հավաքը, որին մասնակցեցին 13 մասնագիտական կայքերի ղեկավարներ: Որպես հավաքի հովանավորներ հանդես էին գալիս Այ Թի Պարկ-ը` տրամադրելով տարածք ու աշխատանքային հնարավորություններ, Նյու Պրոջեքթ ընկերությունը, որը պատրաստ է ապահովել նախաձեռնության գովազդը` ավտոբուսային TV-ների միջոցով:
Ֆորումի (հավաքի) նախաձեռնողը Մերսովթ ծրագրավորման ընկերությունն է, որի բազմաթիվ նախագծերի թվում է նաև կազմակերպությունների և անհատ մասնագետների գործունեությունը ներկայացնող www.merinfo.am կայքը: Ըստ ընկերության հիմնադիր Գարիկ Սարգսյանի, merinfo.am-ն իրենից ներկայացնում է հզոր, ընդգրկուն ու ամբողջական տեղեկատվական բազա, որի մեջ ներկայումս ներառված են 26 ոլորտներ: Այս թիվը վերջնական չէ, կայքն անընդհատ աճելու ու զարգանալու մեծ ներուժ ունի և իր գոյության 20 օրերի ընթացքում արդեն հասցրել է բազաթիվ արձագանքներ ու համագործակցության առաջարկներ ստանալ: Հենց այդ արձագանքների արդյունքում էլ ծնվել է տեղեկատվական կայքերի ու բազաների համախմբման գաղափարը:
«Քանի որ Մերինֆո-ն չէր կարող իր վրա վերցնել տեղեկատվական ողջ դաշտը ծածկելու մենաշնորհն, ու միջոցներն էլ բավական չէին նման ծավալի աշխատանք կատարելու համար, որոշեցինք համախմբել տարբեր ոլորտներում մասնագիտացած տեղեկատվական կայքերին` թե սկսնակ, թե արդեն ճանաչված, որպեսզի համատեղ ուժերով կարողանանք հայկական համացանցում բոլոր ուղղություններով լիարժեք ծածկված մասնագիտական տեղեկատվական բազա ունենալ»,-պարզաբանում է Գ. Սարգսյանը: Ըստ նրա` նախաձեռնության հիմնական սկզբունքն է` օգնել, ձեռք մեկնել փոքր ու սկսնակ կայքերին, համախմբելով բոլորի ուժերը ստանալ առավելագույն արդյունք. մոտավապես այսպես` մեկը բոլորի համար, բոլորը` մեկի:
Նախաձեռնությունը, հաջող ընթացքի դեպքում, կարող է տալ եռակի արդյունք`
ինտերնետից օգտվողները կստանան լիարժեք, ամբողջական տեղեկատվություն,
գովազդատուները` IT ծառայությունների ու գովազդի առավել մեծ արդյունավետություն (քանի որ նույն գումարով` գովազդի տեղ կստանան ոչ թե մեկ կայքում, այլ միաժամանակ 10-20ում):
կայքերը` ավելի կուժեղանան, կզարգանան, կունենան այցելուների թվի աճ և , ի վերջո, եկամուտ:
Տեղեկացնենք, որ առաջին հավաքի մասնակից 13 կայքերից սկզբունքորեն գաղափարն ընդունել են արդեն 10-ը: Հաջորդ հավաքին, որը տեղի կունենա Այ Թի Պարկում, սեպտեմբերի 19-ին ժ. 13:00, նախատեսվում է ավելի մեծ թվով ընկերությունների ու կայքերի մասնակցություն: Նախաձեռնողները հույս ունեն, որ այս հանդիպումից հետո նորաստեղծ միավորումն արդեն կունենա իր հստակ նախանշված ուրվագիծը, անվանումն ու ծրագիրը: