ՏՐԱՆՍՊՈՐՏԻ ԵՎ ԿԱՊԻ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅՈՒՆ – ՆԵՐԿԱՅԱՑՎԵԼ ԵՆ «ԵՐԵՎԱՆ-ԹԲԻԼԻՍԻ» ԵՐԿԱԹՈՒՂՈՒ ՎԵՐԱԿԱՆԳՆՄԱՆ ՏԱՐԲԵՐԱԿՆԵՐԸ
ՀՀ տրանսպորտի և կապի նախարարությունից «Բիզնես 24»-ին տեղեկացնում են, որ այսօր` նոյեմբերի 18-ին, նախարարությունում կայացել է Թբիլիսի-Երևան երկաթուղային գծի վերկանգնման տեխնիկատնտեսական ուսումնասիրության հաշվետվության նախագծի շնորհանդեսը:
Եվրահանձնաժողովի ՏՐԱՍԵԿԱ ծրագրի շրջանակներում իրականցված Թբիլիսի-երևան երկաթգծի վերկանգնման տեխնիկատնտեսական ուսումնասիրության նախագծի աշխատանքները կատարվել են մեկ տարվա ընթացքում:
Ինչպես նշել է ծրագրի ղեկավար պարոն Ջովաննի Մաստրանդեան, տեխնիկատնտեսական ուսումնասիրության աշխատանքները շատ ծանր և աշխատատար են եղել, քանի որ երկաթգծին վերաբերող տվյալների որոշ մասը ընդհանրապես գոյություն չի ունեցել, իսկ պահպանվածն էլ արդեն շատ հնացած է եղել:
Ծրագրի ղեկավարը ներկայացրել է Երևանից մինչև Վրաստանի սահմանը 101 կմ երկարությամբ Թբիլիսի –Երևան երկաթգծի, վերականգնման հնարավոր երեք տարբերակները, ինչպես նաև Իջևան – Հրազդան երկաթգծի վերականգնման այլընտրանքային տարբերակը:
Ըստ նրա, և դեպի Վրաստան, և դեպի Ադրբեջան գնացող երկաթգծերի վիճակը անմխիթար է, և նրանց շահագործման նորմալ վիճակը ապահովելու համար չափազանց մեծ աշխատանք է անհրաժեշտ կատարել : Ջ. Մաստրանդեան նշել է, որ կան բազմաթիվ խնդիրներ, որոնք կդժվարացնեն երկաթգծի վերականգնման և վերագործարկման աշխատանքները: Այդ խնդիրները, մասնավորապես, կապված են երկաթգծի հատակագծի, որի շառավիղների նեղության պատճառով գնացքները դանդաղ են շարժվում, գծերի տեխնիկական վիճակի, լեռնային մի քանի կամուրջների վերակառուցման, ինչպես նաև ենթակառուցվածքների և ազդանշանային համակարգի չափազանց հանացած լինելու հետ:
Նա նշել է նաև, որ 101 կմ երկարությամբ Թբիլիսի-Երևան երկաթգծից առավել վատ վիճակում է գտնվում 60 կմ-ը, իսկ 40-ը` ոչ այնքան: Հետևաբար, ծրագրի ղեկավարը առաջարկեց այն վերականգնել ոչ ամբողջությամբ , այլ` մասնակի, ինչը կտևի մոտ 6-8 տարի:
Շահագրգիռ գերատեսչություններին առաջարկվել է մինչև նոյեմբերի վերջը ներկայացնել առաջարկություններ և դիտողություններ ներկայացված հաշվետվության վերաբերյալ: