Ճապոնիայում բեռնատարների վարորդները կփոխարինվեն հսկայական փոխակրիչով
Ճապոնիայում բեռնատարների վարորդներին կփոխարինի 500 կմ երկարությամբ կոնվեյերային գոտին։ Այն կկառուցվի Տոկիոյի և Օսակայի միջև՝ հիմք ընդունելով հանքարդյունաբերական ձեռնարկությունների փոխադրողները։ Autoflow-Road համակարգը կներառի վերգետնյա և ստորգետնյա հատվածներ և կկարողանա օրական հասցնել այնքան բեռ, որքան 25 հազար վարորդ: Շինարարության ավարտի մոտավոր ժամկետը 2034 թվականն է։ Յուրաքանչյուր 10 կիլոմետրի արժեքը կկազմի մինչև կես միլիարդ դոլար։
Ճապոնիայի հողի, ենթակառուցվածքների, տրանսպորտի և զբոսաշրջության նախարարությունը արտասովոր առաջարկով է հանդես եկել՝ բեռնատարների վարորդներին փոխակրիչով փոխարինել։ Գաղափարը վերցվել է Phosboucraa հանքարդյունաբերական ընկերությունից, որը մոտ 100 կիլոմետր երկարությամբ կոնվեյերային գոտու միջոցով ֆոսֆատային քարեր է մատակարարում Մարոկկոյի ափ: Ճապոնական նախագիծն ավելի հավակնոտ է։ Խոսքն առնվազն 500 կիլոմետրից ավելի երկարությամբ փոխակրիչի մասին է, որը ձգվելու է Տոկիոյի և Օսակայի միջև։
Փոխակրիչը նախատեսված է մինչև մեկ տոննա քաշով բեռների համար։ Գաղափարը նման է տիեզերական վերելակի, քանի որ դրա իրականացումը աստղաբաշխական գումար կարժենա։ Օրինակ, 10 կմ երկարությամբ թունելի անցկացումը ներկայումս գնահատվում է 80 միլիարդ իեն կամ կես միլիարդ դոլար:
Ծրագրերի համաձայն՝ փոխադրողի շինարարությունը կավարտվի մինչև 2034 թվականը և այդ ընթացքում վարորդների թիվը կնվազի 36%-ով։ Փոխակրիչ գոտին կօգնի նվազեցնել վնասակար արտանետումների մակարդակը, որոնք, ըստ կլիմայի ռազմավարության, հաջորդ տասնամյակի սկզբին պետք է կրճատվեն 46%-ով: