Լյուքս դասի ապրանքանիշերի հաճախորդների թիվը կրճատվել է ավելի քան 10%-ով
2022 թվականից ի վեր լյուքս դասի ապրանքանիշերը կորցրել են իրենց հաճախորդների մոտ 50 միլիոնը, ինչը նրանց հաճախորդների բազայի 10%-ից ավելին է: Սա պատմության մեջ գնորդների թվի այս ծավալի կրճատման առաջին դեպքն է: Այս մասին հայտնում է The Wall Street Journal-ը՝ վկայակոչելով Bain & Company միջազգային խորհրդատվական ընկերության գնահատականները:
Ըստ այդմ՝ վերջին երեք տասնամյակի ընթացքում բրենդները ձգտել են ներգրավել միջին խավի նոր սպառողների՝ վաճառքը մեծացնելու համար, սակայն գների աճը խաթարել է այդ միտումը: Շքեղ ապրանքների միջին արժեքը զգալիորեն աճել է համավարակի սկզբից ի վեր:
Շքեղ ապրանքանիշերը ոչ միայն սկսել են սպասարկել ավելի քիչ հաճախորդների, այլև զգալիորեն կրճատել են վաճառքի ծավալները: Վերլուծաբանները նշում են, որ այս տարի շքեղության ոլորտում վաճառքները կարող են նվազել 20-25%-ով՝ 2022-ի համեմատ: Մասնավորապես, պայուսակների և կոշիկների վաճառքը կարող է նվազել մեկ երրորդով:
Թերթը գրում է՝ այս իրավիճակի ֆոնին սպառողները գնալով ավելի են հետաքրքրվում ավելի մատչելի ապրանքանիշերով և օգտագործված ապրանքներով: Ուշագրավ է, որ 2019 թվականից ի վեր վերավաճառքի բիզնեսն աճել է եռակի արագ, քան շքեղության առաջնային շուկան: