Տնտեսական

USD BUY - 382.50-0.50 USD SELL - 386.50+0.50
EUR BUY - 434.00+1.00 EUR SELL - 440.00+2.00
OIL:  BRENT - 63.90+0.00 WTI - 62.42+2.68
COMEX:  GOLD - 3306.60+0.52 SILVER - 33.15+0.21
COMEX:  PLATINUM - 1047.00-0.62
LME:  ALUMINIUM - 2444.00-0.99 COPPER - 9498.00-0.70
LME:  NICKEL - 15237.00+1.51 TIN - 30406.00-3.89
LME:  LEAD - 1958.00-1.24 ZINC - 2620.00-2.49
FOREX:  USD/JPY - 143.18-0.60 EUR/GBP - 1.1402+0.48
FOREX:  EUR/USD - 1.1402+0.48 GBP/USD - 1.3537+0.58
STOCKS RUS:  RTSI - 1133.52+0.52
STOCKS US: DOW JONES - 42270.07+0.13 NASDAQ - 19113.77-0.32
STOCKS US: S&P 500 - 5911.69-0.01
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 37470.67-1.30 TOPIX - 2777.29-0.87
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 23157.97-0.57 SSEC - 3347.49+0.00
STOCKS EUR:  FTSE100 - 8772.38+0.64 CAC40 - 7751.89-0.36
STOCKS EUR:  DAX - 23997.48+0.27
02/06/2025  CBA:  USD - 383.95+0.01 GBP - 519.48+2.24
02/06/2025  CBA:  EURO - 438.24+3.35
02/06/2025  CBA:  GOLD - 40459-429 SILVER - 408.35-111.59
Վաճառք բեմից
27/07/2015 00:01
Կիսվել

Վաճառք բեմից

Կան ոլորտներ, որոնց թեմայով կազմակերպված անվճար սեմինարներին միշտ մեծ լսարան է հավաքվում: Օրինակ` վաճառքների, ժամանակի արդյունավետ կառավարման կամ մարքեթինգի թեմայով մեր անվճար սեմինարներին մի քանի օրում այնքան մարդ է գրանցվում, որ ԵՊՀ 200 հոգանոց լսարանում տեղ չի մնում: Ի՞նչ եք կարծում, կվաճառվի՞ արդյոք մարքեթինգի հետ կապված պրոդուկտը, եթե այն առաջարկես 200 հոգանոց լսարանին, որը օրվա ավարտին, գործից հետո եկել է մարքեթինգի թեմայով սեմինարի: Կարծում եմ՝ պատասխանն ակընհայտ է:

Բեմից վաճառքը պրոդուկտով հետաքրքրվող թիրախային լսարանի համար  սեմինարների, քննարկումների, կոնֆերանսների ընթացքում ապրանքի կամ ծառայության առաջարկն ու վաճառքն է: 

Բեմից վաճառելիս երկու հիմնական սխալ կա, որը չպետք է թույլատրել.

1. Ակընհայտ վաճառել: Այս երևույթը կենցաղային բառերով կարելի է ձևակերպել որպես  «նաղդել»: Բեմից վաճաքը նման է քոնթենթ մարքեթինգին` վաճառքը պետք է արդյունքը լինի, իսկ պրոցեսը հետաքրքիր ու բովանդակալից նյութը: Լավագույն բեմից վաճառքը հետևում է հետաքրքիր, գրավիչ ու կարևոր սեմինարին, իսկ երբ նյութի, սեմինարի իմաստը վաճառելն է, ընթացքում պարբերաբար նշվում է վաճառվող նյութի մասին, գովազդվում է այդ նյութը, ապա բեմից վաճառքն անարդյունավետ կլինի:

2. Չվաճառելը: «Չվաճառելը» բեմից վաճառքի երկրորդ ամենամեծ սխալն է: Եթե նյութը ներկայացնողն ամաչում է վաճառողի իր դերից, եթե նյութը ներկայացնողը վաճառելը համարում է բացասական երևույթ, եթե չի հավատում իր պրոդուկտին, ապա արդյունքում ուղղակի չի ցանկանում ու չի կարողանում վաճառել: Բեմից վաճառքի ժամանակ չվաճառել ասելով նաև նկատի ունենք այն իրավիճակը, երբ առաջարկը մշակված չէ վաճառքի դասական սկզբունքներով, այսինքն` բացակայում է վերջնաժամկետը (deadline), չկա զեղչ կամ նվեր տվյալ պահին գրանցվողների համար, առաջարկը հստակ չի ձևակերպվում և այլն:

Բեմից վաճառքի համար կան որոշակի սկզբունքներ, որոնք մեծացնում են արդյունավետությունը.

– Մոտիվացնել լսարանին, որ գործել է պետք հենց տեղում, սեմինարի ընթացքում: Մոտիվացնելը կարող է լինել տարբեր ձևերով` տեղում գնորդների համար զեղչ տրամադրել, գրանցվելու վերջնաժամկետ սահմանել, ներկայացնել, թե ինչ կարևոր է առանց որոշումները հետաձգելու արագ գործելը և այլն:

– Առաջինը վաճառել էքսպերտի կարգավիճակը: Լսարանը միաբերան պետք է վստահ լինի, որ սեմնիարավարը իր ոլորտի փորձագետն է, նրան պետք է վստահել որպես փորձագետի:  

– Առաջարկը քանակապես սահմանափակ լինի: Եթե լսարանում 200 մարդ կա, ապա վաճառվող պրոդուկտը պետք է մի քանի անգամ պակաս լինի ներկա գտնվող մարդկանց թվից, ասենք՝ 20 հատ:  

– Գոռոզների գլխից թագը հանել: Սեմինարների ժամանակ միշտ կան մարդիկ, որոնք համարում են, որ իրենք ամեն ինչ գիտեն, իրենք ավելի լավն են, քան մնացածները, իրենք ամենապրոֆեսիոնալ ընկերությունում են աշխատում և այլն: Նման մարդկանց պետք է ապացուցել, որ իրենց ոչինչ չգիտեն ու սովորելու բան դեռ շատ ունեն:  

– Առաջարկը պետք է լավը լինի: Սա ամենապարզ ու ամենակարևոր սկզբունքն է` առաջարկվող պրոդուկտն, իրոք, պետք է գրավիչ ու հետաքրքիր լինի, որպեսզի չգնելը հիմարություն ընկալվի:  

Բեմից վաճառքները կարելի է կազմակերպել ինքնուրույն, բայց արդյունավետ է նաև այլ կոնֆերանսների, քննարկումների ժամանակ սեփական ելույթում վաճառքի առաջարկ ներառելը:

Վահրամ Միրաքյան

Ձեր հարցերը և մեկնաբանությունները կարող եք գրել ստորև կամ դրանք ուղարկել vmiraqyan@gmail.com էլ.փոստի հասցեով:

02/06/2025
դրամ
Դոլար (USD)
383.95
+0.01
Եվրո (EUR)
438.24
+3.35
Ռուբլի (RUR)
4.8546
-0.0214
Լարի (GEL)
140.59
+0.03
40459
-429
Արծաթ
408.35
-111.59