Տնտեսական

USD BUY - 381.25+0.00 USD SELL - 384.00+0.00
EUR BUY - 446.00+0.00 EUR SELL - 449.50-0.50
OIL:  BRENT - 67.43-3.30 WTI - 63.11-3.29
COMEX:  GOLD - 3893.50+1.33 SILVER - 47.26+0.15
COMEX:  PLATINUM - 1638.50+1.25
LME:  ALUMINIUM - 2638.00-0.77 COPPER - 9974.50-2.78
LME:  NICKEL - 15354.00+0.49 TIN - 34302.00-0.40
LME:  LEAD - 2002.00-0.67 ZINC - 2888.50-1.30
FOREX:  USD/JPY - 148.52-0.13 EUR/GBP - 1.1722-0.01
FOREX:  EUR/USD - 1.1722-0.01 GBP/USD - 1.3431-0.06
STOCKS RUS:  RTSI - 1020.36-0.65
STOCKS US: DOW JONES - 46316.07+0.15 NASDAQ - 22591.15+0.48
STOCKS US: S&P 500 - 6661.21+0.26
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 45043.75-0.69 TOPIX - 3131.57-1.74
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 26622.88+1.89 SSEC - 3862.53+0.90
STOCKS EUR:  FTSE100 - 9299.84+0.16 CAC40 - 7880.87+0.13
STOCKS EUR:  DAX - 23745.06+0.02
29/09/2025  CBA:  USD - 382.75+0.04 GBP - 513.96+3.16
29/09/2025  CBA:  EURO - 448.54+2.11
29/09/2025  CBA:  GOLD - 46391+486 SILVER - 553.76+0.8
Փոստով առաջարկի տարածում
22/08/2015 19:26
Կիսվել

Փոստով առաջարկի տարածում

Փոստով առաջարկի տարածումը նման է E-mail մարքեթինգին, սակայն միաժամանակ ունի շատ տարբերություններ: Փոստով առաջարկը ենթադրում է ավանդական տարբերակով, թղթի վրա առաջարկի ներկայացում, որն ուղարկվում է փոստի միջոցով:

Քանի որ այժմ էլեկտրոնային նամակ ուղարկելը շատ հեշտ է, դրանից օգտվում են սպամ տարածելու սիրահարներն ու հիմնականում ոչ տեղին առաջարկներով հոգնեցնում են պոտենցիալ գնորդներին: Արդյունքում թուլանում է վստահությունն ընդհանրապես ելեկտրանային նամակների նկատմամբ: Էլեկտրոնային նամակագրության տարածման հետևանքով ավանդական նամակների թիվն ավելի փոքրացել է, և որպես արդյունք` ավանդական նամակի նկատամբ վերաբերմունքը` ավելի լրջացել:

Փոստով կոմերցիոն առաջարկի արդյունավետության բարձրացման  համար անհրաժեշտ է պահպանել մի սկզբունք.

  • Նանակով դիմել կազմակերպության կոնկրետ ոլորտի պատասխանատուին: Երբ նամակը հասցեագրված է կազմակերպությունում որևէ պաշտոնիայի, ոչ թե ընդհանուր կազմակերպությանը, ապա դա ավելացնում է նամակին պատասխանելու պատասխանատվությունը: Ճիշտ է, այդ դեպքում զանգվածային քանակով նամակներ պատրաստելը դժվարանում է, բայց օգնության կարող է հասնել համապատասխան CRM համակարգը:

  • Նամակը ներառի ոչ թե գովազդ, այլ փոխշահավետ համագործակցության առաջարկ: Եթե նամակի տեքստը գովազդային առաջարկի ֆորմատով լինի, ապա արդյունավետությունն ավելի պակաս կլինի, քան հետաքրքիր, փոխշահավետ առաջարկի դեպքում:

  • Նամակն ուղարկել ինչ-որ առիթով: Առիթը կարող է լինել Ձեր պրոդուկտի նոր տեսականին, նոր զեղչերը, երկարաժամկետ համագործակցության առաջարկ ներառի և այլն:

  • Առաջարկն ունենա վերջնաժամկետ: Ինչպես այլ ոլորտներում, այստեղ նույնպես վերջնաժամկետը մեծացնում է հաճախորդի կողմից գործնական քայլերի դիմելու հավանականությունը:

Նամակն ավելի արդյունավետ դարձնելու համար կից կարող եք ուղարկվել հավելյալ նյութեր նկարների, տեսանյութերի, քարտեզների կամ բուկլետների տեսքով:

Նամակով ուղարկվող կոմերցիոն առաջարկն ունի որոշակի կառուցվածք, որի պահպանումը մեծացնում է արդյունավետությունը: Նամակով կոմերցիոն առաջարկի ներկայացման սկզբունքների մասին կխոսենք ստորև:

Նամակի սկզբում սխալ է ներկայացնել Ձեր ընկերության ձեռքբերումներն ու առավելությունները, դրանց մասին ավելի լավ է վերջում նշել: Սխալ է նաև քննադատել այն ընկերությանը, ում ուղղված է նամակը: Քննադատելը երբեմն օգտագործվում է ուշադրություն գրավելու համար, սակայն այդպես սկսելը կարող է բացասական վերաբերմունք առաջացնել: Չարժե նաև հենց սկզբում չափազանցնել առաջարկվող պրոդուկտի նշանակությունը:

Պրոդուկտը ներկայացնել հասկանալի լեզվով: Կարևոր է, որ հաճախորդը պրոդուկտի մասին կարդալիս հասկանա, թե ինչ խնդիրներ կարող է լուծել առաջարկվող ապրանքով, ոչ թե ճոխ ներկայացվի առավելությունները:

Ցանկալի է ներկայացնել համագործակցության փուլերը, գործընթացը, որպեսզի հաճախորդի համար պարզ լինի, թե Ձեզ դիմելուց հետո ինչ գործողություններ են սպասվում:

Բացասկան է ընդհանրացված հայտարարությունների, օրինակների առկայությունը, ցանկալի է ամեն ինչ կոնկրետ ու հասկանալ լինի: Դրական է նաև վիճակագրության առկայությունը, թե երբ և ի՞նչ խնդիրներ եք լուծել Ձեր պրոդուկտով, ինչ կազմակերպությունների հետ եք աշխատել և այլն:

Եվ այս ամենը հնարավորինս համառոտ և որակյալ թղթի վրա:

Վահրամ Միրաքյան

Ձեր հարցերը և մեկնաբանությունները կարող եք գրել ստորև կամ դրանք ուղարկել vmiraqyan@gmail.com էլ.փոստի հասցեով:

29/09/2025
դրամ
Դոլար (USD)
382.75
+0.04
Եվրո (EUR)
448.54
+2.11
Ռուբլի (RUR)
4.6259
+0.0393
Լարի (GEL)
141.34
-0.04
46391
+486
Արծաթ
553.76
+0.8