Տնտեսական

USD BUY - 388.00+0.00 USD SELL - 390.00+0.00
EUR BUY - 409.00-1.00 EUR SELL - 415.00+2.00
OIL:  BRENT - 73.47+3.13 WTI - 69.38+3.32
COMEX:  GOLD - 2628.50+1.31 SILVER - 31.46+2.44
COMEX:  PLATINUM - 977.70+2.24
LME:  ALUMINIUM - 2607.50-1.59 COPPER - 9072.50+0.78
LME:  NICKEL - 15729.00+1.22 TIN - 29023.00+0.98
LME:  LEAD - 1991.00+1.74 ZINC - 2951.50+0.14
FOREX:  USD/JPY - 154.24-0.32 EUR/GBP - 1.0596+0.53
FOREX:  EUR/USD - 1.0596+0.53 GBP/USD - 1.2681+0.47
STOCKS RUS:  RTSI - 915.60+0.00
STOCKS US: DOW JONES - 43389.60-0.13 NASDAQ - 18791.81+0.60
STOCKS US: S&P 500 - 5893.62+0.39
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 38414.43+0.51 TOPIX - 2710.03+0.68
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 19663.67+0.44 SSEC - 3346.01+0.67
STOCKS EUR:  FTSE100 - 8109.32+0.57 CAC40 - 7278.23+0.12
STOCKS EUR:  DAX - 19189.19-0.11
19/11/2024  CBA:  USD - 388.97+0.08 GBP - 491.54+0.41
19/11/2024  CBA:  EURO - 410.79+0.67
19/11/2024  CBA:  GOLD - 32600.42+444.94 SILVER - 384.42+1.07
Փոստով առաջարկի տարածում
22/08/2015 19:26
Կիսվել

Փոստով առաջարկի տարածում

Փոստով առաջարկի տարածումը նման է E-mail մարքեթինգին, սակայն միաժամանակ ունի շատ տարբերություններ: Փոստով առաջարկը ենթադրում է ավանդական տարբերակով, թղթի վրա առաջարկի ներկայացում, որն ուղարկվում է փոստի միջոցով:

Քանի որ այժմ էլեկտրոնային նամակ ուղարկելը շատ հեշտ է, դրանից օգտվում են սպամ տարածելու սիրահարներն ու հիմնականում ոչ տեղին առաջարկներով հոգնեցնում են պոտենցիալ գնորդներին: Արդյունքում թուլանում է վստահությունն ընդհանրապես ելեկտրանային նամակների նկատմամբ: Էլեկտրոնային նամակագրության տարածման հետևանքով ավանդական նամակների թիվն ավելի փոքրացել է, և որպես արդյունք` ավանդական նամակի նկատամբ վերաբերմունքը` ավելի լրջացել:

Փոստով կոմերցիոն առաջարկի արդյունավետության բարձրացման  համար անհրաժեշտ է պահպանել մի սկզբունք.

  • Նանակով դիմել կազմակերպության կոնկրետ ոլորտի պատասխանատուին: Երբ նամակը հասցեագրված է կազմակերպությունում որևէ պաշտոնիայի, ոչ թե ընդհանուր կազմակերպությանը, ապա դա ավելացնում է նամակին պատասխանելու պատասխանատվությունը: Ճիշտ է, այդ դեպքում զանգվածային քանակով նամակներ պատրաստելը դժվարանում է, բայց օգնության կարող է հասնել համապատասխան CRM համակարգը:

  • Նամակը ներառի ոչ թե գովազդ, այլ փոխշահավետ համագործակցության առաջարկ: Եթե նամակի տեքստը գովազդային առաջարկի ֆորմատով լինի, ապա արդյունավետությունն ավելի պակաս կլինի, քան հետաքրքիր, փոխշահավետ առաջարկի դեպքում:

  • Նամակն ուղարկել ինչ-որ առիթով: Առիթը կարող է լինել Ձեր պրոդուկտի նոր տեսականին, նոր զեղչերը, երկարաժամկետ համագործակցության առաջարկ ներառի և այլն:

  • Առաջարկն ունենա վերջնաժամկետ: Ինչպես այլ ոլորտներում, այստեղ նույնպես վերջնաժամկետը մեծացնում է հաճախորդի կողմից գործնական քայլերի դիմելու հավանականությունը:

Նամակն ավելի արդյունավետ դարձնելու համար կից կարող եք ուղարկվել հավելյալ նյութեր նկարների, տեսանյութերի, քարտեզների կամ բուկլետների տեսքով:

Նամակով ուղարկվող կոմերցիոն առաջարկն ունի որոշակի կառուցվածք, որի պահպանումը մեծացնում է արդյունավետությունը: Նամակով կոմերցիոն առաջարկի ներկայացման սկզբունքների մասին կխոսենք ստորև:

Նամակի սկզբում սխալ է ներկայացնել Ձեր ընկերության ձեռքբերումներն ու առավելությունները, դրանց մասին ավելի լավ է վերջում նշել: Սխալ է նաև քննադատել այն ընկերությանը, ում ուղղված է նամակը: Քննադատելը երբեմն օգտագործվում է ուշադրություն գրավելու համար, սակայն այդպես սկսելը կարող է բացասական վերաբերմունք առաջացնել: Չարժե նաև հենց սկզբում չափազանցնել առաջարկվող պրոդուկտի նշանակությունը:

Պրոդուկտը ներկայացնել հասկանալի լեզվով: Կարևոր է, որ հաճախորդը պրոդուկտի մասին կարդալիս հասկանա, թե ինչ խնդիրներ կարող է լուծել առաջարկվող ապրանքով, ոչ թե ճոխ ներկայացվի առավելությունները:

Ցանկալի է ներկայացնել համագործակցության փուլերը, գործընթացը, որպեսզի հաճախորդի համար պարզ լինի, թե Ձեզ դիմելուց հետո ինչ գործողություններ են սպասվում:

Բացասկան է ընդհանրացված հայտարարությունների, օրինակների առկայությունը, ցանկալի է ամեն ինչ կոնկրետ ու հասկանալ լինի: Դրական է նաև վիճակագրության առկայությունը, թե երբ և ի՞նչ խնդիրներ եք լուծել Ձեր պրոդուկտով, ինչ կազմակերպությունների հետ եք աշխատել և այլն:

Եվ այս ամենը հնարավորինս համառոտ և որակյալ թղթի վրա:

Վահրամ Միրաքյան

Ձեր հարցերը և մեկնաբանությունները կարող եք գրել ստորև կամ դրանք ուղարկել vmiraqyan@gmail.com էլ.փոստի հասցեով:

19/11/2024
դրամ
Դոլար (USD)
388.97
+0.08
Եվրո (EUR)
410.79
+0.67
Ռուբլի (RUR)
3.89
+0.02
Լարի (GEL)
142.35
-0.15
32600.42
+444.94
Արծաթ
384.42
+1.07