BrandZ 2016. Արագ սննդի 10 ամենաթանկ բրենդները
Millward Brown գործակալությունը հրապարակել է իր ամենամյա՝ աշխարհի ամենաթանկ ապրանքային նշանների BrandZ Top 100 վարկանիշը: Այստեղ ընդգրկվել են տարբեր ոլորտներ ներկայացնող բրենդներ, որոնք հայտնի ու սիրված են ամբողջ աշխարհում:
Ըստ վարկանիշի՝ արագ սննդի ռեստորանային ցանցերի 10 ամենաթանկ բրենդների ընդհանուր արժեքը կազմում է $$199.1 մլրդ: Նախորդ տարվա համեմատ ցուցանիշն աճել է 11%-ով:
Թե որոնք են արագ սննդի ամենաթանկ 10 բրենդները, ներկայացնում ենք ստորև.
1 McDonald’s, բրենդի արժեքը՝ 88,654 մլրդ դոլար
2 Starbucks, բրենդի արժեքը՝ 43,565 մլրդ դոլար
3 Subway, բրենդի արժեքը՝ 21,567 մլրդ դոլար
4 KFC, բրենդի արժեքը՝ 12,386 մլրդ դոլար
5 Pizza Hut, բրենդի արժեքը՝ 8,309 մլրդ դոլար
6 Chipotle, բրենդի արժեքը՝ 8,031 մլրդ դոլար
7 Domino’s Pizza, բրենդի արժեքը՝ 4,869 մլրդ դոլար
8 Tim Hortons, բրենդի արժեքը՝ 4,673 մլրդ դոլար
9 Burger King, բրենդի արժեքը՝ 3,685 մլրդ դոլար
10 Panera, բրենդի արժեքը՝ 3,344 մլրդ դոլար