Տնտեսական

USD BUY - 405.00+0.00 USD SELL - 409.00+0.00
EUR BUY - 415.00-4.00 EUR SELL - 420.00-8.00
OIL:  BRENT - 103.53-8.74 WTI - 99.64-9.54
COMEX:  GOLD - 1769.00-2.23 SILVER - 19.11-4.45
COMEX:  PLATINUM - 848.00-2.25
LME:  ALUMINIUM - 2392.00-2.92 COPPER - 7670.00-4.20
LME:  NICKEL - 22652.00+0.68 TIN - 26000.00-2.26
LME:  LEAD - 1939.00-0.95 ZINC - 2992.00-4.04
FOREX:  USD/JPY - 135.34-0.61 EUR/GBP - 1.0264-1.62
FOREX:  EUR/USD - 1.0264-1.62 GBP/USD - 1.1961-1.25
STOCKS RUS:  RTSI - 1146.68-8.19
STOCKS US: DOW JONES - 30967.82-0.42 NASDAQ - 11322.24+1.75
STOCKS US: S&P 500 - 3831.39+0.16
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 26107.65-0.18 TOPIX - 1855.97-0.73
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 21586.66-1.12 SSEC - 3355.35-1.47
STOCKS EUR:  FTSE100 - 7025.47-2.86 CAC40 - 5794.96-2.68
STOCKS EUR:  DAX - 12401.20-2.91
06/07/2022  CBA:  USD - 408.20+0.68 GBP - 486.74-7.99
06/07/2022  CBA:  EURO - 416.32-9.58
06/07/2022  CBA:  GOLD - 23255.61-294.71 SILVER - 260.38+1.94
engрус
Հուլիս, 2022
July 2022
M T W T F S S
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Վահագն Չախալյան. Բաքու-Թբիլիսի-Կարս երկաթգծով հայկական բեռների տեղափոխումը արգելող որևէ օրինական միջոց չկա
01/11/2017 17:33

Վահագն Չախալյան. Բաքու-Թբիլիսի-Կարս երկաթգծով հայկական բեռների տեղափոխումը արգելող որևէ օրինական միջոց չկա

Ջավախահայ քաղաքական-հասարակական գործիչ Վահագն Չախալյանի խոսքով՝ Հայաստանի նախկին իշխանություններն օգնել են Բաքու-Թբիլիսի-Կարս երկաթգծի շահագործմանը: Նա Tert.am-ի հետ զրույցում հիշատակեց, որ 2006 թվականին իր ձերբակալումով սկիզբ դրվեց այդ երկաթգծի կառուցման հեռանկարին:

«Այն ժամանակ ջավախահայությունը շատ ուժեղ էր՝ «Միասնական Ջավախքի» շնորհիվ, կկարողանար կանխեր երկաթգծի կառուցումը, սակայն, եղավ այն, ինչ եղավ: Փաստ է, որ իմ ձերբակալությունը նպաստեց, որ «Միասնական Ջավախքի» շատ անդամներ հիասթափվեն: Այն ժամանակ, երբ մենք պայքարում էինք ՏԻՄ ընտրություններում հաղթելու համար, մեր լոզունգներից մեկն էլ՝ «Ոչ Ախալքալաք-Կարս երկաթգծի շահագործմանն»-ն էր: Բայց սա պետք է ասենք ու անցնենք: Մտածենք, թե ինչ կարելի է հիմա անել»,- ասաց նա:

Վահագն Չախալյանը հիշեց, որ իրենք, իհարկե, խաղաղ միջոցներով, բայց ամեն կերպ խոչընդոտում էին Ախալքալաք-Կարս երկաթգծի շահագործմանը, որ «երկաթգծի շինարարության համար հող չփորվեր»: «Այն ժամանակ ջավախահայերն իրենց հողերը չէին վաճառում՝ երկաթգիծն այդ տարածքում կառուցելու համար: Մենք՝ «Միասնական Ջավախքը», ամեն ինչը պատրաստել էր դրա կառուցումը խոչընդոտելու համար»,- հիշատակեց նա՝ հավելելով, որ սակայն հայերի հողերն անօրինական ձևով վաճառվեցին, խլվեցին:

Ջավախահայի խոսքով՝ ժամանակին հայաստանյան իշխանությունները ոչ թե պետք է ձերբակալեին իրեն, այլ պետք է ուժեղացնեին «Միասնական Ջավախքը»՝ ուղղակի և անուղղակի ձևերով: «Պետք է օժանդակեին մեր պայքարին»,- նշեց նա:

Նրա խոսքով, անցյալը պետք է մնա հետևում, իսկ հիմա փաստն այն է, որ երկաթգիծը շահագործման է անցել: Հայաստանը, ըստ նրա, իր հերթին պետք է հասկանա, թե ինչ պետք է անի: «Ջավախահայությունը պետք է ամեն ինչ անի, որ այդ երկաթգծի շահագործումից Հայաստանը ոչ թե տուժի, այլ օգուտներ քաղի»,- ասաց նա՝ հավելելով, որ իր կարծիքով՝  ճիշտ աշխատելու դեպքում իր նշածը հնարավոր է:

Վահագն Չախալյանը նկատեց, որ որևիցե օրինական միջոց չկա, որով  արգելեն հայկական բեռների տեղափոխումն այդ երկաթգծով: «Եթե նման բան արվի, ապա պետք է լինի անօրինական միջոցներով, իսկ անօրինական միջոցների դեմ պայքարելը ավելի հեշտ կլինի»,- ասաց նա:

Նրա խոսքով՝ իր համար էլ է հետաքրքրական, թե ինչ միջոցներով պետք է արգելվեն հայկական բեռների փոխադրումը երկաթգծով: «Սա ոչ պակաս կարևոր հարց է: Սա նշանակում է, որ Վրաստանի հայ քաղաքացիները ճիշտ ձևով պետք է իրենց հարցադրումները ներկայացնեն իշխանություններին: Վերջիններս էլ պետք է բացատրեն իրենց՝ ազգությամբ հայ քաղաքացիներին, թե ինչ եղանակով կարող են օգտվել երկաթգծից, հասնեն Ղազախստան, Չինաստան»,- ասաց նա:

Հայաստանի իշխանությունները պետք է աշխատանք տանեն Վրաստանի հետ՝ մեկուսացումից խուսափելու համար, ճիշտ, գրագետ, աշխատեն: Վահագն Չախալյանի նկատառմամբ՝ այսօրվանները բավականին  խելամիտ քաղաքականություն են վարում: «Ամեն դեպքում հասկանում են իրավիճակը: Երկու քարի արանքում են․ ըմբռնում են, եղածի վտանգներով հղի լինելը»,- ասաց նա:

Վահագն Չախալյանը նշեց, որ մի բան ակնհայտ է, որ անկախ ամեն ինչից՝ ջավախահայությունը չի կարող անտարբեր նայել, թե ինչպես են խոչընդոտում հայկական բեռների՝ իրենց տարածքով տեղափոխելուն:  «Անկախ նրանից, այսօր մենք մենակ ենք, թե մենակ չենք այս պայքարի մեջ, մենք անտարբեր չենք մնա այս գործընթացների նկատմամբ: Չենք կարող թույլ տալ, որ խոչընդոտեն Հայաստանի բեռները մեր պապերի գերեզմանի մոտով անցնեն»,- ասաց նա:

Նրա խոսքով, իհարկե, Ադրբեջանն ու Թուրքիան նպատակ են դրել Հայաստանին մեկուսացնելու, սակայն երկաթուղու շահագործումով, ըստ նրա, թուրքերն իրենց նպատակին չեն հասնի: «Անկեղծ ասած, ես լավատես եմ: Ամենավատ իրավիճակից էլ կարելի է օգուտներ քաղել: Ճիշտ է այս պայքարում մեզ համար դժվար է լինելու, դժվար է լինելու, որովհետև մենք մենակ ենք ու չհասկացված այս պայքարում»,- ասաց նա:

Դիտարկմանը, թե Ադրբեջանը տրամադրեց ֆինանսավորում երկաթգծի շինարարությունը վերսկսելու համար և գուցե այդ պատճառով ինքն էլ թելադրի «խաղի կանոնները» Վահագն Չախալյանը պատասխանեց․ «Իհարկե, Ադրբեջանը ֆինանսավորել է մի քանի հարյուր միլիոն դոլար, բայց դա այնպես չէ, որ անվճար է արել, դեռ հակառակը՝ տալով այդ գումարը՝ Վրաստանի քաղաքացիներին է վնաս հասցրել: Մենք ենք հարկ տալու, որ այդ պարտքերը վերանան, մեր երեխաներն են տալու այդ հարկը: Ադրբեջանը կփորձի հնարավորինս շատ ճնշումներ գործադրել վրացական իշխանությունների վրա, որպեսզի հայկական բեռները չանցնեն այդ երկաթգծով: Եթե դա անեն «բեսպրեդել» ձևով, պետք է հայությունը դրան պատասխան տա»:

Ջավախահայ հասարակական-քաղաքական գործիչը նկատեց, որ այսօրվա վրացական իշխանությունները բավականին խոհեմ են, խնդիրների լուծմանն ավելի խելամտորեն են մոտենում: «Բոլորի համար հասկանալի է, որ եթե արգելվի հայկական բեռների փոխադրումն այդ երկաթգծով, ավելորդ լարվելու է իրավիճակը, որը որևիցե մեկին ձեռնտու չէ: Առանց այն էլ տարածաշրջանը փխրուն է: Մենք՝ ջավախահայությունը, ամեն ինչ անելու ենք, որ նման բան չլինի, սակայն մեր ունացած խնդիրներին ևս մեկն ավելանում է այդ երկաթգծի կառուցումով: Այդ հարցերը ջավախահայությունը բարձրացնելու է, պահանջելու է Վրաստանի իշխանություններից, որ իր անվտանգությունն ապահովվի Ադրբեջանի տարածքում»,- ասաց նա:

Վահագն Չախալյանը նաև մատնանշեց, որ Բաքու-Թբիլիսի-Կարս երկաթգծի կառուցումը, մասնավորապես, Ադրբեջանի համար ոչ այնքան տնտեսական ծրագիր է, որքան քաղաքական: «Ցավոք, իրենք այսօր քնում-զարթնում են Ղարաբաղի մասին մտածելով: Այս երկաթգիծը կառուցվել է ոչ այնքան Հայաստանի մեկուսացման համար, այն նրա համար, որ հնարավոր հայ-ադրբեջանական պատերազմի ժամանակ ավելի արագ և հասանելի ձևով կարողանան թուրքական ծանր զինտեխնիկան երկաթգծով տեղափոխել Ադրբեջան: Մի կարևոր բաղադրիչ էլ պետք է կարևորենք, որի մասին մենք ժամանակին ասել ենք․ պետք է կառուցվի նաև Նախիջևան-Կարս երկաթգիծը, և այսօր արդեն այդ մասին ոչ միայն հայտարարություններ են արվում, այլ նաև՝ կոնկրետ բանակցություններ են վարվում: Այդ երկաթգծով նաև Նախիջևանն ու Բաքուն կմիացվեն իրար՝ ցամաքային տարածքներով»,- ասաց նա:

Հայաստանի իշխանություններն այս պահի դրությամբ, Վահագն Չախալյանի խոսքով, տանում են այնպիսի քաղաքականություն, ինչպիսին պետք է տանեն: «Հայաստանի ձեռքերն այսօր կապված են Արցախով, մանևրելու տեղ չունի, շատ կոպիտ պատասխանելու հնարավորություն և միջոցներ չունի: Պետք է այս պահին պարզապես պետք է ուղիղ աշխատել վրացական իշխանությունների հետ»,- ասաց նա:

Ucom - տան ամենաարագ ինտերնետը՝ սկսած 6,500 դրամից:
Արտարժույթ
10:30 06/07 Առք Վաճառք
AMD / USD 405.00 409.00
AMD / EUR 415.00 420.00
AMD / RUR 6.76 6.82
դոլար
դոլար
ԿԲ Փոխարժեքներ
06/07/2022
Դոլար / Դրամ
408.20
+0.68
Եվրո / Դրամ
416.32
-9.58
Ռուբլի / Դրամ
6.61
-0.80
Ֆունտ / Դրամ
486.74
-7.99
ԿԲ Մետաղներ
06/07/2022
դրամ / գրամ
23255.61
-294.71
Արծաթ
260.38
+1.94
Կրիպտոարժույթներ
10:30 06/07
BTC/AMD
8,122,607
-2.03%
BTC/USD
19931.80
-2.03%
ETH/USD
1124.65
-3.36%
BCH/USD
103.92
-3.69%
BIT/USD
0.433549
-1.76%
XRP/USD
0.322075
-1.93%
LTC/USD
49.84
-4.50%
BNB/USD
232.11
-1.31%
DOGE/USD
0.067187
-3.22%
ETH/BTC
0.056424953
-1.35%
BCH/BTC
0.005213669
-1.69%
BIT/BTC
0.005213669
+0.29%
XRP/BTC
0.000016159
+0.11%
LTC/BTC
0.0025007
-2.52%
BNB/BTC
0.011645077
+0.74%
DOGE/BTC
0.000003371
-1.20%
Ոսկու հարգեր
06/07/2022
դրամ
999 հարգ
24k
23,255.61
958 հարգ
23k
22,286.63
916 հարգ
22k
21,317.64
720 հարգ
18k
17,441.71
625 հարգ
15k
14,534.76
585 հարգ
14k
13,565.77
500 հարգ
12k
11,627.81
417 հարգ
10k
9,689.84
375 հարգ
9k
8,720.85
FOREX
07:36 06/07
EUR/USD
1.0264
-1.62%
GBP/USD
1.1961
-1.25%
USD/JPY
135.34
-0.61%
EUR/GBP
0.8577
-0.44%
Նավթ
07:36 06/07
դոլար / բարել
Brent
103.53
-8.74%
Light Sweet
99.64
-9.54%
COMEX
07:36 06/07
$ / տր. ունց.
Ոսկի
1769.00
-2.23%
Արծաթ
19.11
-4.45%
Պլատին
848.00
-2.25%
LME / 3M
07:36 06/07
դոլար / տոննա
Ալյումին
2392.00
-2.92%
Պղինձ
7670.00
-4.20%
Նիկել
22652.00
+0.68%
Անագ
26000.00
-2.26%
Կապար
1939.00
-0.95%
Ցինկ
2992.00
-4.04%
Մոլիբդեն
37610.82
-0.41%
Կոբալտ
65445.00
+0.00%
Ինդեքսներ
07:36 06/07
կետ
Dow Jones
30967.82
-0.42%
S&P 500
3831.39
+0.16%
NASDAQ
11322.24
+1.75%
FTSE
7025.47
-2.86%
CAC 40
5794.96
-2.68%
DAX
12401.20
-2.91%
RTSI
1146.68
-8.19%
Nikkei
26107.65
-0.18%
Topix
1855.97
-0.73%
Hang Seng
21586.66
-1.12%
SSEC
3355.35
-1.47%
ԿԲ Տոկոսադրույքներ
06/07/2022
Վերաֆին. տոկ.
Վերաֆինանսավորման տոկոսադրույք
9.25
+0.00%
Լոմբ. ռեպո
Լոմբարդային ռեպո
10.75
+0.00%
Միջ. ներգր.
Դրամական միջողների ներգրավման տոկոսադրույք
7.75
+0.00%
Մակրոտնտեսական
03/2022
ՏԱՑ
Տնտեսական Ակտիվության Ցուցանիշ
+9.60%
ԱԱԾ 3
Արդյունաբերական Արտադրանքի Ծավալ
550.72
+3.10%
Արտահանում 1
Արտահանում
731.8
+26.9%
Ներմուծում 1
Ներմուծում
1,366.2
+45.6%
ՍԳԻ
Սպառողական Գների Ինդեքս
+7.0%
Աշխատ. 2
Միջին ամսական անվանական աշխատավարձը
212,767
+9.60%
Առևտուր 3
Առևտրի շրջանառություն
781.15
+7.60%
Գյուղտնտ. 3,4
Գյուղատնտեսության համախառն արտադրանքի ծավալ
79.1
-5.40%
Ծառայ. 3
Ծառայությունների ծավալ
503.21
+22.2%
Շին. 3
Շինարարության ծավալ
55 96
+6.20%
1 - մլն Դրամ, 2 - Դրամ, 3 - մլրդ Դրամ, 4 - եռամսյակային