ՃԳՆԱԺԱՄ – ՍՆՆԴԻ ՕԲՅԵԿՏՆԵՐՈՒՄ ՀԱՏԿԱՊԵՍ ՆՎԱԶԵԼ ԵՆ ՈՒՍԱՆՈՂՆԵՐԻ ԱՅՑԵԼՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ
Տնտեսական ճգնաժամի հետեւանքով տարբեր ոլորտերում ի հայտ եկած խնդիրներին զուգահեռ` Հայաստանում նկատվում է նաեւ սննդի տարբեր օբյեկտներ հաճախելիության անկում: Նվազումը միջինում կազմում է 30 տոկոս: «Վերոնա» պիցերիայի գլխավոր հաշվապահ Գոռ Վարդանյանը «Բիզնես 24»-ի հետ զրույցում նշեց, որ եթե նախկինում` մի քանի ամիս առաջ, 1 սեղանի կտրվածքով միջին հաշիվը կազմում էր 2500 դրամ, ապա այդ թիվը կրճատվել է` հասնելով 2000-ի: Այս պիցերիայի այցելուների ավելի քան 80 տոկոսը ուսանողներ են, որոնք, ըստ Գ. Վարդանյանի, որպես առավել խոցելի խավ, նվազեցրել են իրենց այցելությունները:
Մի շարք այլ սննդի օբյեկտներում իրականացված մեր դիտարկումները ցույց տվեցին, որ դրանց հաճախորդները որոշակիորեն սկսել են անցում կատարել առավել մատչելի կերակրատեսակների կամ խմիչքների: Որոշ օբյեկտներ փորձում են իրենց հաճախորդների թվաքանակի նվազման բացը լրացնել որոշակի ակցիաներով եւ գնային զեղչերով` համագործակցելով այլ, օրինակ` խմիչքի արտադրությամբ զբաղվող կազմակերպությունների հետ: Սննդի որոշ օբյեկտներում գործում են բուքմեյքերական կենտրոններ, որոնց շնորհիվ մարզական խաղերի օրերին ակտիվանում են այցելությունները: