Տնտեսական

USD BUY - 381.50+0.00 USD SELL - 384.00+0.00
EUR BUY - 441.50-2.50 EUR SELL - 445.00-2.00
OIL:  BRENT - 65.04-1.31 WTI - 61.38-1.21
COMEX:  GOLD - 3976.60-1.72 SILVER - 47.22-2.26
COMEX:  PLATINUM - 1635.10-2.96
LME:  ALUMINIUM - 2798.50+3.94 COPPER - 10867.50+3.59
LME:  NICKEL - 15492.00+1.14 TIN - 37060.00+0.47
LME:  LEAD - 2030.00+0.30 ZINC - 3010.50-0.33
FOREX:  USD/JPY - 152.71+0.09 EUR/GBP - 1.1568-0.65
FOREX:  EUR/USD - 1.1568-0.65 GBP/USD - 1.3305-0.81
STOCKS RUS:  RTSI - 1020.93+3.13
STOCKS US: DOW JONES - 46358.42-0.52 NASDAQ - 23024.63-0.08
STOCKS US: S&P 500 - 6735.11-0.28
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 48088.80-1.01 TOPIX - 3197.59-1.85
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 26290.32-1.73 SSEC - 3897.03-0.94
STOCKS EUR:  FTSE100 - 9509.40-0.41 CAC40 - 8041.36-0.23
STOCKS EUR:  DAX - 24611.25+0.06
10/10/2025  CBA:  USD - 382.68+0.13 GBP - 507.66-3.58
10/10/2025  CBA:  EURO - 442.8-1.65
10/10/2025  CBA:  GOLD - 49451-239 SILVER - 611.54+8.81
B24 հարցում. եկամտահարկի համահարթեցում՝ ի՞նչ են կարծիքում այս առնչությամբ մեր ընթերցողները
26/06/2019 15:41
Կիսվել

B24 հարցում. եկամտահարկի համահարթեցում՝ ի՞նչ են կարծիքում այս առնչությամբ մեր ընթերցողները

Օրեր առաջ ՀՀ Կառավարությունն Ազգային ժողովի նիստում առաջին ընթերցմամբ ընդունվել էր 2020 թ.-ի հունվարի 1-ից եկամտային հարկի եռաստիճան պրոգրեսիվ սանդղակից եկամտահարկի համահարթեցված դրույքաչափի անցնելու օրենքի նախագիծը։ Վերջինս իրենից ենթադրում է եկամտային հարկի մեկ միասնական դրույքաչափ՝ ֆիքսված 23% հարկում անկախ աշխատավարձի մեծությունից։

«Բիզնես24»-ն այս առնչությամբ իր ֆեյսբուքյան էջում կազմակերպել էր հարցում՝ պարզելու, թե ինպես են վերաբերվում մեր համաքաղաքացիները  եկամտային հարկի համահարթեցմանը։ Հարցումը տևել է մեկ շաբաթ, իսկ այդ ընթացքում հարցմանը մասնակցած օգտատերերի քանակը հատել է 4300-ը։ Հարկ է նշել, որ հարցմանը մասնակցած օգտատերերն ակտիվ քննարկումներ են ծավալել։

Ըստ ստացված տվյալների՝ եկամտահարկի համահարթեցմանը կողմ են հարցվածների 50,2%-ը, իսկ դեմ՝ 49,8%-ը։ Պետք է նկատել, որ ստացված արդյունքները գրեթե համակշիռ են, և այս օրինագիծը ողջունելը կամ չհանդուժելը բնակչության շրջանում միանշանակ չէ։

B24 հարցում. եկամտահարկի համահարթեցում՝ ի՞նչ են կարծիքում այս առնչությամբ մեր ընթերցողները

Այնուամենայնիվ երեկ՝ հունիսի 25-ին ՀՀ Ազգային ժողով երկրորդ ընթերցմամբ և ամբողջությամբ ընդունեց Հարկային օրենսգրքի փոփոխությունների փաթեթը: Նախագծերին փաթեթին կողմ քվեարկեց 73, դեմ՝ 32 պատգամավոր: Նախագծերի փաթեթի կարևորագույն կետը եկամտահարկի համահարթեցումն էր։ Այսպիսով, 2020 թ.-ի հունվարի 1-ից եկամտային հարկի դրույքաչափը կդառնա 23 %, ապա աստիճանաբար նվազելով կհասնի 20 %:

Ստորև Ձեզ ենք ներկայացնում հարցմանը մասնակցած մեր օգտատերերի որոշ մեկնաբանություններ.

Harut Alaverdyan. «Երբ պետությունը նվազագույն /մաքուր/ աշխատավարձի չափը սահմանում է 55 000 դրամ, բայց հարկ է գանձում նույնիսկ ամսական 5 000 դրամ աշխատավարձից, դա արդեն իսկ սոցիալական անարդարություն է․․․ Քննարկումը այս կետից պետք է սկսել։ Նորմալ երկրներում նվազագույն աշխատավարձից քիչ եկամտի դեպքում հարկ չի գանձվում։ Երկրորդը՝ երբ պետական համակարգի /և ոչ միայն/ աշխատողների մեծամասնության միջին ամսական աշխատավարձը չի գերազանցում 150 000 դրամը, ո՞վ է շահելու եկամտահարկի համահարթեցումից․․․ Երևի հասկանալի է առանց մանրամասնելու։ Հիմա եզրակացրեք, թե ու՞մ շահերի պաշտպանությանն է ուղղված այդ օրենքի նախագիծը․․․»։

Sargis A-yan. «Խնդիրը շատ ավելի հարցեր է ծնում, քան պատասխաններ տալիս։ Ես կողմ եմ այն նպատակին, որի համար կատարվում է այս փոփոխությունը, բայց փոփոխությունը գնահատում եմ նպատակավրեպ։ Փոփոխությունը կատարվում է պատճառաբանությամբ, որ գործատուները չեն խուսափի բարձր աշխատավարձեր նշանակել։ Եվ ինչ?, գործատուն բարի կամք դրսևորելով բարձրացնելու է աշխատավարձերը?, այսինքն աշխատողների նկատմամբ սերն ու համակրանքը, որ չուներ պետության հարկային կառույցների նկատմամբ, նրան մղելու է նման աննախադեպ քայլերի։ Պետբյուջեից խնայելով, գործատուները կշռայլեն աշխատողների դեպքում?։ Իհարկե` ո’չ, ո’չ և կրկին անգամ ո’չ։

Օրենքի փոփոխությունից հետո կհամեմատեք վիճակագրությունը ներկայի հետ և կհամոզվեք էական դրական դինամիկայի բացակայության մեջ։ Արդյունքում կունենանք բյուջեի մուտքերի իրապես նվազում` ենթադրվող աշխատավարձերի բարձրացման դիմաց։

Եթե իրոք անկեղծ նպատակ է դրված նպաստել ու խրախուսել աշխատավարձերի բարձրացմանը, կարելի է անել քայլեր ավելի արդյունավետ։ Աշխատավարձերի նվազագույն չափ սահմանելով աշխատավարձեր չեն բարձրանում, ոչ էլ այս փոփոխությունները կհանգեցնեն դրան։ Պետք է սկսել հակառակ կողմից. հարկավոր է օրենքով կանոնակարգել ոչ թե նվազագույն, այլ ԱՌԱՎԵԼԱԳՈՒՅՆ ԱՇԽԱՏԱՎԱՐՁԻ ՇԵՄԸ։ Այդ շեմը պետք է ինդեքսավորված ձևով կախվածություն մեջ լինի նվազագույն աշխատավարձից, գոնե նույն ընկերության ներսում։ Թե չէ ինչի է նման? նույն համակարգում աշխատողների կեսից ավելին ստանում է մինչև 100հազ դր ու 2-3 հոգի մինչև մի քանի միլիոն։ Ասեմ ավելին, օրենքի այս փոփոխությունը ոչ միայն չի մեղմում այս <>, այլ մի բան էլ պարարտ հող է ապահովում այն խորացնելու համար, քանզի նույն կորուստներով(եկամտահարկ) հնարավոր է դառնում առավելագույն աշխատավարձերը էլ ավելի բարձրացնել»։

Susanna Mkrtchyan. «Մինչև 150000դրը պետք է հարկվի 20 տոկոս , նրանից հետո 23-36 տոկոս, սա կլինի սոցիալական որոշ արդարություն, իսկ 23-36 տոկոսը , կլինի պետական բարձր աշխատավարձ ստացողների աշխատավարձի բարձրացում»։
 
10/10/2025
դրամ
Դոլար (USD)
382.68
+0.13
Եվրո (EUR)
442.8
-1.65
Ռուբլի (RUR)
4.7105
+0.0161
Լարի (GEL)
141.21
+0.09
49451
-239
Արծաթ
611.54
+8.81