ԳՅՈՒՄՐԻ ԳԱՐԵՋՐԻ ԳՈՎԱԶԴԱՅԻՆ ՀՈԼՈՎԱԿՈՒՄ ԱՌԿԱ ՉԵՆ ԱՆԲԱՐԵԽԻՂՃ ՄՐՑԱԿՑՈՒԹՅԱՆ ԴՐՍԵՎՈՐՈՒՄՆԵՐ
ՀՀ տնտեսական մրցակցության պաշտպանության պետական հանձնաժողովից «Բիզնես 24»-ին տեղեկացնում են, որ «Հայկական գովազդային խորհուրդ» ՀԿ-ն դիմել է Հանձնաժողով` խնդրելով քննարկել իրենց կողմից ներկայացվող օրենքի հնարավոր խախտումները: «Հայկական գովազդային խորհրդին» իր հերթին դիմել է «Երեւանի գարեջուր» ընկերությունը` խնդրելով մասնագիտական պարզաբանում տալ «Գյումրի-գարեջուր» ընկերության կողմից գովազդվող հոլովակի օրինականության վերաբերյալ: Խոսքը ՀՀ մի շարք հեռուստաալիքներով արդեն տեւական ժամանակ հեռարձակվող «Գյումրի» գարեջրի գովազդի մասին է, որտեղ հեռուստաանիմացիայի օգտագործմամբ խեցգետինը «Գյումրի գարեջրի» ապրանքանիշով գարեջրի շիշը տեղադրում է մրցահարթակի առաջին տեղում, ինչով, ըստ «Երեւանի գարեջրի», փորձ է արվում սպառողների մոտ ստեղծել թյուրըմբռնում գարեջրի շուկայում ներկայացված հայաստանյան ընկերությունների զբաղեցրած դիրքի եւ վարկանիշի մասին: Ուսումնասիրելով գովազդող տեսահոլովակը` Հանձնաժողովը գտավ, որ տվյալ հոլովակում առկա չեն անբարեխիղճ մրցակցության դրսեւորման երեւույթներ: Հանձնաժողովի գնահատմամբ գովազդային հոլովակը չի կարող առաջացնել շփոթություն այլ տնտեսվարող սուբյեկտի, նրա գործունեության կամ առաջարկած ապրանքների նկատմամբ (որի դեպքում կլիներ անբարեխիղճ): Այն չի կարող նաեւ մոլորեցնել հասարակությանը: Հաշվի առնելով վերոնշյալը` Հանձնաժողովը դադարեցրեց վարույթը: