
PORSCHE-Ն ԵՎ SWAROVSKI-Ն ՕԳՏՎՈՒՄ ԵՆ ՀԱՅԿԱԿԱՆ «ՍՈՐՍԻՈ» ԾՐԱԳՐԱՅԻՆ ԼՈՒԾՈՒՄՆԵՐԻՑ
Ճգնաժամի բացասական ազդեցությունը «Սորսիո» ընկերության գործունեության վրա զգալի է եղել հատկապես նախորդ տարվա հոկտեմբեր-նոյեմբեր ամիսներին, երբ պատվերները կտրուկ նվազել են: Այս մասին «Բիզնես 24»-ին տեղեկացրեց «Սորսիո» ընկերության տնօրեն Հովհաննես Ավոյանը` նշելով նաեւ, որ իրենք չեն կարողացել նաեւ ստանալ մի շարք պատվերների դիմաց գումարները, քանի որ մի քանի ընկերություն պարզապես փակվել է: «Շատ ֆորսմաժորային դեպքեր առաջացան մեզ մոտ նախորդ տարեվերջին, 100 հազ. դոլարից ավելի գումար կորցրինք: Մեզ համար դա անսպասելի էր: Սակայն հիմա ավելի պատրաստ եւ արդյունավետ ենք աշխատում, հնարավորության սահմաններում մեր ծախսերն ենք նվազեցրել եւ գործունեության հիմնական ուղղվածությունը դրել ենք վաճառքի վրա»,-ասաց նա` ավելացնելով, որ ճգնաժամը նաեւ մրցակցային առումով առավելություններ է ստեղծում: «Եթե մենք դժվարություններ ունենք, ապա մեր մրցակիցներն ավելի շատ դժվարություններ կարող են ունենալ: Ինչքան շատ ես դիմակայում, այնքան շուկան մաքրվում է եւ փոքր մրցակիներն սկսում են կամաց-կամաց վերանալ»,-ասաց նա:
«Սորսիո»-ն կատարում է ցանցերի ախտորոշում եւ համակարգի մեջ առկա խնդիրների արագ շտկում, որպեսզի այլ բարդություններ չառաջանան: Այն համագործակցում է միջազգային շուկայում հանրահայտ բավականին մեծ թվով կազմակերպությունների հետ, ինչպիսիք են «Պորշե»-ն եւ «Սվորովսկի»-ն: Հայաստանում ընկերության արտադրանքը գրեթե սպառում չի գտնում, սակայն այստեղ էլ, մասնավորապես, բանկերի, կառավարական կազմակերպությունների, էլեկտրացանցի եւ «Հայփոստի»-ի հետ համագործակցության եզրեր են փորձում գտնել: Իսկ մինչ օրս պահանջարկ չի եղել, քանի որ Հայաստանում ինֆորմացիոն տեխնոլոգիաները զարգացած չեն:
Հիշեցնենք, որ ճգնաժամի բացասական ազդեցությունը ընկերության գործունեության վրա նվազեցնելու նպատակով վերջերս կառավարությունը «Սորսիո»-ին տրամադրել էր 125 մլն դրամ: