
ՉՆԱՅԱԾ ՃԳՆԱԺԱՄԻՆ ՏՈՅՈՏԱՆ ՊԱՀՊԱՆԵԼ Է ՀԱՄԱՇԽԱՐՀԱՅԻՆ ԱՌԱՋԱՏԱՐԻ ԻՐ ԴԻՐՔԵՐԸ
Չնայած համաշխարհային ֆինանսատնտեսական ճգնաժամին` «Տոյոտա» ընկերությունը կարողացել է պահպանել առաջատարի դիրքերը: Այսօր Երեւանում «Տոյոտա Երեւան» նոր ցուցասրահի ու սպասարկման կենտրոնի բացման ժամանակ այս մասին տեղեկացրեց «Տոյոտա Եվրոպա» ընկերության ներկայացուցիչ Լուիջի Ռուբինաչը: Նրա խոսքով` թեեւ 2008 թ-ը ծանր էր ավտոարտադրության համար, սակայն, «Տոյոտա»-ն ամբողջ աշխարհում վաճառել է 8 մլն մեքենա: Եվրոպայում ընդհանուր վաճառքի ծավալը գերազանցում է 1,1 մլն-ն, որը կազմում է շուկայի 5,3 տոկոսը:
«Եվրոպայում «Տոյոտան» նախագծում եւ արտադրում է մեքենաներ` հատկապես եվրոպական հաճախորդների պահանջները բավարարելու համար: Այս նպատակով տարեկան ներդնելով ավելի քան 7 մլրդ եվրո, ունենալով 22 հազ. աշխատակից, 9 գործարան յոթ տարբեր եվրոպական երկրում»,- ասաց նա:
2008-2009 թթ-ին «Տոյոտա»-ն ստեղծել է 18 նոր մոդել:
Հիշեցնենք, որ «Բիզնես 24»-ը արդեն ադրադարձել է ճգնաժամի հետևանքով ԱՄՆ ավտոշուկայում Տոյոտայի համար բացված նոր հնրավորություններին և մասնավորապես այն բանին, որ ամերիկյան խոշոր ավտոարտադրողներ General-Motors և Chrysler ընկերությունների սննկացումից հետո Տոյոտայի համար լավ հնարավորություն է ստեղծվել ամերիկյան ավտոշուկայում մեծացնել իր ներկայությունը: