Սեպտեմբերի 3-ին Կարեն Դեմիրճյանի անվան Մարզահամերգային համալիրում բացվեց «Արմենիա Էքսպո 2010» տասներորդ հոբելյանական ունիվերսալ տարածաշրջանային առևտրա-արդյունաբերական ցուցահանդես-ֆորումը, որի շրջանակներում երեք օր իրենց ծառայություններն ու արտադրանքը ներկայացրեցին ավելի քան 180 տեղական և օտարերկրյա կազմակերպություններ` 14 պետություններից: Մասնակից երկրների շարքում էին Հայաստանը, Ռուսաստանը, Բելառուսը, Իրանը, Արաբական Էմիրությունները, Գերմանիան, Վրաստանը, Թուրքիան, Չինաստանը, Լեհաստանը, Իտալիան: Ցուցահանդես-ֆորումին հիմնականում ներկայացված էին շինարարության, արդյունաբերական ոլորտի, կենցաղային եւ սպառողական ապրանքներ:
Ինչպես «Բիզնես 24»-ի հետ զրույցում նշեցին ցուցահանդեսին մասնակցող ընկերությունների մեծ մասը` այցելությունների առավել մեծ ակտիվություն գրանցվել է առավելապես ցուցահանդես-ֆորումի երկրորդ և երրորդ օրերին, և արդեն իսկ ձեռք են բերվել հետագա համագործակցության մի շարք նախնական պայմանավորվածություններ: Ընդհանուր առմամբ, այցելուների ակտիվությունը ցուցահանդեսում ներկայացված բոլոր տաղավարներում զգալի էր: Շինարարական ընկերություններն իրենց արտադրանք առավելապես ներկայացնում էին գործարար ոլորտի ներկայացուցիչներին, մինչդեռ սննդամթերք և կենցաղային ապրանքների արտադրող ընկերությունների ներկայացրած արտադրատեսակներով առավելապես հետաքրքրված էին հասարակ քաղաքացիները:
Ինչպես «Բիզնես 24»-ի հետ զրույցում նշեցին «Թամարա և Անի» ընկերության ներկայացուցիչները` կաթնամթերքի արտադրության զբաղվող այս ընկերությունն արդեն 2-րդ տարի է մասնակցում ցուցահանդեսին, և այցելուների ակտիվությունը այս երկու տարվա ընթացքում զգալի աճել է: Վերջիններիս հաղորդման` այցելուների 90%-ը ծանոթ է ԱՆԻ ապրանքանիշին և ընկերության ներկայացրած արտադրատեսակներին: Այս տարի ընկերությունն «Արմենիա Էքսպո 2010»-ին ներկայացրել էր Հայաստանի կաթնամթերքի շուկայում այսօր նորույթ համարվող մի քանի արտադրատեսակ:
Ինչ վերաբերում է «Արմենիա Էքսպո 2010» ցուցահանդեսին ներկայացված շինարարական ընկերություններից, ապա վերջիններս գերակշիռ մեծամասնությունն արդեն մի քանի տարի է, որ մասնակցում է ցուցահանդեսին: Եվ ինչպես նշեց «Կնաուֆ Արմենիա» շինարարական ընկերության ներկայացուցիչն` այս ցուցահանդեսը լավագույնս հնարավորություն է տալիս հաստատել նոր գործարար կապեր:
Ցուցահնդեսին ներկայացված էր նաև բիզնեսի կառավարման ավտոմատացված համակարգեր արտադրող LimeTech ընկերությունը: «Բիզնես 24»-ի հետ զրույցում ընկերության հասարակության հետ կապերի պատասխանատու Դիանա Արսենյանը նշեց, որ «Արմենիա Էքսպո» ցուցահանդեսին ընկերությունը մասնակցում է արդեն երկրորդ տարին` ներկայացնելով ընկերության արտադրած բիզնեսի կառավարման ավտոմատացված համակարգերը, որոնք մեծ հետաքրքրություն են վայելում այցելուների շրջանակներում: Ընկերոթյունն իր գործունեությունը սկսել է 2008 թվականին` Հայաստանում արտադրած առաջին կառավարման ավտոմատացված համակարգերն առաջարկելով բանկերին, իսկ այնուհետև, VivaCell-MTS-ի հետ համագործակցության արդյունքում վերջինիս 32 սպասարկման կենտրոններում ներդնելով հերթերի կառավարման համակարգերը: «Արմենիա Էքսպո 2010» տասներորդ ցուցահանդես-ֆորումին LimeTech-ը ներկայացրել էր իր City Guide ինֆորմացիոն համակարգը, Էլեկտրոնային ամբիոնը և բիզնեսի կառավարման ավտոմատացված այլ համակարգեր:
Այցելուների ակտիվությունը և տեղեկացվածությունը բարձր գնահատեցին նաև ցուցահանդես-ֆորումին ներկայացված հրատարակչական, տեղեկատվական ընկերությունները: