ՀՀ ԿԲ – ՍՊԱՌՈՂՆԵՐԻ ՎՍՏԱՀՈՒԹՅԱՆ ԻՆԴԵՔՍԸ ԿՐՃԱՏՎԵԼ Է 13,3%-ՈՎ
ՀՀ կենտրոնական բանկից «Բիզնես 24»-ին տեղեկացնում են, որ ընթացիկ եռամսյակում բանկի կողմից ընտրանքային սկզբունքով իրականացված հետազոտության արդյունքների համաձայն սպառողների վստահության ինդեքսը, որը հաշվարկվում է ընթացիկ պայմանների ինդեքսի (նախորդ եռամսյակի համեմատ խոշոր գնումներ կատարելու, եկամուտների փոփոխության և ներկա տնտեսական պայմանների վերաբերյալ գնահատականների միջին) և ապագա պայմանների ինդեքսի (գալիք եռամսյակում գնումներ կատարելու, եկամուտների և զբաղվածության փոփոխության սպասումների միջին) միջինացման միջոցով, 2009 թվականի երրորդ եռամսյակում նախորդ եռամսյակի նկատմամբ աճել է 3,0%-ով, իսկ նախորդ տարվա նույն եռամսյակի նկատմամբ այն կրճատվել է 13,3%-ով; Նշենք նաև, որ այս տարվա երկրորդ եռամսյակում առաջին եռամսյակի նկատմամբ սպառողների վստահության ինդեքսը կրճատվել է 4,2%-ով, իսկ նախորդ տարվա նույն եռամսյակի նկատմամբ` 12,3%-ով: 2005 թվականի սկզբից ՀՀ կենտրոնական բանկը նախաձեռնել է ոչ ֆինանսական, ֆինանսական կազմակերպությունների և տնային տնտեսությունների եռամսյակային հարցումներ, որոնց նպատակն է նախ գնահատել ներկա տնտեսական վիճակի փոփոխությունը նախորդ ժամանակաշրջանի նկատմամբ, գնահատել հետազոտվող սուբյեկտների տնտեսական սպասումները, ինչպես նաև հարցումների արդյունքների հիման վրա հաշվարկել ևհրապարակել բաղադրյալ տնտեսական ինդեքսներ: Ընթացիկ եռամսյակում ընտրանքային սկզբունքով հետազոտվել է արդյունաբերության, շինարարության և ծառայությունների ոլորտների 841 կազմակերպություն: Հարցման է ենթարկվել նաև 1847 տնային տնտեսություն Երևան քաղաքում և ՀՀ բոլոր մարզերում: Հարցումներն իրականացվել են ինտերնետի, հեռախոսակապի, նամակների և ֆաքսի միջոցով: