Ֆինանսական

USD BUY - 381.00+0.00 USD SELL - 383.00-0.50
EUR BUY - 446.00-1.00 EUR SELL - 449.00-1.00
OIL:  BRENT - 62.28-0.13 WTI - 58.35-0.17
COMEX:  GOLD - 4480.60-0.05 SILVER - 71.03+0.77
COMEX:  PLATINUM - 2247.80-4.85
LME:  ALUMINIUM - 2960.50+0.73 COPPER - 12162.50+0.85
LME:  NICKEL - 15786.00+0.30 TIN - 42815.00+0.05
LME:  LEAD - 1994.50+0.61 ZINC - 3090.50-0.10
FOREX:  USD/JPY - 155.71+0.03 EUR/GBP - 1.1773-0.24
FOREX:  EUR/USD - 1.1773-0.24 GBP/USD - 1.3517-0.08
STOCKS RUS:  RTSI - 1092.43-0.01
STOCKS US: DOW JONES - 48731.16+0.60 NASDAQ - 23613.31+0.22
STOCKS US: S&P 500 - 6932.05+0.32
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 50407.79+0.13 TOPIX - 3417.98+0.31
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 25818.93+0.00 SSEC - 3959.62+0.47
STOCKS EUR:  FTSE100 - 9870.68-0.19 CAC40 - 8103.58+0.00
STOCKS EUR:  DAX - 24340.06+0.00
25/12/2025  CBA:  USD - 381.51+0.05 GBP - 515.61+0.07
25/12/2025  CBA:  EURO - 450.03+0.06
25/12/2025  CBA:  GOLD - 54576+8 SILVER - 885.35+30.04
Սև ուրբաթին ԱՄՆ սպառողների 28%-ը գնումներ է կատարել բացառապես առցանց
04/12/2023 12:03
Կիսվել

Սև ուրբաթին ԱՄՆ սպառողների 28%-ը գնումներ է կատարել բացառապես առցանց

2023թ. «Սև ուրբաթ»-ին ԱՄՆ գնորդների գրեթե կեսը՝ ահռելի 48%-ը, նախընտրել է գնումներ կատարել առցանց, և իսկ նրանց 28%-ը՝ բացառապես թվային տարբերակով: Միևնույն ժամանակ, մարդկանց 37%-ը ընտրել է ավանդական խանութների փորձը, որոնց 16%-ը գնել է ֆիզիկական խանութներից: Զարմանալիորեն, սպառողների մոտ 35%-ը որոշել է «Սև ուրբաթին» ընդհանրապես գնումներ չկատարել:

Զգալի միտում ի հայտ եկավ, երբ մերօրյա գնորդներն իրենց նախապատվությունը տվեցին առցանց հարթակներին՝ գործարքներ որսալու համար: Գները համեմատելու հեշտությունը, բացառիկ առաջարկներ գտնելը և լավագույն գործարքների գրավչությունը նպաստեցին այս տեղաշարժին:

Գնումների մեծ օրվան ընդառաջ բրենդները պատրաստվել էին առցանց գովազդային արշավների՝ ազդելով սպառողների ընտրության վրա: Գնորդների ⅓-ը խոստովանել է, որ վեբ կայքերի գովազդներն ազդել են իրենց որոշումների վրա, ընդ որում 17%-ը մատնանշել է այդ գովազդները որպես իրենց սևուրբաթյան գնումների հիմնական գործոն:

Սոցիալական մեդիայի դերը մեր կյանքում տարածվում է նաև գնումների որոշման վրա: Սպառողների մոտ 30%-ը խոստովանել է, որ սոցիալական մեդիան զգալի դեր է խաղացել սև ուրբաթին իրենց ընտրություններն ուղղորդելու գործում: Ինֆլյուենսերները, իրենց իրական և թիրախավորված բովանդակությամբ, հատկապես ազդեցիկ էին՝ խթանելով վստահության զգացումը, որին հասնելու համար հաճախ պայքարում են ավանդական գովազդները:

Առցանց գնումների մոլեգնությունը հանգեցրեց ԱՄՆ-ում «Սև ուրբաթի» արդյունքում ռեկորդային 9,8 մլրդ դոլարի վաճառքի, ինչը 7,5 %-ով ավել է նախորդ տարվա համեմատ: Էլեկտրոնիկան, խելացի ժամացույցները, հեռուստացույցները և աուդիո սարքավորումները մեծ խաղացողներ էին այս հաղթարշավում։ Բացի այդ, «գնիր հիմա, վճարիր հետո» (BNPL) տարբերակների օգտագործումը Thanksgiving-ին նախորդող շաբաթվա համեմատ աճել է ահռելի 72%-ով:

Համանման աշխուժությունը գնումների աշխարհում դրական ալիքային ազդեցություն ունեցավ էլեկտրոնային առևտրի վրա կենտրոնացած մանրածախ վաճառողների համար: Amazon-ի, Etsy-ի, Shopify-ի և Wayfair-ի նման ընկերությունները սև ուրբաթին հաջորդող օրերին գրանցեցին բաժնետոմսերի աճ՝ ապացուցելով առցանց մանրածախ առևտրի աճող գերակայությունը գնումների ժամանակակից վարքագծում:

Ֆինանսական տեխնոլոգիաների ոլորտի հրապարակումներն իրականացվում են Ինեկոբանկի աջակցությամբ։

25/12/2025
դրամ
Դոլար (USD)
381.51
+0.05
Եվրո (EUR)
450.03
+0.06
Ռուբլի (RUR)
4.8918
+0.0472
Լարի (GEL)
141.56
+0.02
54576
+8
Արծաթ
885.35
+30.04