Ֆինանսական

USD BUY - 395.00-1.00 USD SELL - 400.00+0.00
EUR BUY - 408.00+0.00 EUR SELL - 415.00+0.00
OIL:  BRENT - 80.51-0.35 WTI - 77.80-0.31
COMEX:  GOLD - 2752.00+0.44 SILVER - 31.27+0.71
COMEX:  PLATINUM - 964.50-0.05
LME:  ALUMINIUM - 2684.50+3.19 COPPER - 9190.00+0.25
LME:  NICKEL - 16097.00+1.56 TIN - 29775.00+0.62
LME:  LEAD - 1967.00+1.65 ZINC - 2942.00+2.76
FOREX:  USD/JPY - 155.81-0.31 EUR/GBP - 1.0304+0.32
FOREX:  EUR/USD - 1.0304+0.32 GBP/USD - 1.2199+0.30
STOCKS RUS:  RTSI - 915.60+0.00
STOCKS US: DOW JONES - 43487.83+0.78 NASDAQ - 19630.20+1.51
STOCKS US: S&P 500 - 5996.66+1.00
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 38902.50+1.17 TOPIX - 2711.27+1.19
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 19925.81+1.75 SSEC - 3244.38+0.08
STOCKS EUR:  FTSE100 - 8505.22+1.35 CAC40 - 7709.75+0.98
STOCKS EUR:  DAX - 20903.39+1.20
20/01/2025  CBA:  USD - 398.64-0.30 GBP - 485.98-0.65
20/01/2025  CBA:  EURO - 411.20+0.25
20/01/2025  CBA:  GOLD - 34800.00-42.00 SILVER - 392.57-1.26
Սև ուրբաթին ԱՄՆ սպառողների 28%-ը գնումներ է կատարել բացառապես առցանց
04/12/2023 12:03
Կիսվել

Սև ուրբաթին ԱՄՆ սպառողների 28%-ը գնումներ է կատարել բացառապես առցանց

2023թ. «Սև ուրբաթ»-ին ԱՄՆ գնորդների գրեթե կեսը՝ ահռելի 48%-ը, նախընտրել է գնումներ կատարել առցանց, և իսկ նրանց 28%-ը՝ բացառապես թվային տարբերակով: Միևնույն ժամանակ, մարդկանց 37%-ը ընտրել է ավանդական խանութների փորձը, որոնց 16%-ը գնել է ֆիզիկական խանութներից: Զարմանալիորեն, սպառողների մոտ 35%-ը որոշել է «Սև ուրբաթին» ընդհանրապես գնումներ չկատարել:

Զգալի միտում ի հայտ եկավ, երբ մերօրյա գնորդներն իրենց նախապատվությունը տվեցին առցանց հարթակներին՝ գործարքներ որսալու համար: Գները համեմատելու հեշտությունը, բացառիկ առաջարկներ գտնելը և լավագույն գործարքների գրավչությունը նպաստեցին այս տեղաշարժին:

Գնումների մեծ օրվան ընդառաջ բրենդները պատրաստվել էին առցանց գովազդային արշավների՝ ազդելով սպառողների ընտրության վրա: Գնորդների ⅓-ը խոստովանել է, որ վեբ կայքերի գովազդներն ազդել են իրենց որոշումների վրա, ընդ որում 17%-ը մատնանշել է այդ գովազդները որպես իրենց սևուրբաթյան գնումների հիմնական գործոն:

Սև ուրբաթին ԱՄՆ սպառողների 28%-ը գնումներ է կատարել բացառապես առցանց

Սոցիալական մեդիայի դերը մեր կյանքում տարածվում է նաև գնումների որոշման վրա: Սպառողների մոտ 30%-ը խոստովանել է, որ սոցիալական մեդիան զգալի դեր է խաղացել սև ուրբաթին իրենց ընտրություններն ուղղորդելու գործում: Ինֆլյուենսերները, իրենց իրական և թիրախավորված բովանդակությամբ, հատկապես ազդեցիկ էին՝ խթանելով վստահության զգացումը, որին հասնելու համար հաճախ պայքարում են ավանդական գովազդները:

Առցանց գնումների մոլեգնությունը հանգեցրեց ԱՄՆ-ում «Սև ուրբաթի» արդյունքում ռեկորդային 9,8 մլրդ դոլարի վաճառքի, ինչը 7,5 %-ով ավել է նախորդ տարվա համեմատ: Էլեկտրոնիկան, խելացի ժամացույցները, հեռուստացույցները և աուդիո սարքավորումները մեծ խաղացողներ էին այս հաղթարշավում։ Բացի այդ, «գնիր հիմա, վճարիր հետո» (BNPL) տարբերակների օգտագործումը Thanksgiving-ին նախորդող շաբաթվա համեմատ աճել է ահռելի 72%-ով:

Համանման աշխուժությունը գնումների աշխարհում դրական ալիքային ազդեցություն ունեցավ էլեկտրոնային առևտրի վրա կենտրոնացած մանրածախ վաճառողների համար: Amazon-ի, Etsy-ի, Shopify-ի և Wayfair-ի նման ընկերությունները սև ուրբաթին հաջորդող օրերին գրանցեցին բաժնետոմսերի աճ՝ ապացուցելով առցանց մանրածախ առևտրի աճող գերակայությունը գնումների ժամանակակից վարքագծում:

Ֆինանսական տեխնոլոգիաների ոլորտի հրապարակումներն իրականացվում են Ինեկոբանկի աջակցությամբ։

20/01/2025
դրամ
Դոլար (USD)
398.64
-0.30
Եվրո (EUR)
411.20
+0.25
Ռուբլի (RUR)
3.92
+0.03
Լարի (GEL)
140.37
-0.15
34800.00
-42.00
Արծաթ
392.57
-1.26