Ֆինանսական

USD BUY - 390.00+0.00 USD SELL - 392.50+0.00
EUR BUY - 440.00+0.00 EUR SELL - 449.00+2.00
OIL:  BRENT - 65.04+0.34 WTI - 61.71+0.21
COMEX:  GOLD - 3244.60-0.09 SILVER - 32.26+1.35
COMEX:  PLATINUM - 958.50+0.62
LME:  ALUMINIUM - 2396.50+3.48 COPPER - 9154.50+6.29
LME:  NICKEL - 15069.00+6.99 TIN - 31219.00+4.68
LME:  LEAD - 1914.00+3.94 ZINC - 2651.50+3.66
FOREX:  USD/JPY - 143.16+0.29 EUR/GBP - 1.1347-0.41
FOREX:  EUR/USD - 1.1347-0.41 GBP/USD - 1.3195+0.49
STOCKS RUS:  RTSI - 1144.79+0.00
STOCKS US: DOW JONES - 40524.79+0.78 NASDAQ - 16831.48+0.64
STOCKS US: S&P 500 - 5405.97+0.79
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 33982.36+1.18 TOPIX - 2488.51+0.88
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 21417.40+2.40 SSEC - 3262.81+0.76
STOCKS EUR:  FTSE100 - 8134.34+2.14 CAC40 - 7273.12+2.37
STOCKS EUR:  DAX - 20954.83+2.85
14/04/2025  CBA:  USD - 390.92-0.15 GBP - 515.78+4.57
14/04/2025  CBA:  EURO - 445.10+1.90
14/04/2025  CBA:  GOLD - 40602.00+1,083.00 SILVER - 393.01+4.18
Սև ուրբաթին ԱՄՆ սպառողների 28%-ը գնումներ է կատարել բացառապես առցանց
04/12/2023 12:03
Կիսվել

Սև ուրբաթին ԱՄՆ սպառողների 28%-ը գնումներ է կատարել բացառապես առցանց

2023թ. «Սև ուրբաթ»-ին ԱՄՆ գնորդների գրեթե կեսը՝ ահռելի 48%-ը, նախընտրել է գնումներ կատարել առցանց, և իսկ նրանց 28%-ը՝ բացառապես թվային տարբերակով: Միևնույն ժամանակ, մարդկանց 37%-ը ընտրել է ավանդական խանութների փորձը, որոնց 16%-ը գնել է ֆիզիկական խանութներից: Զարմանալիորեն, սպառողների մոտ 35%-ը որոշել է «Սև ուրբաթին» ընդհանրապես գնումներ չկատարել:

Զգալի միտում ի հայտ եկավ, երբ մերօրյա գնորդներն իրենց նախապատվությունը տվեցին առցանց հարթակներին՝ գործարքներ որսալու համար: Գները համեմատելու հեշտությունը, բացառիկ առաջարկներ գտնելը և լավագույն գործարքների գրավչությունը նպաստեցին այս տեղաշարժին:

Գնումների մեծ օրվան ընդառաջ բրենդները պատրաստվել էին առցանց գովազդային արշավների՝ ազդելով սպառողների ընտրության վրա: Գնորդների ⅓-ը խոստովանել է, որ վեբ կայքերի գովազդներն ազդել են իրենց որոշումների վրա, ընդ որում 17%-ը մատնանշել է այդ գովազդները որպես իրենց սևուրբաթյան գնումների հիմնական գործոն:

Սև ուրբաթին ԱՄՆ սպառողների 28%-ը գնումներ է կատարել բացառապես առցանց

Սոցիալական մեդիայի դերը մեր կյանքում տարածվում է նաև գնումների որոշման վրա: Սպառողների մոտ 30%-ը խոստովանել է, որ սոցիալական մեդիան զգալի դեր է խաղացել սև ուրբաթին իրենց ընտրություններն ուղղորդելու գործում: Ինֆլյուենսերները, իրենց իրական և թիրախավորված բովանդակությամբ, հատկապես ազդեցիկ էին՝ խթանելով վստահության զգացումը, որին հասնելու համար հաճախ պայքարում են ավանդական գովազդները:

Առցանց գնումների մոլեգնությունը հանգեցրեց ԱՄՆ-ում «Սև ուրբաթի» արդյունքում ռեկորդային 9,8 մլրդ դոլարի վաճառքի, ինչը 7,5 %-ով ավել է նախորդ տարվա համեմատ: Էլեկտրոնիկան, խելացի ժամացույցները, հեռուստացույցները և աուդիո սարքավորումները մեծ խաղացողներ էին այս հաղթարշավում։ Բացի այդ, «գնիր հիմա, վճարիր հետո» (BNPL) տարբերակների օգտագործումը Thanksgiving-ին նախորդող շաբաթվա համեմատ աճել է ահռելի 72%-ով:

Համանման աշխուժությունը գնումների աշխարհում դրական ալիքային ազդեցություն ունեցավ էլեկտրոնային առևտրի վրա կենտրոնացած մանրածախ վաճառողների համար: Amazon-ի, Etsy-ի, Shopify-ի և Wayfair-ի նման ընկերությունները սև ուրբաթին հաջորդող օրերին գրանցեցին բաժնետոմսերի աճ՝ ապացուցելով առցանց մանրածախ առևտրի աճող գերակայությունը գնումների ժամանակակից վարքագծում:

Ֆինանսական տեխնոլոգիաների ոլորտի հրապարակումներն իրականացվում են Ինեկոբանկի աջակցությամբ։

14/04/2025
դրամ
Դոլար (USD)
390.92
-0.15
Եվրո (EUR)
445.10
+1.90
Ռուբլի (RUR)
4.75
+0.09
Լարի (GEL)
141.98
-0.05
40602.00
+1,083.00
Արծաթ
393.01
+4.18