Ֆինանսական

USD BUY - 381.00+0.00 USD SELL - 383.50+0.00
EUR BUY - 447.00+4.00 EUR SELL - 450.00+3.00
OIL:  BRENT - 62.36+0.55 WTI - 58.45+0.88
COMEX:  GOLD - 4482.80-0.47 SILVER - 70.49+2.04
COMEX:  PLATINUM - 2362.30+6.74
LME:  ALUMINIUM - 2939.00-0.20 COPPER - 12060.50+1.51
LME:  NICKEL - 15739.00+6.32 TIN - 42792.00-1.01
LME:  LEAD - 1982.50-0.10 ZINC - 3093.50+0.68
FOREX:  USD/JPY - 155.67-0.38 EUR/GBP - 1.1801+0.21
FOREX:  EUR/USD - 1.1801+0.21 GBP/USD - 1.3528+0.35
STOCKS RUS:  RTSI - 1092.52+1.28
STOCKS US: DOW JONES - 48442.41+0.16 NASDAQ - 23561.84+0.57
STOCKS US: S&P 500 - 6909.79+0.46
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 50344.10-0.14 TOPIX - 3407.37-0.46
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 25818.93+0.17 SSEC - 3940.95+0.53
STOCKS EUR:  FTSE100 - 9889.22+0.24 CAC40 - 8103.85-0.21
STOCKS EUR:  DAX - 24340.06+0.23
24/12/2025  CBA:  USD - 381.46-0.09 GBP - 515.54-0.09
24/12/2025  CBA:  EURO - 449.97-0.14
24/12/2025  CBA:  GOLD - 54568+327 SILVER - 855.31+6.18
Սև ուրբաթին ԱՄՆ սպառողների 28%-ը գնումներ է կատարել բացառապես առցանց
04/12/2023 12:03
Կիսվել

Սև ուրբաթին ԱՄՆ սպառողների 28%-ը գնումներ է կատարել բացառապես առցանց

2023թ. «Սև ուրբաթ»-ին ԱՄՆ գնորդների գրեթե կեսը՝ ահռելի 48%-ը, նախընտրել է գնումներ կատարել առցանց, և իսկ նրանց 28%-ը՝ բացառապես թվային տարբերակով: Միևնույն ժամանակ, մարդկանց 37%-ը ընտրել է ավանդական խանութների փորձը, որոնց 16%-ը գնել է ֆիզիկական խանութներից: Զարմանալիորեն, սպառողների մոտ 35%-ը որոշել է «Սև ուրբաթին» ընդհանրապես գնումներ չկատարել:

Զգալի միտում ի հայտ եկավ, երբ մերօրյա գնորդներն իրենց նախապատվությունը տվեցին առցանց հարթակներին՝ գործարքներ որսալու համար: Գները համեմատելու հեշտությունը, բացառիկ առաջարկներ գտնելը և լավագույն գործարքների գրավչությունը նպաստեցին այս տեղաշարժին:

Գնումների մեծ օրվան ընդառաջ բրենդները պատրաստվել էին առցանց գովազդային արշավների՝ ազդելով սպառողների ընտրության վրա: Գնորդների ⅓-ը խոստովանել է, որ վեբ կայքերի գովազդներն ազդել են իրենց որոշումների վրա, ընդ որում 17%-ը մատնանշել է այդ գովազդները որպես իրենց սևուրբաթյան գնումների հիմնական գործոն:

Սոցիալական մեդիայի դերը մեր կյանքում տարածվում է նաև գնումների որոշման վրա: Սպառողների մոտ 30%-ը խոստովանել է, որ սոցիալական մեդիան զգալի դեր է խաղացել սև ուրբաթին իրենց ընտրություններն ուղղորդելու գործում: Ինֆլյուենսերները, իրենց իրական և թիրախավորված բովանդակությամբ, հատկապես ազդեցիկ էին՝ խթանելով վստահության զգացումը, որին հասնելու համար հաճախ պայքարում են ավանդական գովազդները:

Առցանց գնումների մոլեգնությունը հանգեցրեց ԱՄՆ-ում «Սև ուրբաթի» արդյունքում ռեկորդային 9,8 մլրդ դոլարի վաճառքի, ինչը 7,5 %-ով ավել է նախորդ տարվա համեմատ: Էլեկտրոնիկան, խելացի ժամացույցները, հեռուստացույցները և աուդիո սարքավորումները մեծ խաղացողներ էին այս հաղթարշավում։ Բացի այդ, «գնիր հիմա, վճարիր հետո» (BNPL) տարբերակների օգտագործումը Thanksgiving-ին նախորդող շաբաթվա համեմատ աճել է ահռելի 72%-ով:

Համանման աշխուժությունը գնումների աշխարհում դրական ալիքային ազդեցություն ունեցավ էլեկտրոնային առևտրի վրա կենտրոնացած մանրածախ վաճառողների համար: Amazon-ի, Etsy-ի, Shopify-ի և Wayfair-ի նման ընկերությունները սև ուրբաթին հաջորդող օրերին գրանցեցին բաժնետոմսերի աճ՝ ապացուցելով առցանց մանրածախ առևտրի աճող գերակայությունը գնումների ժամանակակից վարքագծում:

Ֆինանսական տեխնոլոգիաների ոլորտի հրապարակումներն իրականացվում են Ինեկոբանկի աջակցությամբ։

24/12/2025
դրամ
Դոլար (USD)
381.46
-0.09
Եվրո (EUR)
449.97
-0.14
Ռուբլի (RUR)
4.8446
-0.0227
Լարի (GEL)
141.54
-0.04
54568
+327
Արծաթ
855.31
+6.18