Ֆինանսական

USD BUY - 389.50-0.50 USD SELL - 393.00-1.00
EUR BUY - 419.00-1.00 EUR SELL - 424.00-1.00
OIL:  BRENT - 74.95+1.08 WTI - 71.63+2.75
COMEX:  GOLD - 3176.10+0.79 SILVER - 34.93-0.11
COMEX:  PLATINUM - 1027.50+1.05
LME:  ALUMINIUM - 2533.00-0.57 COPPER - 9710.00-0.86
LME:  NICKEL - 15918.00-2.82 TIN - 36645.00+1.17
LME:  LEAD - 2012.00-0.67 ZINC - 2852.50-0.16
FOREX:  USD/JPY - 149.6+0.30 EUR/GBP - 1.0827+0.05
FOREX:  EUR/USD - 1.0827+0.05 GBP/USD - 1.2931-0.03
STOCKS RUS:  RTSI - 1144.79+0.00
STOCKS US: DOW JONES - 42001.76+1.00 NASDAQ - 17299.29-0.14
STOCKS US: S&P 500 - 5611.85+0.55
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 35624.48+0.02 TOPIX - 2661.73+0.11
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 23206.84+0.38 SSEC - 3348.44+0.38
STOCKS EUR:  FTSE100 - 8582.81-0.88 CAC40 - 7790.71-1.58
STOCKS EUR:  DAX - 22163.49-1.33
01/04/2025  CBA:  USD - 391.10-0.47 GBP - 504.83-1.82
01/04/2025  CBA:  EURO - 422.27-1.45
01/04/2025  CBA:  GOLD - 39170.00+501.00 SILVER - 428.21-4.80
Սև ուրբաթին ԱՄՆ սպառողների 28%-ը գնումներ է կատարել բացառապես առցանց
04/12/2023 12:03
Կիսվել

Սև ուրբաթին ԱՄՆ սպառողների 28%-ը գնումներ է կատարել բացառապես առցանց

2023թ. «Սև ուրբաթ»-ին ԱՄՆ գնորդների գրեթե կեսը՝ ահռելի 48%-ը, նախընտրել է գնումներ կատարել առցանց, և իսկ նրանց 28%-ը՝ բացառապես թվային տարբերակով: Միևնույն ժամանակ, մարդկանց 37%-ը ընտրել է ավանդական խանութների փորձը, որոնց 16%-ը գնել է ֆիզիկական խանութներից: Զարմանալիորեն, սպառողների մոտ 35%-ը որոշել է «Սև ուրբաթին» ընդհանրապես գնումներ չկատարել:

Զգալի միտում ի հայտ եկավ, երբ մերօրյա գնորդներն իրենց նախապատվությունը տվեցին առցանց հարթակներին՝ գործարքներ որսալու համար: Գները համեմատելու հեշտությունը, բացառիկ առաջարկներ գտնելը և լավագույն գործարքների գրավչությունը նպաստեցին այս տեղաշարժին:

Գնումների մեծ օրվան ընդառաջ բրենդները պատրաստվել էին առցանց գովազդային արշավների՝ ազդելով սպառողների ընտրության վրա: Գնորդների ⅓-ը խոստովանել է, որ վեբ կայքերի գովազդներն ազդել են իրենց որոշումների վրա, ընդ որում 17%-ը մատնանշել է այդ գովազդները որպես իրենց սևուրբաթյան գնումների հիմնական գործոն:

Սև ուրբաթին ԱՄՆ սպառողների 28%-ը գնումներ է կատարել բացառապես առցանց

Սոցիալական մեդիայի դերը մեր կյանքում տարածվում է նաև գնումների որոշման վրա: Սպառողների մոտ 30%-ը խոստովանել է, որ սոցիալական մեդիան զգալի դեր է խաղացել սև ուրբաթին իրենց ընտրություններն ուղղորդելու գործում: Ինֆլյուենսերները, իրենց իրական և թիրախավորված բովանդակությամբ, հատկապես ազդեցիկ էին՝ խթանելով վստահության զգացումը, որին հասնելու համար հաճախ պայքարում են ավանդական գովազդները:

Առցանց գնումների մոլեգնությունը հանգեցրեց ԱՄՆ-ում «Սև ուրբաթի» արդյունքում ռեկորդային 9,8 մլրդ դոլարի վաճառքի, ինչը 7,5 %-ով ավել է նախորդ տարվա համեմատ: Էլեկտրոնիկան, խելացի ժամացույցները, հեռուստացույցները և աուդիո սարքավորումները մեծ խաղացողներ էին այս հաղթարշավում։ Բացի այդ, «գնիր հիմա, վճարիր հետո» (BNPL) տարբերակների օգտագործումը Thanksgiving-ին նախորդող շաբաթվա համեմատ աճել է ահռելի 72%-ով:

Համանման աշխուժությունը գնումների աշխարհում դրական ալիքային ազդեցություն ունեցավ էլեկտրոնային առևտրի վրա կենտրոնացած մանրածախ վաճառողների համար: Amazon-ի, Etsy-ի, Shopify-ի և Wayfair-ի նման ընկերությունները սև ուրբաթին հաջորդող օրերին գրանցեցին բաժնետոմսերի աճ՝ ապացուցելով առցանց մանրածախ առևտրի աճող գերակայությունը գնումների ժամանակակից վարքագծում:

Ֆինանսական տեխնոլոգիաների ոլորտի հրապարակումներն իրականացվում են Ինեկոբանկի աջակցությամբ։

01/04/2025
դրամ
Դոլար (USD)
391.10
-0.47
Եվրո (EUR)
422.27
-1.45
Ռուբլի (RUR)
4.61
-0.01
Լարի (GEL)
141.45
-0.12
39170.00
+501.00
Արծաթ
428.21
-4.80