Ֆինանսական

USD BUY - 387.50+0.00 USD SELL - 390.00+0.00
EUR BUY - 439.00+1.00 EUR SELL - 443.00-1.00
OIL:  BRENT - 63.65-2.72 WTI - 59.73-3.11
COMEX:  GOLD - 3314.30-0.32 SILVER - 32.86-0.09
COMEX:  PLATINUM - 978.50-1.47
LME:  ALUMINIUM - 2465.50+1.29 COPPER - 9440.00+0.66
LME:  NICKEL - 15550.00-0.42 TIN - 31919.00-0.32
LME:  LEAD - 1977.00+0.51 ZINC - 2649.50+0.61
FOREX:  USD/JPY - 142.48+0.04 EUR/GBP - 1.1369-0.19
FOREX:  EUR/USD - 1.1369-0.19 GBP/USD - 1.3383-0.20
STOCKS RUS:  RTSI - 1144.79+0.00
STOCKS US: DOW JONES - 40527.62+0.75 NASDAQ - 17461.32+0.55
STOCKS US: S&P 500 - 5560.83+0.58
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 35839.99+0.00 TOPIX - 2650.61+0.00
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 22008.11+0.16 SSEC - 3286.65-0.05
STOCKS EUR:  FTSE100 - 8463.46+0.55 CAC40 - 7555.87-0.24
STOCKS EUR:  DAX - 22425.83+0.69
29/04/2025  CBA:  USD - 389.45-0.01 GBP - 521.16+1.78
29/04/2025  CBA:  EURO - 443.12+1.20
29/04/2025  CBA:  GOLD - 41273.00+237.00 SILVER - 413.32-4.08
Սև ուրբաթին ԱՄՆ սպառողների 28%-ը գնումներ է կատարել բացառապես առցանց
04/12/2023 12:03
Կիսվել

Սև ուրբաթին ԱՄՆ սպառողների 28%-ը գնումներ է կատարել բացառապես առցանց

2023թ. «Սև ուրբաթ»-ին ԱՄՆ գնորդների գրեթե կեսը՝ ահռելի 48%-ը, նախընտրել է գնումներ կատարել առցանց, և իսկ նրանց 28%-ը՝ բացառապես թվային տարբերակով: Միևնույն ժամանակ, մարդկանց 37%-ը ընտրել է ավանդական խանութների փորձը, որոնց 16%-ը գնել է ֆիզիկական խանութներից: Զարմանալիորեն, սպառողների մոտ 35%-ը որոշել է «Սև ուրբաթին» ընդհանրապես գնումներ չկատարել:

Զգալի միտում ի հայտ եկավ, երբ մերօրյա գնորդներն իրենց նախապատվությունը տվեցին առցանց հարթակներին՝ գործարքներ որսալու համար: Գները համեմատելու հեշտությունը, բացառիկ առաջարկներ գտնելը և լավագույն գործարքների գրավչությունը նպաստեցին այս տեղաշարժին:

Գնումների մեծ օրվան ընդառաջ բրենդները պատրաստվել էին առցանց գովազդային արշավների՝ ազդելով սպառողների ընտրության վրա: Գնորդների ⅓-ը խոստովանել է, որ վեբ կայքերի գովազդներն ազդել են իրենց որոշումների վրա, ընդ որում 17%-ը մատնանշել է այդ գովազդները որպես իրենց սևուրբաթյան գնումների հիմնական գործոն:

Սև ուրբաթին ԱՄՆ սպառողների 28%-ը գնումներ է կատարել բացառապես առցանց

Սոցիալական մեդիայի դերը մեր կյանքում տարածվում է նաև գնումների որոշման վրա: Սպառողների մոտ 30%-ը խոստովանել է, որ սոցիալական մեդիան զգալի դեր է խաղացել սև ուրբաթին իրենց ընտրություններն ուղղորդելու գործում: Ինֆլյուենսերները, իրենց իրական և թիրախավորված բովանդակությամբ, հատկապես ազդեցիկ էին՝ խթանելով վստահության զգացումը, որին հասնելու համար հաճախ պայքարում են ավանդական գովազդները:

Առցանց գնումների մոլեգնությունը հանգեցրեց ԱՄՆ-ում «Սև ուրբաթի» արդյունքում ռեկորդային 9,8 մլրդ դոլարի վաճառքի, ինչը 7,5 %-ով ավել է նախորդ տարվա համեմատ: Էլեկտրոնիկան, խելացի ժամացույցները, հեռուստացույցները և աուդիո սարքավորումները մեծ խաղացողներ էին այս հաղթարշավում։ Բացի այդ, «գնիր հիմա, վճարիր հետո» (BNPL) տարբերակների օգտագործումը Thanksgiving-ին նախորդող շաբաթվա համեմատ աճել է ահռելի 72%-ով:

Համանման աշխուժությունը գնումների աշխարհում դրական ալիքային ազդեցություն ունեցավ էլեկտրոնային առևտրի վրա կենտրոնացած մանրածախ վաճառողների համար: Amazon-ի, Etsy-ի, Shopify-ի և Wayfair-ի նման ընկերությունները սև ուրբաթին հաջորդող օրերին գրանցեցին բաժնետոմսերի աճ՝ ապացուցելով առցանց մանրածախ առևտրի աճող գերակայությունը գնումների ժամանակակից վարքագծում:

Ֆինանսական տեխնոլոգիաների ոլորտի հրապարակումներն իրականացվում են Ինեկոբանկի աջակցությամբ։

29/04/2025
դրամ
Դոլար (USD)
389.45
-0.01
Եվրո (EUR)
443.12
+1.20
Ռուբլի (RUR)
4.78
+0.05
Լարի (GEL)
141.62
-0.08
41273.00
+237.00
Արծաթ
413.32
-4.08