Ֆինանսական

USD BUY - 402.00+0.00 USD SELL - 406.50+0.50
EUR BUY - 435.00+0.00 EUR SELL - 442.00+1.00
OIL:  BRENT - 83.23+0.08 WTI - 78.16+0.13
COMEX:  GOLD - 2035.20-0.04 SILVER - 22.79-0.61
COMEX:  PLATINUM - 906.60+1.65
LME:  ALUMINIUM - 2223.50-1.35 COPPER - 8575.00+0.28
LME:  NICKEL - 17240.00+3.08 TIN - 26200.00-1.37
LME:  LEAD - 2076.00+0.19 ZINC - 2403.00-0.04
FOREX:  USD/JPY - 150.48+0.05 EUR/GBP - 1.0826-0.01
FOREX:  EUR/USD - 1.0826-0.01 GBP/USD - 1.2662+0.21
STOCKS RUS:  RTSI - 1064.44-0.34
STOCKS US: DOW JONES - 39069.11+1.18 NASDAQ - 16041.62+2.96
STOCKS US: S&P 500 - 5087.03+2.11
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 39098.68+2.19 TOPIX - 2660.71+1.27
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 16742.95+1.45 SSEC - 2988.36+1.27
STOCKS EUR:  FTSE100 - 7684.49+0.29 CAC40 - 7911.60+1.27
STOCKS EUR:  DAX - 17370.45+1.47
22/02/2024  CBA:  USD - 404.36+0.02 GBP - 512.65+2.41
22/02/2024  CBA:  EURO - 438.97+2.32
22/02/2024  CBA:  GOLD - 26348.71-29.25 SILVER - 299.99+0.21
Սև ուրբաթին ԱՄՆ սպառողների 28%-ը գնումներ է կատարել բացառապես առցանց
04/12/2023 12:03
Կիսվել

Սև ուրբաթին ԱՄՆ սպառողների 28%-ը գնումներ է կատարել բացառապես առցանց

2023թ. «Սև ուրբաթ»-ին ԱՄՆ գնորդների գրեթե կեսը՝ ահռելի 48%-ը, նախընտրել է գնումներ կատարել առցանց, և իսկ նրանց 28%-ը՝ բացառապես թվային տարբերակով: Միևնույն ժամանակ, մարդկանց 37%-ը ընտրել է ավանդական խանութների փորձը, որոնց 16%-ը գնել է ֆիզիկական խանութներից: Զարմանալիորեն, սպառողների մոտ 35%-ը որոշել է «Սև ուրբաթին» ընդհանրապես գնումներ չկատարել:

Զգալի միտում ի հայտ եկավ, երբ մերօրյա գնորդներն իրենց նախապատվությունը տվեցին առցանց հարթակներին՝ գործարքներ որսալու համար: Գները համեմատելու հեշտությունը, բացառիկ առաջարկներ գտնելը և լավագույն գործարքների գրավչությունը նպաստեցին այս տեղաշարժին:

Գնումների մեծ օրվան ընդառաջ բրենդները պատրաստվել էին առցանց գովազդային արշավների՝ ազդելով սպառողների ընտրության վրա: Գնորդների ⅓-ը խոստովանել է, որ վեբ կայքերի գովազդներն ազդել են իրենց որոշումների վրա, ընդ որում 17%-ը մատնանշել է այդ գովազդները որպես իրենց սևուրբաթյան գնումների հիմնական գործոն:

Սև ուրբաթին ԱՄՆ սպառողների 28%-ը գնումներ է կատարել բացառապես առցանց

Սոցիալական մեդիայի դերը մեր կյանքում տարածվում է նաև գնումների որոշման վրա: Սպառողների մոտ 30%-ը խոստովանել է, որ սոցիալական մեդիան զգալի դեր է խաղացել սև ուրբաթին իրենց ընտրություններն ուղղորդելու գործում: Ինֆլյուենսերները, իրենց իրական և թիրախավորված բովանդակությամբ, հատկապես ազդեցիկ էին՝ խթանելով վստահության զգացումը, որին հասնելու համար հաճախ պայքարում են ավանդական գովազդները:

Առցանց գնումների մոլեգնությունը հանգեցրեց ԱՄՆ-ում «Սև ուրբաթի» արդյունքում ռեկորդային 9,8 մլրդ դոլարի վաճառքի, ինչը 7,5 %-ով ավել է նախորդ տարվա համեմատ: Էլեկտրոնիկան, խելացի ժամացույցները, հեռուստացույցները և աուդիո սարքավորումները մեծ խաղացողներ էին այս հաղթարշավում։ Բացի այդ, «գնիր հիմա, վճարիր հետո» (BNPL) տարբերակների օգտագործումը Thanksgiving-ին նախորդող շաբաթվա համեմատ աճել է ահռելի 72%-ով:

Համանման աշխուժությունը գնումների աշխարհում դրական ալիքային ազդեցություն ունեցավ էլեկտրոնային առևտրի վրա կենտրոնացած մանրածախ վաճառողների համար: Amazon-ի, Etsy-ի, Shopify-ի և Wayfair-ի նման ընկերությունները սև ուրբաթին հաջորդող օրերին գրանցեցին բաժնետոմսերի աճ՝ ապացուցելով առցանց մանրածախ առևտրի աճող գերակայությունը գնումների ժամանակակից վարքագծում:

Ֆինանսական տեխնոլոգիաների ոլորտի հրապարակումներն իրականացվում են Ինեկոբանկի աջակցությամբ։

22/02/2024
դրամ
Դոլար (USD)
404.36
+0.02
Եվրո (EUR)
438.97
+2.32
Ռուբլի (RUR)
4.35
-0.02
Լարի (GEL)
152.59
-0.14
26348.71
-29.25
Արծաթ
299.99
+0.21