Գեներատիվ AI-ն կարող է գտնել կորցրած քարտը, ասում է Mastercard-ը
Քանի դեռ շատ ֆինանսական հաստատություններ մտածում են, թե ինչպես լավագույնս օգտագործել գեներատիվ արհեստական ինտելեկտը, Visa-ն և Mastercard-ը խթանում են տեխնոլոգիան՝ որպես կիբերհանցագործության և քարտերի գողության սխեմաների դեմ պայքարի միջոց:
Մայիսի վերջին Mastercard-ը թարմացրեց իր Gen AI տեխնոլոգիան՝ արագացնելով վտանգված քարտերի հայտնաբերումը, որոնք գողացվել են լրտեսող ծրագրերի կամ այլ մեթոդների միջոցով: Այդ ամսվա սկզբին Visa-ն ավելացրեց նոր սերնդի AI գործիքներ, որոնք նախատեսված են նաև քարտային հարձակումների դեմ պայքարելու համար:
Visa-ն և Mastercard-ը նաև պլաններ ունեն ընդլայնել արհեստական ինտելեկտի օգտագործումը հաճախորդների շրջանում այնպիսի նպատակների համար, ինչպիսիք են հաճախորդների սպասարկումը, թվային արտադրանքի մշակումը և մարքեթինգային կոնտենտի ստեղծումը։
«Մենք ապրում ենք այս արագընթաց թվային աշխարհում: Դրա գեղեցկությունը նրանում է, որ այն ստեղծում է բացառիկ փորձառությունների հնարավորություններ: Եվ գենետիկական ինտելեկտը գտնվում է այս գործընթացի կենտրոնում», – ասում է Յոհան Գերբերը, Mastercard-ի անվտանգության և կիբերնորարարության գործադիր փոխնախագահը: «Ինչպես ցանկացած նոր բանի դեպքում, միշտ էլ ռիսկեր կան, և մենք կենտրոնանում ենք հենց դրանց վրա»:
Mastercard-ը համագործակցում է ընկերությունների հետ, որոնք տվյալներ են ստանում մութ համացանցից (dark web): Գողացված քարտեր օգտագործելու համար խաբեբաները հաճախ թողնում են միայն մասնակի հետք մութ ցանցում՝ իրենց հետքերը կորցնելու համար: Օրինակ, հաշվի համարի որոշ մասեր կարող են բացակայել: Ըստ Գերբերի՝ Gen AI-ն կարող է վերլուծել հսկայական քանակությամբ վճարային տվյալներ՝ գտնելու հնարավոր բացակայող քարտերի համարներն ավելի արագ և ավելի մեծ ճշգրտությամբ, քան հնարավոր էր նախկինում:
Visa-ն օգտագործում է նաև արհեստական ինտելեկտը անվտանգության ապահովման համար։ Արհեստական ինտելեկտի նոր արտադրանքը վերլուծում է ավելի քան տարեկան 15 միլիարդ VisaNet վճարումներ՝ զգուշացնելով թողարկողներին, երբ հաշիվը կարող է վտանգվել բոտի հարձակման հետևանքով:
Ամերիկյան Banker ամսագրի հրատարակիչ Arizent-ի ուսումնասիրության համաձայն՝ բանկերի 30%-ն արգելում է իր աշխատակիցներին արհեստական ինտելեկտ օգտագործել՝ հիմնականում դրա ռիսկի գնահատման մտահոգության պատճառով:
Իսկ ԱՄՆ ֆինանսների նախարարությունը մարտին հրապարակեց զեկույց արհեստական ինտելեկտի և կիբերանվտանգության վերաբերյալ, որում պարզվեց, որ բանկերը արհեստական բանականություն են սկսում ներմուծել։
Միևնույն ժամանակ, արհեստական ինտելեկտը թափ է հավաքում ֆինտեխ և վճարային տեխնոլոգիաների ընկերություններում՝ պոտենցիալ մրցակցություն ստեղծելով բանկերի համար։ PayPal-ը, Klarna-ն, Amazon-ը և Google-ն այն ընկերություններից են, որոնք համատեղում են իրենց ընդլայնվող ֆինանսական ծառայությունների բիզնեսը արհեստական ինտելեկտի հետ՝ կրճատելով անձնակազմի ծախսերը և ստեղծում են ծառայություններ սպառողների և բիզնես հաճախորդների համար: Klarna-ն, օրինակ, ասում է, որ արհեստական ինտելեկտի ազդեցությունը փոխել է աշխատանքի ընդունման ռազմավարությունը:
Ըստ Դեյվիդ Մատեիի՝ Datos Insights կազմակերպության խարդախության և փողերի լվացման դեմ պայքարի ռազմավարական խորհրդատուի, լրատվամիջոցներում շատ են լուսաբանվում այն մասին, թե ինչպես է արհեստական ինտելեկտն օգտագործվում նոր տեսակի խարդախություններ իրականացնելու համար, սակայն ավելի քիչ ուշադրություն է դարձվում, թե ինչպես է արհեստական ինտելեկտը պայքարում խարդախության դեմ:
Ըստ Մատեիի, Gen AI-ն կարող է մեղմել շատ խնդիրներ՝ թույլ տալով խարդախության դեմ պայքարողներին ընդլայնել խարդախության հայտնաբերման իրենց հնարավորությունները և ստեղծել ավելի ճկուն մոդելներ:
Ֆինանսական տեխնոլոգիաների ոլորտի հրապարակումներն իրականացվում են Ինեկոբանկի աջակցությամբ։