Լատինական Ամերիկայի փոքր բիզնեսների 92%-ը ընդունում է թվային վճարումներ
Քանի որ թվային վճարումների լանդշաֆտը արագորեն զարգանում է Լատինական Ամերիկայում, որտեղ ապրում է մոտ 600 միլիոն մարդ և ՀՆԱ-ն կազմում է գրեթե 6 տրիլիոն դոլար, սպառողները հեռանում են կանխիկից և անցնում դեպի իրական ժամանակի թվային այլընտրանքներ:
Անցում դեպի ակնթարթային վճարումներ
Վերջին տարիներին Լատինական Ամերիկան առաջատար է դարձել թվային վճարումների ոլորտում, հատկապես իրական ժամանակում գործարքների համակարգերում: Բրազիլական Pix ակնթարթային վճարումների հարթակը այս միտման օրինակն է. բրազիլացի սպառողների 43%-ն ամեն օր օգտագործում է Pix-ը, մինչդեռ 29%-ը ապավինում է կրեդիտ քարտերին, իսկ 21%-ը՝ կանխիկ: Բացի այդ, Pix-ի օգտատերերի 82%-ը դրական ազդեցություն է զգում իրենց առօրյա կյանքում: Բանկերի հետ սպառողների փոխգործակցության 95%-ն այժմ տեղի է ունենում թվային ուղիներով:
Արգենտինայի Mercado Pago էլեկտրոնային դրամապանակն ունի ավելի քան 14 միլիոն օգտվող տարբեր ֆինանսական ծառայություններից, ինչը արտացոլում է տարածաշրջանի անցումը դեպի թվային վճարումներ:
Արգենտինան նախորդ տարի գրանցել է կանխիկ գործարքների 20% անկում, Բրազիլիայում և Մեքսիկայում՝ 17% և Էլ Սալվադորում՝ 5%: Ի պատասխան՝ փոքր ընկերությունների 92%-ն այժմ ընդունում է թվային վճարումներ՝ ցույց տալով թվային լուծումների անցումը:
Գնումների սովորությունների փոփոխություն
Թվային բանկային հեղափոխությունը փոխում է գնումների վարքագիծը Լատինական Ամերիկայում, որտեղ սպառողները օգտագործում են միշտ միացված ինտերնետ կապը՝ բարելավելու իրենց գնումների փորձը: Զեկույցի համաձայն՝ մեքսիկական խանութներում անհպում դեբետային քարտերի օգտագործումը 2021-2022 թվականներին աճել է 137%-ով, մինչդեռ վարկային քարտով անհպում վճարումները աճել են 418%-ով։
Թվային դրամապանակները նախընտրում են Մեքսիկայում կանայք, որոնց 24%-ն օգտագործել է դրանք էլեկտրոնային առևտրի իրենց վերջին գնումների համար: Բրազիլացի գնորդների 48%-ը խանութից իրենց վերջին գնումն իրականացնելու համար օգտագործել է թվային դրամապանակներ կամ անհպում քարտեր, ինչը 216%-ով ավելի է անցյալ տարվա համեմատ:
Հարմարեցում սպառողների պահանջներին
Քանի որ սպառողների նախասիրությունները փոխվում են, ընկերությունները պետք է հարմարվեն թվային վճարումների փոփոխվող լանդշաֆտին: Belvo-ն Մեքսիկայում և Կոլումբիայում գործարկել է վճարում բանկի միջոցով, որը թույլ է տալիս ավտոմատ կերպով գումար հանել բանկային հաշիվներից՝ գործարքները պարզեցնելու և խարդախությունները նվազեցնելու համար: Փորձագետների կարծիքով, կոլումբիական ընկերությունների համար ծախսերի խնայողությունները կազմել են ավելի քան 50%:
Միևնույն ժամանակ, Լատինական Ամերիկայի խոշորագույն Itaú բանկային ցանցը Չիլիում գործարկել է նեոբանկ, որը կոչվում է Itu՝ բավարարելու դեբետային և հավասարակցին վճարային ծառայությունների աճող պահանջարկը: Նախատեսվում է, որ առաջիկա երկու տարում նեոբանկերի ոլորտում ներդրումները կկազմեն 400 մլն դոլար։
Ֆինանսական տեխնոլոգիաների ոլորտի հրապարակումներն իրականացվում են Ինեկոբանկի աջակցությամբ։