Ֆինանսական

USD BUY - 396.00+1.00 USD SELL - 401.00+0.00
EUR BUY - 413.00+0.00 EUR SELL - 420.50+0.50
OIL:  BRENT - 78.50+0.45 WTI - 74.60+0.13
COMEX:  GOLD - 2777.40-0.11 SILVER - 31.04-0.67
COMEX:  PLATINUM - 971.00-0.88
LME:  ALUMINIUM - 2641.00-1.88 COPPER - 9276.00+0.01
LME:  NICKEL - 15668.00-2.70 TIN - 30156.00-0.77
LME:  LEAD - 1939.00-2.32 ZINC - 2827.50-4.59
FOREX:  USD/JPY - 155.98+0.44 EUR/GBP - 1.0493+0.44
FOREX:  EUR/USD - 1.0493+0.44 GBP/USD - 1.2479+0.68
STOCKS RUS:  RTSI - 915.60+0.00
STOCKS US: DOW JONES - 44424.25-0.32 NASDAQ - 19954.30-0.50
STOCKS US: S&P 500 - 6101.24-0.29
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 39958.87+0.00 TOPIX - 2751.74+0.00
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 19700.56+0.00 SSEC - 3230.16+0.00
STOCKS EUR:  FTSE100 - 8502.35-0.73 CAC40 - 7927.62+0.44
STOCKS EUR:  DAX - 21394.93-0.08
24/01/2025  CBA:  USD - 398.97+0.09 GBP - 495.92+4.50
24/01/2025  CBA:  EURO - 418.48+3.25
24/01/2025  CBA:  GOLD - 35201.00-89.00 SILVER - 390.91-4.01
Ինչպե՞ս կարող է գոյատևել ֆիզիկական ​​բանկային գործունեությունը թվային դարաշրջանում
08/01/2025 19:32
Կիսվել

Ինչպե՞ս կարող է գոյատևել ֆիզիկական ​​բանկային գործունեությունը թվային դարաշրջանում

Վերջին վեց ամիսների ընթացքում ԱՄՆ-ում փակվել է բանկերի 539 մասնաճյուղ: Սա ընդամենը վերջին վիճակագրությունն է բանկային ծառայությունների թվայնացման հայտնի միտումի վերաբերյալ: Սա շարունակվում է ավելի քան երկու տասնամյակ և ցույց չի տալիս դանդաղեցման նշաններ:

Այնուամենայնիվ, թվային տեխնոլոգիաների անցումը չպետք է նշանակի ֆիզիկական բանկային գործունեության ավարտը: Ընդհակառակը, բանկերը հնարավորություն ունեն նորամուծություններ անելու։

Հաջողության հասնելը հեշտ չի լինի։ Բանկերը, որոնք ապահովում են շահավետ, հանրաճանաչ և հաջողակ անձնական բանկային փորձ, պետք է լավագույնը լինեն մի շարք ոլորտներում: Ահա թե ինչի վրա պետք է ուշադրություն դարձնեն:

Ինչպիսի՞ն պետք է լինեն մասնաճյուղերը

Եթե ​​բանկերը ցանկանում են, որ մարդիկ այցելեն իրենց մասնաճյուղերը, նրանք պետք է ավելին առաջարկեն: Դրա մի մասն այն է, որ հիմունքները ճիշտ լինեն, օրինակ՝ բաց լինելը, երբ մարդիկ ցանկանում են այցելել: Մեծ Բրիտանիայի Metro Bank-ի վերջին հայտարարությունը, որ այն կդադարեցնի բացումը կիրակի օրերին, կարծես քայլ է սխալ ուղղությամբ:

Ավելին, ժամանակակից սպառողը իրավացիորեն ակնկալում է, որ բանկերը ոչ միայն կաջակցեն էկոլոգիապես մաքուր և կանաչ գաղափարներին, այլև ակտիվորեն կկիրառեն այդ սկզբունքներն իրենց աշխատանքում։

Բանկերը կարող են շատ ավելին անել թվային և ֆիզիկական փորձը մասնաճյուղերում ինտեգրելու համար, ինչպես հիմա անում են մանրածախ առևտրով զբաղվողներն ու ամենօրյա սննդի հաստատություններ: Շատ ոլորտներում բանկերը ոգեշնչման համար կարող էին ավելի ուշադիր նայել հյուրանոցային բիզնեսին:

Վերջին երկու տասնամյակների ընթացքում նրանց ուշադրության կենտրոնում եղել է մանրածախ առևտրի մոդելը, բայց եթե խանութներն ունեն ֆիզիկական ապրանքներ, որոնք կարող են ցուցադրել, բանկերի արտադրանքը շատ ավելի քիչ շոշափելի է: Ժամանակն է, որ բանկերը ուսումնասիրեն, թե ինչպես են հյուրանոցային ապրանքանիշերը, ինչպիսիք են Citizen M-ը, 25Hour Hotel-ը, Hoxton Hotel-ը և Coppa Club-ը, ինտուիտիվ կերպով ստեղծում միջավայրեր, որոնք գրավում են, հանգստացնում, լավ լուսավորված են և գայթակղում են մնալու մարդկանց:

Inecomobile

Տարբեր փորձերի օրինակներ

Թուրքական Is Bank բանկը գիտակցեց ավելի շատ մարդակենտրոն մոտեցման անհրաժեշտությունը՝ ստեղծելով իր նոր IsMekan հայեցակարգը, որը ավանդական մասնաճյուղի մոդելը վերածեց համայնքի կենտրոնի։ Ի լրումն ավանդական բանկային ծառայությունների, մասնաճյուղը վերածվել է մշակութային և սոցիալական ներգրավվածության կենտրոնի, որն առաջարկում է համատեղ աշխատանքային տարածքներ, սրճարաններ և միջոցառումներ, և մարմնավորում է բանկի նվիրվածությունը արվեստին, մշակույթին և կայունությանը:

Նմանապես, բրիտանական Virgin Money-ի նորարարական B-Works հայեցակարգը, որը գործարկվել է Մանչեսթերում, վերաիմաստավորեց բանկի մասնաճյուղը որպես «սոցիալական ուսուցման տարածք»: Այն, որն ուղղված է հիմնականում երիտասարդ ձեռներեցներին, նպատակ ունի հաճախորդների համար հնարավորություններ ստեղծել՝ բացահայտելու նոր գաղափարներ, թե ինչպես հավասարակշռել կյանքը և փողը: Այս տարածքը ավելին է, քան բանկը. այն դիրքավորվում է որպես մի վայր, որտեղ սպառողները իրենց լիարժեք աջակցություն են զգում ինչպես մասնավոր բանկային, այնպես էլ բիզնեսում:

Սա արտացոլված է ճկուն ինտերիերի դիզայնում, որն առանձնանում է ինչպես առանձին մասնավոր տարածքներ հաճախորդների համար, որոնք պահանջում են գաղտնիություն, այնպես էլ տարածքներ համատեղ աշխատանքի համար: Կա նաև հատուկ տարածք հաճախորդների վրա կենտրոնացած միջոցառումների, ինչպես նաև այլ ապրանքանիշերի հետ թռուցիկ համագործակցության համար:Նման ամբողջական մոտեցումը բանկը դարձնում է այն վայրը, որտեղ մարդիկ ցանկանում են այցելել՝ բանկային ծառայությունը համատեղելով հասարակության և ապրելակերպի տարրերի հետ:

Այս վերափոխումն արտացոլում է բանկերի՝ ավանդական տարածքներից դուրս գալու և հաճախորդների հետ կայուն կապեր ստեղծելու ներուժը տարբեր փորձառությունների միջոցով:

Հայացք բաժանմունքից այն կողմ

Մասնաճյուղերի ցանցը բարելավելու համար դեռ շատ տեղ կա, բայց ավելի մեծ հնարավորություններ կարող են լինել մասնաճյուղերից դուրս: Ինչու՞ են բանկերին անհրաժեշտ, որ մարդիկ գան իրենց մոտ: Ինչու՞ բանկերը չեն դիմում մարդկանց:

Բանկային ռեզիդենտությունը կարող է լինել ժամանակավոր, ճկուն և բարձր մասնագիտացված միջոցառում կոնկրետ համայնքի, կազմակերպության կամ ոլորտի համար՝ առաջարկելով համապատասխան ֆինանսական լուծումներ և ծառայություններ:

Օրինակ, ռեզիդենտ բանկերը կարող են նպաստել կարիքավոր շրջանների տնտեսական աճին՝ տրամադրելով ցածր տոկոսադրույքով միկրովարկեր փոքր ձեռնարկություններին, առաջարկելով սուբսիդավորվող հիփոթեքային վարկեր կամ բացելով հաշիվներ այն մարդկանց համար, ովքեր նախկինում ի վիճակի չէին դրանք ձեռք բերել:

Կամ նրանք կարող են տեղակայվել տեխնոլոգիական կամ ինովացիոն կենտրոններում՝ առաջարկելով ինկուբատոր ծառայություններ, որտեղ ստարտափները կամ փոքր բիզնեսները հասանելի են դառնում ֆինանսական փորձաքննության, սկզբնական ֆինանսավորման և կապեր վենչուրային կապիտալիստների կամ ներդրողների հետ:

Բանկերը կարող են համագործակցել կանաչ համայնքների կամ կայուն բիզնեսների հետ, որտեղ ուշադրությունը կենտրոնացվելու է կանաչ ֆինանսական լուծումների վրա, ինչպիսիք են ցածր տոկոսադրույքով վարկերի տրամադրումը վերականգնվող էներգիայի նախագծերի կամ կայունության վրա հիմնված ներդրումների համար:

Բանկային գործունեության նոր մոտեցում

Բանկերը և վարկային միությունները պետք է մտածեն մի փոքր հեգնական հանելուկի մասին. հաճախորդները մասնաճյուղերի կարիք չունեն, բայց դրանք հաճախորդների կարիք ունեն:

Ներուժն ու արժեքը բացահայտելու համար անհրաժեշտ է պահպանել ներկայության ֆիզիկական կետերը, բայց վերանայել դրանց դերը: Դրանք պետք է դառնան հարթակներ ոչ թե հիմնական գործարքային գործունեության «ցածր մակարդակի» համար, ինչպես դա եղել է անցյալում, այլ համայնքների և անհատների ֆինանսական կյանքի աջակցության «ավելի բարձր մակարդակի» համար: Հենց վերջինս է բացատրում, թե ինչու են հաճախորդները մասնաճյուղերի կարիք ունենում, նույնիսկ եթե դրանց ակնհայտ ֆունկցիոնալ անհրաժեշտությունը չկա:

Մեր հետազոտությունը կրկին ու կրկին ցույց է տալիս, որ մարդկանց անհրաժեշտ են վայրեր, որտեղ կարող են գնալ որակյալ խոսակցությունների և խորհրդատվության համար, ինչի պատճառով բանկերը դեռևս մասնաճյուղերի կարիք ունեն:

Սա նշանակում է, որ մասնաճյուղերը կմնան, բայց բանկերը պետք է շատ բան անեն դրանք բարելավելու համար։ Պետք է դադարել դրանք որպես բեռ դիտել և փոխարենը ընդունել առաջացած հնարավորությունները: Վառ օրինակ է Բրիտանիայի ամենահայտնի մանրածախ ապրանքանիշ՝ M&S-ը: Ոչ վաղ անցյալում այն ​​անկում էր ապրում՝ մռայլ խանութներով և եկամուտների նվազմամբ: Այն կարող էր ամբողջովին թվային դառնալ, բայց դա չեղավ: Ընկերությունը մեծացրել է իր թվային առաջարկները՝ միաժամանակ ներդրումներ կատարելով մանրածախ առևտրի ոլորտում՝ իր խանութները վերածելով այն վայրերի, որտեղ աշխատակիցներն ու հաճախորդները ցանկանում են լինել: Մայիսին ընկերությունը հայտարարել է եկամուտների 9․4% աճի և շահույթի աճի մասին՝ 475․7 մլն ֆունտից մինչև 672․5 մլն ֆունտ:

Բանկերը պետք է ավելի մեծ մտածեն, լինեն ավելի արմատական, հեռանկարային, փորձարարական և ստեղծագործ: Դա կարող է նույնիսկ փոխել մեր պատկերացումները բանկերի մասին՝ դարձնելով նրանց ավելի քիչ ֆինանսական կենսունակության հեռավոր դատավորներ և ավելի շատ վստահելի օգնականներ մեր կյանքում:

Ֆինանսական տեխնոլոգիաների ոլորտի հրապարակումներն իրականացվում են Ինեկոբանկի աջակցությամբ։

24/01/2025
դրամ
Դոլար (USD)
398.97
+0.09
Եվրո (EUR)
418.48
+3.25
Ռուբլի (RUR)
4.07
+0.04
Լարի (GEL)
138.43
-1.13
35201.00
-89.00
Արծաթ
390.91
-4.01