ՖԻՆԱՆՍԱԿԱՆ ՀԱՄԱԿԱՐԳԻ ՀԱՇՏԱՐԱՐԸ ՍՏԱՑԵԼ Է 80 ԴԻՄՈՒՄ ԲՈՂՈՔ
Ֆինասական համակարգի հաշտարարի գրասենյակն իր գործունեության երկրորդ եռամսյակում ստացել է ֆինանսական կազմակերպություններին վերաբերող 80 բողոք: Բազմաթիվ են եղել ֆինանասկան կազմակերպությունների հետ կապ չունեցող դիմումները: Նշված 80 բողոքներից 49-ը, համաձայն օրենքի, ենթակա չեն քննության Հաշտարարի կողմից, քանի որ հաճախորդների մի մասը իրավաբանական անձինք են, մյուսների բողոքները կապված են մինչ Հաշտարարի մասին օրենքն ուժի մեջ մտնելը տեղի ունեցած իրադարձությունների հետ: Հաշտարարի քննությանը ենթակա 30 բողոքներից 9-ը երկրորդ եռամսյակում ստացվել է գրավոր, որոնցից 8-ն արդեն ընդունվել է քննության: Դրանցից 2-ի վերաբերյալ կայացվել է պահանջը մերժելու վերաբերյալ որոշում, 2-ի պահանջները բավարարվել են` Հաշտարարի միջամտությամբ հաճախորդին եւ կազմակերպությանը հաշտեցնելու միջոցով, իսկ մնացած 4-ը դեռեւս գտնվում են քննության գործընթացում:
Քննությանը ենթակա 30 բողոքներից 19-ը գրավոր չեն ներկայացվել Հաշտարարի քննությանը, բողոքները բանավոր ներկայացրած 2 հաճախորդների գրասենյակի աշխատակիցները պարզաբանել են նրանց իրավունքներն ու պարտականությունները, ինչպես նաեւ օգնել են շարադրելու կազմակերպությանն ուղղված բողոք-պահանջները: Դրանցում նշվել է, որ հաճախորդը պատրաստվում է դիմել Հաշտարարի գրասենյակ: Դրա արդյունքում նշված 2 բողոքները բավարարվել են կազմակերպությունների կողմից` առանց Հաշտարարի միջամտության: Մնացած 17 պահանջների քննությունը Հաշտարարի լիազորությունների շրջանակում են, սակայն հաճախորդները նախապես սահմանված կարգով իրենց բողոք-պահանջները չեն ներկայացրել ֆինանսական կազմակերպությանը: Գրասենյակի աշխատակիցներն օգնել են վերջիններիս ձեւակերպել իրենց պահանջները եւ ներկայացնել այդ կազմակերպությանը:
Երկրորդ եռամսյակում գրասենյակ ստացվել են դիմումներ վճարահաշվարկային գործարքների (բանկոմատով կատարվող քարտային գործարքներ եւ հաշվի սպասարկում), ժամկետային ավանդների, գրավատան կողմից գրավի առարկայի իրացման, վարկային գործարքների վերաբերյալ: