ՖԻՆԱՆՍԱԿԱՆ ՀԱՄԱԿԱՐԳԻ ՀԱՇՏԱՐԱՐԻ ԳՐԱՍԵՆՅԱԿՆ ԱՄՓՈՓԵՑ ԻՐ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ 2 ՏԱՐԻՆ
Այսօր` հունվարի 24-ին, լրանում է Հաշտարարի գրասենյակի գործունեության երկու տարին: Այդ կապակցությամբ Ֆինանսական հաշտարարը հրավիրել էր մամլո ասուլիս, որի շրջանակներում ամփոփվեցին Գրասենյակի գործունեության արդյունքները, ներկայացվեց Գրասենյակի կողմից ընդունած բողոքների և քննած պահանջների վերաբերյալ տեղեկատվությունը, ինչպես նաև անդրադարձ կատարվեց 2010թ.-ին իրականացրած ծրագրերին և 2011թ.-ի սպասվելիք միջոցառումներին:
Ինչպես ասուլիսի շրջանակներում նշեց Ֆինանսական համակարգի հաշտարար Փիրուզ Սարգսյանը` 2010 թվականին արձանագրվել է Ֆինանսական համակարգի հաշտարարի գրասենյակի համար կարևոր մեկ փաստ. ըստ ՀՀ ԿԲ կողմից կատարված հարցումների` հանրությունը վստահություն ունի Ֆինանսական հաշտարարի նկատմամբ, և իր երկու տարվա գործունեության արդյունքներով Գրասենյակը ձեռք է բերել զգալի ճանաչվածություն: Մասնավորապես, ԿԲ-ն արձանագրել է, որ վիճակագրական հարցումներին մասնակցածների 99%-ը տեղյակ է Հաշտարարի գործունեությանը: Միևնույն ժամանակ, 96%-ը պատրաստակամություն է հայտնել անհրաժեշտության դեպքում դիմել Հաշտարարի գրասենյակին: Փիրուզ Սարգսյանը նաև տեղեկացրեց, որ 2010 թվականին 2009 թվականի համեմատությամբ Գրասենյակին ներկայացված բողոքների ընդհանուր քանակը կրկնապատկվել է:
Ներկայացված վիճակագրության համաձայն, 2010 թվականին Գրասենյակի կողմից քննված գործերի 70%-ը լուծվել է հօգուտ հաճախորդների: Ընդհանուր առմամբ, 2010 թվականին Ֆինանսական համակարգի հաշտարարի գրասենյակ է ներկայացվել շուրջ 650 բողոք, որոնցից 110-ը` գրավոր: Հատկանշական է, որ 2010 թվականի ընթացքում հաճախորդներին տված հատուցումների ընդհանուր գումարը կազմել է 28 մլն ՀՀ դրամ:
Նշենք, որ 2009թ.-ին Ֆինանսական համակարգի հաշտարար Փիրուզ Սարգսյանը հայտարարել է իր որդեգրած սկզբունքի մասին, այն է` վեճը լուծել կողմերի հաշտեցման, այլ ոչ թե պարտադիր բնույթ կրող որոշման կայացման միջոցով: 2010թ.-ին ևս առաջնորդվելով այս սկզբունքով` Հաշտարարի գրասենյակի գործունեության արդյունքում հաշտեցման միջոցով հաճախորդներին հատուցվել է ավելի քան 17մլն. ՀՀ դրամ, որը կազմում է հօգուտ հաճախորդի լուծված գործերի 59.09%-ը: Մնացած դեպքերում Հաշտարարը կայացրել է պարտադիր կատարման որոշումներ:
Միջոցառման ընթացքում հրապարակվեցին նաև 2010թ.-ին «Լավագույն համագործակցող» ճանաչված ֆինանսական կազմակերպությունների անունները, և վերջիններիս հանձնվեցին համապատասխան վկայագրեր: Այսպես, Ֆինանսական համակարգի հաշտարարի գրասենյակի կողմից «Լավագույն համագործակցող» ճանաչվեցին 5 ֆինանսական կազմակերպություններ` 3 բանկ («ՎՏԲ-ՀԱՅԱՍՏԱՆ ԲԱՆԿ», «Էյչ-Էս-Բի-Սի Բանկ Հայաստան», «Բիբլոս Բանկ Արմենիա») և 2 ապահովագրական ընկերություն («Ինգո Արմենիա», «ՌՈՍԳՈՍՍՏՐԱԽ-ԱՐՄԵՆԻԱ»):
Ֆինանսական համակարգի հաշտարարի գրասենյակն անկախ կառավարման համակարգով կառույց է, որի հիմնադիրն է ՀՀ կենտրոնական բանկը: Հաշտարարի գրասենյակը կոչված է լուծելու ֆիզիկական անձ սպառողների և ֆինանսական կազմակերպությունների միջև ծագած գույքային վեճերը: Հաշտարարի ծառայություններն անվճար են: