ԵՐԵՎԱՆՈՒՄ ՀԱՐԿ ՎՃԱՐՈՂՆԵՐԻ ՍՊԱՍԱՐԿՄԱՆ ԵՐՐՈՐԴ ԿԵՆՏՐՈՆՆ Է ԲԱՑՎԵԼ ԷՐԵԲՈՒՆՈՒ ՀԱՐԿԱՅԻՆ ՏԵՍՉՈՒԹՅՈՒՆՈՒՄ
Հարկ վճարողների սպասարկման որակի բարելավումը Պետական եկամուտների կոմիտեի 2011 թվականի առաջնահերթություններից է: Կոմիտեի նախագահի հանձնարարականով խնդիր է դրվել` բոլոր հարկային տեսչությունները համապատասխանեցնել մեկ ընդհանուր չափանիշի, բարձրացնել սպասարկման մակարդակը, բարելավել շենքային պայմանները:
Երևանում առաջին խոշոր սպասարկման կենտրոնը բացվել է Կենտրոնի և Մյասնիկյանի հարկային տեսչություններում, որին հաջորդել են Արաբկիրի և Խոշոր հարկ վճարողների տեսչությունների հարկատուների սպասարկման կենտրոնները, իսկ մարզերում գործում է Վանաձորի տարածաշրջանային սպասարկման առաջին կենտրոնը: Հարկային տեսչություններում գործող բոլոր սպասարկման կենտրոններն ապահովված են առօրյա աշխատանքի համար անհրաժեշտ ժամանակակից պայմաններով` վերազինված նորագույն սարքավորումներով և վերանորոգված աշխատասենյակներով:
Երևանում հարկ վճարողների սպասարկման հերթական` երրորդ նորաոճ կենտրոնն է բացվել Էրեբունու հարկային տեսչությունում, որի աշխատանքներին ծանոթանալու նպատակով նորաբաց կենտրոն էր այցելել Պետական եկամուտների կոմիտեի նախագահ Գագիկ Խաչատրյանը: Կենտրոնի շինարարական աշխատանքները սկսվել են այս տարվա ապրիլից և ընդամենը 3 ամիս անց այն արդեն սպասարկում է տեսչության հարկատուներին` միջազգային չափանիշներին համապատասխան սպասարկման սրահով և հարմարավետ աշխատասենյակներով` համալրված ժամանակակից համակարգչային տեխնիկայով և անհրաժեշտ այլ պարագաներով:
Կոմիտեի նախագահը հարկային տեսչությունների առջև խնդիր է դրել. նմանատիպ սպասարկման կենտրոնների ստեղծման հիմնական նպատակադրումը շատ հստակ պետք է լինի. հասնել նրան, որ, անկախ տարածաշրջանային պատկանելությունից, հնարավոր լինի ՊԵԿ-ի ցանկացած սպասարկման կենտրոնում` գրասենյակում իրականացնել ընթացակարգեր` ինչպես հարկային, այնպես էլ մաքսային ծառայությունների հետ կապված: Այսինքն, օրինակ` Եղեգնաձորի հարկային տեսչությունում գրանցված հարկատուն հնարավորություն ունենա, անհրաժեշտության դեպքում, ասենք` Էրեբունու հարկային տեսչության սպասարկման կենտրոն մտնել և իրեն անհրաժեշտ հաշվետվություններն այնտեղ հանձնել կամ Բագրատաշենի մաքսակետի հետ գործով առնչվող անձը կարողանա նույն հարկային գրասենյակից իրականացնել իրեն անհրաժեշտ գործառույթներն` առանց Բագրատաշեն այցելելու: Արդյունքում, մեկ միասնական տեղեկատվական համակարգը հնարավոր կդարձնի Պետական եկամուտների կոմիտեի հետ կապված բոլոր գործառույթներն իրականացնել ցանկացած տարածքային հարկային գրասենյակից` նպաստելով համակարգի հետ շփումների արդյունավետության ու հարմարավետության բարձրացմանը:
Էրեբունու տեսչության շենքային պայմանների բարելավման արդյունքում 5-րդ հարկից առաջին հարկ է տեղափոխվել նաև տեսչության Տեղեկատվության և վերլուծությունների բաժինը` դրանով իսկ ավելի հեշտացնելով հարկ վճարողների աշխատանքն ու ելումուտը:
Ինչպես տեղեկացնում են ՀՀ ԿԱ Պետական եկամուտների կոմիտեի մամուլի ծառայությունից` հարկ վճարողների սպասարկման ուղղությամբ իրականացվող բարեփոխումները շարունակական բնույթ են կրելու. ընթացքի մեջ են նաև Խորհրդայինի, Շենգավիթի, Քանաքեռ-Զեյթունի հարկային տեսչություններում նույն ձևաչափով սպասարկման կենտրոններ բացելու ուղղությամբ իրականացվող աշխատանքները: Կոմիտեի ղեկավարությունը հետևողական է հարկ վճարողների սպասարկման ամբողջ համակարգը բարձր և մեկ ընդհանուր մակարդակի հասցնելու հարցում: Հարկ վճարողների սպասարկման կատարելագործմամբ` ՊԵԿ-ը հարկատուների հետ շփումը տեղափոխում է կառուցողական երկխոսության դաշտ: