Ինտերնետը Հայաստանում

USD BUY - 385.00-0.50 USD SELL - 390.00+0.00
EUR BUY - 418.50+4.50 EUR SELL - 421.00+0.00
OIL:  BRENT - 82.12+0.88 WTI - 77.80+1.18
COMEX:  GOLD - 2335.20+0.16 SILVER - 30.54+0.30
COMEX:  PLATINUM - 1035.20+0.71
LME:  ALUMINIUM - 2662.00+1.54 COPPER - 10324.00-0.90
LME:  NICKEL - 20250.00+0.83 TIN - 33229.00-0.66
LME:  LEAD - 2298.00-0.35 ZINC - 3057.00-0.18
FOREX:  USD/JPY - 156.99-0.04 EUR/GBP - 1.0845+0.35
FOREX:  EUR/USD - 1.0845+0.35 GBP/USD - 1.274+0.42
STOCKS RUS:  RTSI - 1195.58-0.77
STOCKS US: DOW JONES - 39069.59+0.01 NASDAQ - 16920.79+1.10
STOCKS US: S&P 500 - 5304.72+0.70
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 38646.11-1.17 TOPIX - 2742.54-0.44
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 18608.94-1.38 SSEC - 3088.87-0.88
STOCKS EUR:  FTSE100 - 8317.59-0.26 CAC40 - 8094.97-0.09
STOCKS EUR:  DAX - 18693.37+0.01
24/05/2024  CBA:  USD - 387.77+0.19 GBP - 493.28+0.12
24/05/2024  CBA:  EURO - 420.38+0.09
24/05/2024  CBA:  GOLD - 29389.30-615.51 SILVER - 380.75-15.70
Ինտերնետ բաժանորդների քանակը և առաջատար պրովայդերները Հայաստանում – 2015թ. III եռամսյակ
13/01/2016 11:43
Կիսվել

Ինտերնետ բաժանորդների քանակը և առաջատար պրովայդերները Հայաստանում – 2015թ. III եռամսյակ

Հայաստանի հեռահաղորդակցության ոլորտում գործող ընկերությունները հրապարակել են 2015թ.-ի III եռամսյակի գործունեության ամփոփ հաշվետվությունները: Սույն հաշվետվությունների հիման վրա կատարած վերլուծությունների արդյունքում կփորձենք ներկայացնել Հայաստանում Ինտերնետ շուկայի հիմնական միտումները:

Բաժանորդների թիվ

Բաժանորդների թվով առաջատարն է Beeline ընկերությունը: 2015թ.-ի երրորդ եռամսյակի դրությամբ Beeline-ի ամրակցված լայնաշերտ ինտերնետի բաժանորդների թիվը կազմել է 148 999, ինչը 2015թ երկրորդ եռամսյակի ցուցանիշից ավել է 919-ով, իսկ 2014թ. երրորդ եռամսյակի համեմատ արձանագրվել է անկում 3 132 բաժանորդով: Միևնույն ժամանակ, Beeline-ի շարժական ինտերնետի բաժանորդների քանակը (բացառությամբ հեռախոսներով օգտվողների) կազմել է 41 504, ինչը 2015թ․ երկրորդ եռամսյակի ցուցանիշից ավել է 202-ով, իսկ 2014թ.-ի երրորդ եռամսյակի համեմատ շարժական ինտերնետի բաժանորդների թիվը կրճատվել է 1 858-ով: Հեռախոսի միջոցով տվյալների հաղորդման ծառայություններից օգտվող բաժանորդների թիվը 2015թ.-ի երրորդ եռամսյակում կազմել է 337 051: Այս ցուցանիշը 2015թ.-ի երկրորդ եռամսյակի համեմատ աճել է 23 406-ով, իսկ 2014թ․ երրորդ եռամսյակի համեմատ արձանագրված աճը կազմել է 22 099 բաժանորդ:

2015թ.-ի երրորդ եռամսյակում Orange-ի շարժական լայնաշերտ ինտերնետի բաժանորդների թիվը (բացառությամբ հեռախոսով օգտվողների) կազմել է 130 745: 2015թ․ երկրորդ եռամսյակի համեմատ ցուցանիշն աճել է 1 152-ով, իսկ 2014թ.-ի երրորդ եռամսյակի համեմատ գրանցված աճը կազմել է 14 464: Միևնույն ժամանակ, հեռախոսի միջոցով տվյալների հաղորդման ծառայություններից օգտվող բաժանորդների թիվը կազմել է 284 669: Ցուցանիշն այս տարվա երկրորդ եռամսյակի համանման ցուցանիշից ավել է 15 566-ով, իսկ 2014թ.-ի երրորդ եռամսյակի համեմատ արձանագրված աճը կազմել է 27 758:

VivaCell MTS-ի շարժական լայնաշերտ ինտերնետի բաժանորդների թիվը (բացառությամբ հեռախոսով օգտվողների) 2015թ.-ի երրորդ եռամսյակում կազմել է 72 469: Անցյալ տարվա երկրորդ եռամսյակի համեմատ ցուցանիշը նվազել է 1 046-ով, իսկ 2014թ.-ի երրորդ եռամսյակի համեմատ անկումը կազմել է 11 222 բաժանորդ: Միևնույն ժամանակ, հեռախոսի միջոցով տվյալների հաղորդման ծառայություններից օգտվող բաժանորդների թիվն անցյալ տարվա երկրորդ եռամսյակի համեմատ աճել է 21 560-ով և կազմել 1 040 011, իսկ 2014թ.-ի երրորդ եռամսյակի համեմատ աճը կազմել է 11 505:

Ucom-ի բաժանորդների թիվն անցյալ տարվա երրորդ եռամսյակում կազմել է 71 662: 2015թ.-ի երկրորդ եռամսյակի համեմատ ընկերության բաժանորդների թիվն աճել է 2 597-ով, իսկ 2014թ.-ի նույն ժամանակահատվածի համեմատ աճը կազմել է 8 636:

Rostelecom-ի բաժանորդների թիվը 2015թ.-ի երրորդ եռամսյակի դրությամբ կազմել է 31 161: Սույն ցուցանիշն այս տարվա երկրորդ եռամսյակի համանման ցուցանիշը գերազանցում է 2 090-ով, իսկ 2014թ.-ի նույն ժամանակահատվածի համեմատ ցուցանիշն աճել է 9 265-ով:

Interactive-ի բաժանորդների թիվն անցյալ տարվա երրորդ եռամսյակի դրությամբ կազմել է 4 830, ինչը 2015թ.-ի երկրորդ եռամսյակի ցուցանիշը գերազանցում է 81-ով, իսկ 2014թ.-ի երրորդ եռամսյակի ցուցանիշը՝ 1 295-ով:

Այլ պրովայդերների բաժանորդների թիվը մեր կողմից գնահատվում է Հայաստանում ինտերնետ բաժանորդների ընդհանուր թվի 2%-ի** շրջակայքում՝ մոտ 10 230:

Այսպիսով, 2015թ.-ի երկրորդ եռամսյակի դրությամբ Հայաստանում ինտերնետ բաժանորդների թիվը կազմում է մոտ 511 600, ինչը  մոտ 6.1 հազարով ավել է քան անցյալ տարվա երկրորդ եռամսյակի ցուցանիշը և մոտ 17.8 հազարով ավելի, քան 2014թ.-ի երրորդ եռամսյակում գրանցված ցուցանիշը:

Հեռահաղորդակցական ընկերությունների ունեցած մասնաբաժիններն ըստ ինտերնետ բաժանորդների քանակի հետևյալն է. 1. Beeline – 37.24% (-0.22 տոկ. կետ 2015թ. II եռ. նկատմամբ), 2. Orange – 25.56% (-0.08), 3. Vivacell-MTS – 14.16% (-0.37), 4. Ucom – 14.01% (+0.35), 5. Rostelecom – 6.10% (+0.34), 6. Interactive – 0.94% (+0.00), Այլ – 2%:

Բջջային ինտերնետ

Բջջային ինտերնետի բաժանորդների քանակը (բացառությամբ հեռախոսով օգտվողների) հետևյալն է. 1. Orange – 130 745 (+1 152, 2015թ. II եռ. համեմատ), 2. Vivacell-MTS – 72 469 (-1 046), 3. Beeline – 41 504 (+202): Վերոնշյալ տվյալները, ներկայացված ըստ մասնաբաժինների, ունեն հետևյալ տեսքը՝ 1. Orange – 53.42% (+0.40 տոկ. կետ,  2015թ. II եռ. համեմատ), 2. Vivacell-MTS – 29.61% (-0.46), 3. Beeline – 16.96% (+0.06):

Բջջային ինտերնետի (բացառությամբ հեռախոսով օգտվողների) բաժանորդների ընդհանուր քանակը 244 718 է: Անցյալ տարվա երկրորդ եռամսյակի համեմատ սույն ցուցանիշն աճել է 308-ով, իսկ 2014թ. երրորդ եռամսյակի համեմատ արձանագրվել է աճ, որը կազմել է 1 384 բաժանորդ:

Բջջային հեռախոսով տվյալների փոխանակման ծառայություններից օգտվող բաժանորդների բաշխվածությունը հետևյալն է. 1. Vivacell-MTS – 1 040 011 (+21 560, 2015թ. II եռ. համեմատ), 2. Beeline – 337 051 (+23 406) , 3. Orange – 284 669 (+15 566): Վերոնշյալ տվյալները, ներկայացված ըստ մասնաբաժինների, ունեն հետևյալ տեսքը՝ 1. Vivacell-MTS – 62.58% (-1.01, 2015թ. II եռ. համեմատ), 2. Beeline – 20.28% (+0.69), 3. Orange – 17.13% (+0.32):

Բջջային հեռախոսով տվյալների փոխանակման ծառայություններից օգտվող բաժանորդների քանակը 1 661 731 է: Անցյալ տարվա երկրորդ եռամսյակի համեմատ սույն ցուցանիշը աճել է 60 532-ով, իսկ 2014թ. երրորդ եռամսյակի համեմատ արձանագրված աճը կազմել է 61 362 բաժանորդ:

Բաժանորդների ակտիվություն

«Բաժանորդների ակտիվության» ցուցանիշները ստանալու համար վերցվել են հեռահաղորդակցական ընկերությունների կողմից հրապարակվող «Մեկ բաժանորդին ընկնող միջին ամսական տրաֆիկ (MOaU, MbOU)» ցուցանիշները, բազմապատկվել բաժանորդների քանակի վրա և բաժանվել ըստ մասնաբաժինների: «Բաժանորդների ակտիվության» ցուցանիշներն ըստ էության այն ցուցանիշներն են, որոնք անցած մի քանի տարիների ընթացքում ներկայացվում էին «Բիզնես 24»-ի և «Circle.am»-ի կողմից հրապարակվող «Ինտերնետը Հայաստանում» զեկույցներում:

Այսպիսով, «Բաժանորդների ակտիվության» ցուցանիշների համաձայն պատկերը հետևյալն է. 1. Beeline – 38.84% (-2.91 տոկ. կետ, 2015թ. II եռ. համեմատ), 2. Ucom – 26.30% (+0.12), 3. Orange – 14.02% (+2.21), 4. Rostelecom – 13.52% (+0.80), 5. Vivacell-MTS – 4.62% (-0.16), 6. Interactive – 0.70 (-0.06), 7. Այլ – 2%:

Մասնաբաժին շուկայում՝ ըստ հասույթի

Հեռահաղորդակցական ընկերությունների բաժանորդներից ստացված հասույթի մասնաբաժինները ստանալու համար վերցվել են հրապարակված «Ծառայությունների վաճառքից մեկ ակտիվ բաժանորդին ընկնող միջին ամսական հասույթ (ARPU)» ցուցանիշները, բազմապատկվել բաժանորդների քանակի վրա և բաժանվել ըստ մասնաբաժինների:

Այսպիսով, «Բաժանորդներից ստացված հասույթի» ցուցանիշների համաձայն պատկերը հետևյալն է. 1. Beeline – 31.09% (+1.15 տոկ. կետ, 2015թ. II եռ. համեմատ), 2. Ucom – 26.27% (+1.15), 3. Orange – 19.15% (+0.46), 4. Vivacell-MTS – 8.85% (-4.62), 5. Rostelecom – 10.16% (+0.88), 6. Interactive – 2.48% (+0.98), 7. Այլ – 2%:

24/05/2024
դրամ
Դոլար (USD)
387.77
+0.19
Եվրո (EUR)
420.38
+0.09
Ռուբլի (RUR)
4.33
+0.04
Լարի (GEL)
141.91
-0.07
29389.30
-615.51
Արծաթ
380.75
-15.70