Աշխարհ

USD BUY - 386.00+0.00 USD SELL - 388.50-0.25
EUR BUY - 416.00+0.00 EUR SELL - 420.00-1.00
OIL:  BRENT - 73.87-1.64 WTI - 70.43-1.85
COMEX:  GOLD - 2691.70-0.41 SILVER - 31.43-1.13
COMEX:  PLATINUM - 978.30-1.97
LME:  ALUMINIUM - 2620.50-2.75 COPPER - 9443.50-2.28
LME:  NICKEL - 16397.00-1.15 TIN - 31648.00-0.53
LME:  LEAD - 2024.00-0.69 ZINC - 2979.50-2.38
FOREX:  USD/JPY - 152.63-0.09 EUR/GBP - 1.0718-0.58
FOREX:  EUR/USD - 1.0718-0.58 GBP/USD - 1.2921-0.31
STOCKS RUS:  RTSI - 915.60+0.00
STOCKS US: DOW JONES - 43988.99+0.59 NASDAQ - 19286.78+0.09
STOCKS US: S&P 500 - 5995.54+0.38
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 39500.37+0.30 TOPIX - 2742.15-0.03
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 20728.19-1.07 SSEC - 3452.30-0.53
STOCKS EUR:  FTSE100 - 8072.39-0.84 CAC40 - 7338.67-1.17
STOCKS EUR:  DAX - 19215.48-0.76
08/11/2024  CBA:  USD - 387.37+0.14 GBP - 502.19+2.51
08/11/2024  CBA:  EURO - 417.58+1.15
08/11/2024  CBA:  GOLD - 33526.80+408.02 SILVER - 387.39-8.51
APPLE-Ն ԱՌԱՋ Է ԱՆՑԵԼ GOOGLE-ԻՑ ԵՎ ՃԱՆԱՉՎԵԼ ԱՇԽԱՐՀԻ ԱՄԵՆԹԱՆԿ ԲՐԵՆԴԸ
10/05/2011 11:57
Կիսվել

APPLE-Ն ԱՌԱՋ Է ԱՆՑԵԼ GOOGLE-ԻՑ ԵՎ ՃԱՆԱՉՎԵԼ ԱՇԽԱՐՀԻ ԱՄԵՆԹԱՆԿ ԲՐԵՆԴԸ

Ամերիկյան բարձր տեխնոլոգիական Apple բրենդը ճանաչվել է ամենաթանկն աշխարհում: Այն գնահատվել է 153 մլրդ դոլար: Այս մասին հաղորդում է Millward Brown գործակալությունը` ներկայացնելով իր ամենամյա BrandZ Top 100 վարկանիշը: Հատկանշական է, որ Apple-ն այս վարկանիշում առաջին անգամ առաջ է անցել երբեմնի բացարձակ առաջատար Google-ից: Վերջին չորս տարիների ընթացքում Google-ն անընդմեջ գլխավորել է աշխարհի ամենաթանկ բրենդների վարկանիշը և այս տարի ապահովելով իր բրենդի արժեքի միայն 2% աճ (գնահատվում է 111.5 մլրդ դոլար)`  հայտնվել է երկրորդ հորիզոնականում: Ինչ վերաբերում է Apple-ին, ապա վերջինս մեկ տարվա ընթացքում գրանցել է իր բրենդի արժեքի 84% աճ:
 
Աշխարհի ամենաթանկ բրենդների BrandZ Top 100 վարկանիշի առաջին եռյակը եզրափակում է IBM-ը` 100,8 մլրդ դոլար «բրենդային» արժեքով: Վարկանիշի առաջին տասնյակում են հայտնվել նաև McDonald”s, Microsoft, Coca-Cola, AT&T, Marlboro, China Mobile և General Electric ընկերությունները, որոնք զբաղեցնում են համապատասխանաբար 6-րդից 10-րդ հորիզոնականները: Այսպիսով, աշխարհի ամենաթանկ բրենդների վարկանիշում ընդգրկված են 9 ամերիկյան և 1 չինական ընկերություն:
 
Նշենք նաև, որ Facebook-ը, որը  BrandZ Top 100 վարկանիշում զբաղեցնում է 35-րդ հորիզոնականը, ճանաչվել է առավել արագ աճող բրենդը: Մեկ տարվա ընթացքում Facebook ապրանքային նշանի արժեքն աճել է 246%-ով (19,1 մլրդ դոլար):
08/11/2024
դրամ
Դոլար (USD)
387.37
+0.14
Եվրո (EUR)
417.58
+1.15
Ռուբլի (RUR)
3.97
+0.02
Լարի (GEL)
142.21
+0.37
33526.80
+408.02
Արծաթ
387.39
-8.51