Աշխարհ

USD BUY - 386.00+0.00 USD SELL - 387.75-0.25
EUR BUY - 423.50-0.50 EUR SELL - 428.00-2.00
OIL:  BRENT - 77.53+3.69 WTI - 73.66+3.70
COMEX:  GOLD - 2680.80+0.17 SILVER - 32.38+1.44
COMEX:  PLATINUM - 1013.90+0.42
LME:  ALUMINIUM - 2629.00-1.85 COPPER - 9866.00-2.17
LME:  NICKEL - 17589.00-3.11 TIN - 33709.00-0.54
LME:  LEAD - 2142.50-0.40 ZINC - 3124.00-1.56
FOREX:  USD/JPY - 146.32-0.37 EUR/GBP - 1.1027-0.06
FOREX:  EUR/USD - 1.1027-0.06 GBP/USD - 1.3131-0.89
STOCKS RUS:  RTSI - 915.60+0.00
STOCKS US: DOW JONES - 42011.59-0.44 NASDAQ - 17918.48-0.04
STOCKS US: S&P 500 - 5699.94-0.17
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 38552.06+1.97 TOPIX - 2683.71+1.20
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 22113.51-1.47 SSEC - 3336.50+0.00
STOCKS EUR:  FTSE100 - 8282.52-0.10 CAC40 - 7477.78-1.32
STOCKS EUR:  DAX - 19015.41-0.78
03/10/2024  CBA:  USD - 387.05-0.13 GBP - 507.73-6.33
03/10/2024  CBA:  EURO - 427.46-0.99
03/10/2024  CBA:  GOLD - 33112.72-93.28 SILVER - 390.62+0.31
APPLE-Ն ԱՌԱՋ Է ԱՆՑԵԼ GOOGLE-ԻՑ ԵՎ ՃԱՆԱՉՎԵԼ ԱՇԽԱՐՀԻ ԱՄԵՆԹԱՆԿ ԲՐԵՆԴԸ
10/05/2011 11:57
Կիսվել

APPLE-Ն ԱՌԱՋ Է ԱՆՑԵԼ GOOGLE-ԻՑ ԵՎ ՃԱՆԱՉՎԵԼ ԱՇԽԱՐՀԻ ԱՄԵՆԹԱՆԿ ԲՐԵՆԴԸ

Ամերիկյան բարձր տեխնոլոգիական Apple բրենդը ճանաչվել է ամենաթանկն աշխարհում: Այն գնահատվել է 153 մլրդ դոլար: Այս մասին հաղորդում է Millward Brown գործակալությունը` ներկայացնելով իր ամենամյա BrandZ Top 100 վարկանիշը: Հատկանշական է, որ Apple-ն այս վարկանիշում առաջին անգամ առաջ է անցել երբեմնի բացարձակ առաջատար Google-ից: Վերջին չորս տարիների ընթացքում Google-ն անընդմեջ գլխավորել է աշխարհի ամենաթանկ բրենդների վարկանիշը և այս տարի ապահովելով իր բրենդի արժեքի միայն 2% աճ (գնահատվում է 111.5 մլրդ դոլար)`  հայտնվել է երկրորդ հորիզոնականում: Ինչ վերաբերում է Apple-ին, ապա վերջինս մեկ տարվա ընթացքում գրանցել է իր բրենդի արժեքի 84% աճ:
 
Աշխարհի ամենաթանկ բրենդների BrandZ Top 100 վարկանիշի առաջին եռյակը եզրափակում է IBM-ը` 100,8 մլրդ դոլար «բրենդային» արժեքով: Վարկանիշի առաջին տասնյակում են հայտնվել նաև McDonald”s, Microsoft, Coca-Cola, AT&T, Marlboro, China Mobile և General Electric ընկերությունները, որոնք զբաղեցնում են համապատասխանաբար 6-րդից 10-րդ հորիզոնականները: Այսպիսով, աշխարհի ամենաթանկ բրենդների վարկանիշում ընդգրկված են 9 ամերիկյան և 1 չինական ընկերություն:
 
Նշենք նաև, որ Facebook-ը, որը  BrandZ Top 100 վարկանիշում զբաղեցնում է 35-րդ հորիզոնականը, ճանաչվել է առավել արագ աճող բրենդը: Մեկ տարվա ընթացքում Facebook ապրանքային նշանի արժեքն աճել է 246%-ով (19,1 մլրդ դոլար):
03/10/2024
դրամ
Դոլար (USD)
387.05
-0.13
Եվրո (EUR)
427.46
-0.99
Ռուբլի (RUR)
4.07
-0.03
Լարի (GEL)
141.66
-0.09
33112.72
-93.28
Արծաթ
390.62
+0.31