«ԱՐՄԵՆՏԵԼ»-Ը ԲՈՆՈՒՍՆԵՐ Է ԱՌԱՋԱՐԿՈՒՄ BEELINE ԲՋՋԱՅԻՆ ԿԱՊԻ ԲԱԺԱՆՈՐԴՆԵՐԻՆ
“ԱրմենՏել” ՓԲԸ (ապրանքանիշը Beeline) իր բջջային կապի բաժանորդներին առաջարկում է հավաքել բոնուսային միավորներ “Beeline Bonus” ծրագրի շրջանակում: Ֆիզիկական անձ հանդիսացող բջջային կապի բաժանորդները կուտակված միավորները կարող են փոխանակել գեղեցիկ համարներով (ոսկի, արծաթ կամ բրոնզ), կամ Beeline ցանցի ներսում անվճար րոպեներով և կարճ հաղորդագրություններով:
“Այս նախաձեռնությունը նպատակ ունի ցույց տալու, թե որքան է ընկերությունը կարևորում հաճախորդների վստահությունը, որը նրանք ցուցաբերեցին` ընտրելով Beeline որպես իրենց կապի օպերատոր: Մենք հետագայում նույնպես կառաջարկենք որակի բարձացմանը և ծառայությունների շրջանակի ընդլայմանն ուղղված ծրագրեր, որոնք հասանելի կլինեն մեր բոլոր բաժանորդների համար”,- նշեց “ԱրմենՏել” ՓԲԸ Գլխավոր տնօրեն Իգոր Կլիմկոն:
Բոնուսային միավորներ գործում են անժամկետ: Կանխավճարային համակարգի բաժանորդներին դրանք տրամադրվում են օրվա ընթացքում հիմնական հաշվեկշռից ձայնային ծառայությունների և SMS ծախսերի համար: Հետվճարային համակարգի բաժանորդները բոնուսային միավորներ ստանում են յուրաքանչյուր ամսվա սկզբում կախված այն բանից, թե որքան է նախորդ ամսվա ընթացքում բաժանորդը ծախսել ձայնային և SMS ծառայություններից օգտվելու համար:
Կանխավճարային համակարգի բաժանորդը ստանում է 5 միավոր, եթե նա օրվա ընթացքում ծախսում է 50 դրամ ձայնային կամ SMS ծառայություններից օգտվելու համար: Օրվա ընթացքում միավորների առավելագույն քանակը 20 է:
“Beeline Bonus ” ծրագրին մասնակցելու համար կանխավճարային համակարգի բաժանորդները պետք է գրանցվեն համակարգում` զանգահարելով *777# կարճ համարին: Հետվճարային համակարգի բաժանորդները ծրագրում գրանցվելու համար պետք է զանգահարեն 0674777 համարին: Բոլոր այն բաժանորդները, ովքեր մինչ այդ մասնակցել են “Beeline Bonus ” ծրագրին ավտոմատ գրանցվում են նոր ծրագրում` ստանալով նվեր 100 միավոր: