Տնտեսական

USD BUY - 393.00-1.00 USD SELL - 399.00+0.00
EUR BUY - 408.00-2.00 EUR SELL - 413.00-5.00
OIL:  BRENT - 76.51+0.45 WTI - 74.07+0.90
COMEX:  GOLD - 2652.70-0.92 SILVER - 30.10+0.23
COMEX:  PLATINUM - 946.30+1.74
LME:  ALUMINIUM - 2529.00-1.40 COPPER - 8802.50-1.65
LME:  NICKEL - 15078.00-2.58 TIN - 28557.00-0.91
LME:  LEAD - 1934.50-2.49 ZINC - 2927.00-4.00
FOREX:  USD/JPY - 157.27-0.03 EUR/GBP - 1.0308+0.40
FOREX:  EUR/USD - 1.0308+0.40 GBP/USD - 1.242+0.22
STOCKS RUS:  RTSI - 915.60+0.00
STOCKS US: DOW JONES - 42732.13+0.80 NASDAQ - 19621.68+1.77
STOCKS US: S&P 500 - 5942.47+0.74
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 39894.54+0.00 TOPIX - 2784.92+0.00
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 19760.27+0.70 SSEC - 3211.43-1.57
STOCKS EUR:  FTSE100 - 8223.98-0.44 CAC40 - 7282.22-1.51
STOCKS EUR:  DAX - 19906.08-0.59
03/01/2025  CBA:  USD - 396.90+0.34 GBP - 491.92-7.35
03/01/2025  CBA:  EURO - 408.17-5.72
03/01/2025  CBA:  GOLD - 33768.00+415.43 SILVER - 375.23-2.73
14/10/2008 21:25
Կիսվել

ՊԵՏԱԿԱՆ ԵԿԱՈՒՄՏՆԵՐԻ ԿՈՄԻՏԵ – 6 ԱՄՍՎԱ ԸՆԹԱՑՔՈՒՄ ՍՏԱՑՎԵԼ Է ՇՈՒՐՋ 5000 ԶԱՆԳ, ՇՈՒՐՋ 100 ԲՈՂՈՔ ԲԱՎԱՐԱՐՎԵԼ Է

«…Եթե մաքսային ծառայողի կողմից անհարկի ձգձգվում է մաքսային ձևակերպումների գործընթացը…առաջ են քաշվում ոչ օրինական պահանջներ…եթե մաքսային ծառայողը  Ձեր նկատմամբ եղել է ոչ քաղաքավարի… Դիմեք «Թեժ գծի» օգնությանըª  53-55-73»:

Այս բովանդակությամբ հայտարարություններ կես տարի առաջ հայտնվեցին բոլոր մաքսակետերում/մաքսատներում, վստահության հեռախոսի համարը տեղադրված է նաև մաքսային ծառայության պաշտոնական կայքում:

Որպես մաքսայինի «Թեժ գիծ», 53-55-73 հեռախոսահամարն արտաքին տնտեսական գործունեություն իրականացնող սուբյեկտներին հայտնի է ապրիլից: Առ այսօր արձանագրված զանգերի վերլուծությունը փաստում է, որ նման ծառայության առկայությունը խիստ անհրաժեշտ էր համակարգի հետ այս կամ այն կերպ առնչվող անձանց համար:

Վերջին 6 ամսվա ընթացքում հարյուրավոր տնտեսվարողների բողոքի ձայնը հասել է անմիջապես Կոմիտեի նախագահին, ում հանձնարարությամբ, առավելագույնը մեկ օրում, իսկ հարկ եղած դեպքում` հաշված ժամերի-րոպեների ընթացքում գտնվել է առաջացած բոլոր խնդիրների լուծումը:
«Պետական եկամուտների կոմիտեի նախագահի կողմից հստակ պահանջ է դրվել` էլ ավելի բարձրացնել վստահությունը համակարգի նկատմամբ. քաղաքացին պետք է հավատա, որ ի զորու է պայքարել ոտնահարված իրավունքների վերականգնման համար: Այդ նպատակն իրականություն դարձնելու համար ընտրվեց արդյունավետ տարբերակ` քաղաքացիներին հնարավորություն տրվեց իրենց բողոքներն ու առաջարկները ներկայացնել «Թեժ գծի» և էլեկտրոնային փոստի միջոցով: Իր բողոքը բարձրաձայնող քաղաքացին պետք է վստահ լինի, որ իր խնդիրն անմիջապես ներկայացվում է Կոմիտեի նախագահին»,- լրագրողների հետ հանդիպման ընթացքում նշել է Կոմիտեի նախագահի խորհրդական Միքայել Փաշայանը` միաժամանակ կոչ անելով այս կամ այն խնդրին բախվելիս անմիջապես հիշել «Թեժ գծի» մասին:
Այսպիսով, «Թեժ գծով» ստացվող յուրաքանչյուր բողոքի կամ առաջարկի մասին անմիջապես տեղեկանում է Կոմիտեի ղեկավարը:

«Ինչու է մաքսակետում առաջացել այս կամ այն խնդիրը և ում մեղքով. Գագիկ Խաչատրյանի հանձնարարությամբ ու անմիջական վերահսկողությամբ ստորաբաժանումների ղեկավարներն օպերատիվ ժամանակահատվածում մանրամասն ուսումնասիրում են ահազանգի իրական պատճառները և պահանջվող ժամկետներում զեկուցում: Այնպես որ, ոչ մի զանգ անպատասխան չի մնում: Ավելին, կախված անհրաժեշտությունից, պատասխանատուները զանգահարում են քաղաքացուն, գրավոր պատասխանում, հրավիրում Կոմիտե` անձամբ պարզաբանումներ տալու նպատակով»:

Արձանագրվում են նաև այնպիսի դեպքեր, երբ բողոքն իրականում որևէ առնչություն չի ունենում Կոմիտեի գործառույթների հետ, բայց, չնայած դրան, Կոմիտեում ընդառաջում են տվյալ քաղաքացուն: Այս հանգամանքը շեշտել է Պետական եկամուտների կոմիտեի տեղեկատվության և հասարակայնության հետ կապերի բաժնի պետ Նելլի Մանուչարյանը, մեջբերելով  կոնկրետ  օրինակներ:

«Օրինակ, «Թեժ գծին» դիմող քաղաքացիներից մեկի բեռը, մաքսակետը հատելուց հետո Վրաստան ուղևորվելու ճանապարհին անհետացել էր: Քաղաքացուն ինչ-որ կերպ օգնելու նպատակով նախ հրավիրել էին Կոմիտե, որտեղ համապատասխան ստորաբաժանման ղեկավարը զրուցել էր նրա հետ և ծանոթացել գործի մանրամասներին: Այնուհետև Կոմիտեն հարցում էր ուղղարկել Վրաստանի մաքսային գերատեսչությանը, և արդյունքում ճշտվել էր, որ բեռը գտնվում է «Փոթի» նավահանգստում: Ընկերության ներկայացուցիչն այնուհետև կրկին զանգահարել էր Կոմիտե և հայտնել իր գոհունակությունը, որ, թեև հարցի լուծումը Կոմիտեի իրավասության շրջանակներում չէր, սակայն հենց այդ կառույցն օգնեց կարգավորել խնդիրը»:

Նելլի Մանուչարյանը տեղեկացրել է, որ Կոմիտեն արտաքին տնտեսական գործունեություն իրականացնող անձանց էապես աջակցել է նաև վրաց-օսական հակամարտության ժամանակ: Որոշ բողոքների հիման վրա  Պետական եկամուտների կոմիտեի ղեկավարը գրություն է հղել ՌԴ մաքսային ծառայության ղեկավարին` խնդրանքով հաշվի առնել հակամարտության հետևանքով ՀՀ արտահանողների համար ծագած խնդիրներն ու դրանց լուծման համար քայլեր ձեռնարկել:
Լրագրողներին հետաքրքրել է նաև, թե ինչ կարգի բողոքներ են հիմնականում ստացվում, կան դեպքեր, երբ խնդրի առաջացման պատճառը մաքսավորն է եղել: Կոմիտեի տեղեկատվության և հասարակայնության հետ կապերի բաժնի պետը հայտնել է, որ որոշ ահազանգեր վերաբերել են մաքսավորների վարքին. քաղաքացիները բողոքել են իրենց նկատմամբ կոպիտ վերաբերմունքից: Նման դեպքերում Կոմիտեի վերահսկողության վարչությունը ծառայողական քննություն է իրականացրել: Եթե բողոքը հիմնավոր է եղել, ապա խնդրին համապատասխան լուծում է տրվել: Սակայն բազմաթիվ են նաև այնպիսի դեպքերը, երբ բողոքը հանգամանալից ուսումնասիրելուց հետո Կոմիտե հրավիրված քաղաքացին ընդունել է, որ իր բողոքն, իրոք, անհիմն է:

Բողոքներ կամ առաջարկներ ներկայացնելուց բացի (ապրիլի 21-ից մինչև հոկտեմբերի 14-ը բողոքների թիվը շուրջ 100 է), «Թեժ գծով» զանգահարողներին հիմնականում հետաքրքրում են`
• Մաքսային ծառայության պաշտոնական կայքից օգտվելու ձևերը
• Ծառայության ստորաբաժանումների հեռախոսահամարներ
• Մաքսային մարմիններից խորհրդատվություն ստանալու կարգը (նրանց հանգամանալից տեղեկացվում է, որ տարածքային մաքսային մարմիններում խորհրդատվություն կազմակերպվում է ամեն օր, իսկ կենտրոնական ապարատում` շաբաթ օրերին, ժամը 11-ից 13-ն ընկած ժամանակահատվածում):

 

Հարկային ծառայության  «Թեժ գծին»( 59-46-18) դիմողները ևս դժգոհ չեն մնացել
 
Հարկային համակարգում «Թեժ գիծ» գործում է տարեսկզբից: Հենց վստահության հեռախոսի միջոցով պարզ դարձավ, որ հարկատուներն օրենսդրության և դրանցում կատարվող փոփոխությունների իրազեկման կարիք ունեն: Մինչ այդ չկար մի ենթակառույց, որտեղ նրանք կարող էին հետաքրքրող հարցերի լիարժեք պատասխան ստանալ:
Քաղաքացիների ակտիվությունը նկատվել է «Թեժ գծի» ներդրման առաջին իսկ օրերից (հունվարի 31-ից). միայն առաջին 15 օրվա ընթացքում «Թեժ գծին» դիմել են շուրջ 1200 հարկ վճարող և սեփական գործ սկսող քաղաքացիներ, ովքեր պարզաբանումներ են ստացել հարկային օրենսդրության վերաբերյալ:
Յուրաքանչյուր երրորդ հարցը վերաբերել է պարզեցված հարկի փոփոխություններին, հիմնականում բողոքի տեսքով` արտադրող փոքր ձեռնարկությունների ներկայացուցիչների կողմից:

«Թեժ գծի» օգնությանը դիմել են վաղուց լուծարված ԱՁ-ներ, ՍՊԸ-ներ, որոնք միլիոնների հասնող տույժ ու տուգանքներ են կուտակել` օրենքի չիմացության կամ տեսչությունների անփույթ աշխատանքի պատճառով: Խնդրի բարձրաձայնման արդյունքում այն ընդգրկվել է բարեփոխումների փաթեթում:
Հարկայինի «Թեժ գծի» օգնությանը դիմող քաղաքացիների մի մասի դժգոհությունը կապված է եղել հարկային վարչարարության հետ:
Այս փուլում «Թեժ գծին» դիմողները հիմնականում հետաքրքրվում են առևտրի կազմակերպման վայրերում ՀԴՄ-ների տեղադրման գործընթացով և օրենսդրական վերջին փոփոխություններով: Մասնագետները նրանց պարզաբանումներ են տալիս օպերատիվ կարգով: Հարկային մարմնի հետ առնչվող անձանց համար  նաև խորհրդատվություն է կազմակերպվում. հետաքրքրող բոլոր հարցերի պատասխանները նրանք կարող են ստանալ տարածքային հարկային մարմինների  սպասարկման բաժիններում:
 

AMP
03/01/2025
դրամ
Դոլար (USD)
396.90
+0.34
Եվրո (EUR)
408.17
-5.72
Ռուբլի (RUR)
3.54
-0.17
Լարի (GEL)
140.99
-0.39
33768.00
+415.43
Արծաթ
375.23
-2.73