Մեծ բրենդերը իրենց անդամակցության և հավատարմության ծրագրերը փոխարինում են NFT-ներով. Կրիպտո՝ Bybit-ի հետ
Hang-ը, որը B2B ստարտափ է, օգտագործում է NFT-ները մի շարք խոշոր ապրանքանիշերի (բրենդներ) համար հավատարմության ծրագրեր ստեղծելու համար: Ընկերության հաճախորդների թվում են Budweiser-ը, Bleacher Report-ը, Pinkberry-ն, Bonnaroo-ն և Superfly-ը:
«Որոշակի մեծությամբ ապրանքանիշերի մեծ մասի համար բավականին դժվար է փոխհատուցել հաճախորդների ձեռքբերման ծախսերի աճը», – CNBC-ին զեկույցում ասել է Hang-ի համահիմնադիր և գործադիր տնօրեն Մեթ Սմոլինը: «Դա անելու լավագույն միջոցը նրանց օգտատերերի բազայի կյանքի արժեքի մեծացումն է և հավատարմությունն օգտագործելը»:
Նա հավելեց, որ հավատարմության ծրագրերը հաճախ նախագծված են որոշակի մակարդակի վրա հիմնվելու համակարգով. որքան հաճախորդը գնում է ինչ-որ բան, այնքան ավելի շատ օգուտներ է ստանում:
Նա ասաց, որ NFT-ները կարող են օգնել ընկերություններին խրախուսելու օգտատերերին բարձրացնել իրենց դիրքը հավատարմության ծրագրում և իրականում գնահատել իրենց պատկանող ակտիվի արժեքը, որը հետագայում կարող է վերավաճառվել NFT շուկաներում:
CNBC-ն նշում է, որ այս մոտեցումը կարող է բացասական արձագանք ստանալ, քանի որ քննադատներն անվանել են NFT-ները վնասակար շրջակա միջավայրի համար՝ իրենց օգտագործած էներգիայի պատճառով: Բացի այդ, կան բազմաթիվ հանցագործություններ և գողություններ, որոնցով մշտապես շրջապատված են թվային թոքենները:
Անցյալ շաբաթ ընկերությունն ասաց, որ A Սերիայի ընթացքում հավաքել է 16 մլն դոլար: Փուլը գլխավորում էր կրիպտո վենչուրային Paradigm ընկերությունը, իսկ այլ ներդրողների թվում էին Tiger Global-ը, Warby Parker ակնոցների ապրանքանիշը, կոշիկի մանրածախ վաճառքով զբաղվող Allbirds-ը, Kevin Durant-ի Thirty Five Ventures-ը և այլն:
PYMNTS-ը հայտարարում է, որ Անգլիայի և Ուելսի Գերագույն դատարանը վերջերս թույլ է տվել դատական փաստաթղթերը ներկայացնել որպես NFT:
Սա առաջին անգամն է, որ դա արվում է Միացյալ Թագավորությունում և միայն երկրորդ անգամն է աշխարհում, այն բանից հետո, երբ ԱՄՆ դատարանը հունիսին մեկ անգամ թույլատրել է դա:
Կրիպտոարժույթների ոլորտի հրապարակումներն իրականացվում են ByBit առաջատար կրիպտոբորսայի աջակցությամբ։
ByBit կրիպտոհարթակը գործարկվել է 2018թ․-ին և հանդիսանում է ամենանորարարական և առաջադեմ կրիպտոհարթակներից մեկը։ Ընկերության կենտրոնակայականը կգտնվում է ԱՄԷ Դուբայ քաղաքում։ Հարթակն ունի 6 միլիոնից ավել օգտատեր և գործարքների իրականացման արագությամբ զբաղեցնում է առաջատար դիրքեր։ 2021թ․-ին հարթակում իրականացվել է 8.7 տրլն դոլար ծավալով գործարքներ։ Մեկ օրում իրականացված գործարքների ռեկորդային ծավալը կազմել է 76 մլրդ դոլար։
Bybit նորարարական էկոհամակարգը բաղկացած է ժամանակակից կրիպտոհարթակներին բնորոշ մի շարք ենթամակարգերից, որոնք հաճախորդներին հնարավորություն են տալիս օգտվել ներդրումներ, փոխանցումներ և այլ գործարքներ իրականացնելու բազմաթիվ տարբերակներից։ Էկոհամակարգի հիմնական բաղադրիչներն են՝ Launchpad, P2P, NFT, Bybit Earn, Copytrading, Grid Bots: Կրիպտոարժույթներ գնելու կամ հաշիվը համալրելու համար սեղմեք այստեղ։