Բիզնես

USD BUY - 382.00-0.50 USD SELL - 384.00-1.00
EUR BUY - 451.00+3.00 EUR SELL - 454.50+0.50
OIL:  BRENT - 68.33+1.09 WTI - 64.40+1.50
COMEX:  GOLD - 3718.10-0.01 SILVER - 42.41-1.49
COMEX:  PLATINUM - 1401.50-0.50
LME:  ALUMINIUM - 2717.00+1.02 COPPER - 10126.50+0.59
LME:  NICKEL - 15428.00+0.24 TIN - 34881.00-0.27
LME:  LEAD - 2010.00-0.37 ZINC - 2992.00+1.18
FOREX:  USD/JPY - 146.49-0.39 EUR/GBP - 1.1852+0.64
FOREX:  EUR/USD - 1.1852+0.64 GBP/USD - 1.364+0.20
STOCKS RUS:  RTSI - 1065.88+0.03
STOCKS US: DOW JONES - 45757.90-0.27 NASDAQ - 22333.96-0.07
STOCKS US: S&P 500 - 6606.76-0.13
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 44790.38-0.25 TOPIX - 3145.83-0.71
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 26908.39+1.78 SSEC - 3876.34+0.37
STOCKS EUR:  FTSE100 - 9195.66-0.88 CAC40 - 7818.22-1.00
STOCKS EUR:  DAX - 23329.24-1.77
17/09/2025  CBA:  USD - 382.94-0.18 GBP - 522.45+0.41
17/09/2025  CBA:  EURO - 453.25+0.9
17/09/2025  CBA:  GOLD - 45497+444 SILVER - 525.59+5.79
Interbrand. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2022թ. Առաջատարն Apple-ն է
04/11/2022 12:45
Կիսվել

Interbrand. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2022թ. Առաջատարն Apple-ն է

Interbrand գործակալությունը հերթական անգամ հրապարակել է աշխարհի ամենաթանկ բրենդների (ապրանքային նշան) ցուցակը։ 2022թ.-ի ցուցակը գլխավորում է Apple-ը, որի արժեքն աճել է 18%-ով կամ 73.96 մլրդ դոլարով և կազմել 482.21 մլրդ դոլար։ 2021թ.-ին Apple-ը նույնպես առաջինն էր։

Երկրորդ հորիզոնականում Microsoft-ն է՝ 278.29 մլրդ դոլար, արձանագրվել է աճ 32%-ով կամ 68.1 մլրդ դոլար։ 2021թ.-ին Microsoft-ը 3-րդն էր։

Երրորդ տեղում Amazon-ն է՝ 274.82 մլրդ դոլար։ Արձանագրվել է աճ 10%-ով կամ 25.57 մլրդ դոլար։ 2021թ.-ին բրենդը երկրորդն էր։

Չորրոդ տեղում Google-ն է՝ 251.75 մլրդ դոլար։ Արձանագրվել է աճ 28%-ով կամ 54.94 մլրդ դոլարով։

Հինգերորդ հորիզանականում Samsung-ն է՝ 87.69 մլրդ դոլար։ Արձանագրվել է աճ 17%-ով կամ 13.05 մլրդ դոլարով։

Toyota-ն վեցերորդն է՝ 59.76 մլրդ դոլար, արձանագրվել է աճ 10%-ով կամ 5.65 մլրդ դոլար։

Coca-Cola-ն յոթերորդն է՝ 57.53 մլրդ դոլար, բրենդի արժեքը նվազել է 47 մլն դոլարով։

Mercedes-Benz-ը 8-րդն է՝ 56.1 մլրդ դոլար, արձանագրվել է աճ 10%-ով կամ 5.24 մլրդ դոլարով։

Disney-ը իններորդն է ՝ 50.32 մլրդ դոլար, արձանագրվել է աճ 14%-ով կամ 6.14 մլրդ դոլարով։

Nike-ը 10-րդն է՝ 50.29 մլրդ դոլար, բրենդի արժեքն աճել է 18%-ով կամ 7.75 մլրդ դոլարով։

2022թ.-ի ընթացքում ամենամեծ աճ են արձանագրել հետևյալ բրենդները. Microsoft` +32%, Tesla` 32%, Chanel` +32%, Ferrari` +31%, LEGO` +30%, Google` +28%, HERMES` +27%, Dior` +27%, Adobe` +23%, Gucci` +23%, Allianz` +23%, Mastercard` +23%, Louis Vuitton` +21%, Siemens` +21%, Prada` +21%:

Ցուցակում հայտնված նոր բրենդներն են. AirBnb` 13.42 մլրդ, Red Bull` 11.55 մլրդ և Xiaomi` 7.33 մլրդ դոլար։

Interbrand. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2022թ. Առաջատարն Apple-ն է

Interbrand. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2022թ. Առաջատարն Apple-ն է

Interbrand. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2022թ. Առաջատարն Apple-ն է

Interbrand. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2022թ. Առաջատարն Apple-ն է

17/09/2025
դրամ
Դոլար (USD)
382.94
-0.18
Եվրո (EUR)
453.25
+0.9
Ռուբլի (RUR)
4.6143
-0.0133
Լարի (GEL)
141.01
-0.47
45497
+444
Արծաթ
525.59
+5.79