Բիզնես

USD BUY - 382.00+0.00 USD SELL - 384.00-1.00
EUR BUY - 443.00-1.00 EUR SELL - 449.00-1.00
OIL:  BRENT - 66.75+1.38 WTI - 63.84+1.56
COMEX:  GOLD - 3389.50-0.58 SILVER - 38.05-1.48
COMEX:  PLATINUM - 1365.00+1.36
LME:  ALUMINIUM - 2619.50+1.22 COPPER - 9766.00+0.35
LME:  NICKEL - 15031.00-2.08 TIN - 33464.00-1.01
LME:  LEAD - 1989.50-0.43 ZINC - 2848.50+0.94
FOREX:  USD/JPY - 147.17+0.46 EUR/GBP - 1.1661-0.35
FOREX:  EUR/USD - 1.1661-0.35 GBP/USD - 1.3546-0.18
STOCKS RUS:  RTSI - 1175.86-0.06
STOCKS US: DOW JONES - 44911.26-0.02 NASDAQ - 21710.67-0.01
STOCKS US: S&P 500 - 6468.54+0.03
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 43378.31+1.71 TOPIX - 3107.68+1.63
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 25270.07-0.98 SSEC - 3696.77+0.83
STOCKS EUR:  FTSE100 - 9177.24+0.13 CAC40 - 7870.34+0.84
STOCKS EUR:  DAX - 24377.50+0.79
15/08/2025  CBA:  USD - 383.1-0.4 GBP - 519.52-1.2
15/08/2025  CBA:  EURO - 447.84-0.59
15/08/2025  CBA:  GOLD - 41186-296 SILVER - 471.92-4.07
Interbrand. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2022թ. Առաջատարն Apple-ն է
04/11/2022 12:45
Կիսվել

Interbrand. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2022թ. Առաջատարն Apple-ն է

Interbrand գործակալությունը հերթական անգամ հրապարակել է աշխարհի ամենաթանկ բրենդների (ապրանքային նշան) ցուցակը։ 2022թ.-ի ցուցակը գլխավորում է Apple-ը, որի արժեքն աճել է 18%-ով կամ 73.96 մլրդ դոլարով և կազմել 482.21 մլրդ դոլար։ 2021թ.-ին Apple-ը նույնպես առաջինն էր։

Երկրորդ հորիզոնականում Microsoft-ն է՝ 278.29 մլրդ դոլար, արձանագրվել է աճ 32%-ով կամ 68.1 մլրդ դոլար։ 2021թ.-ին Microsoft-ը 3-րդն էր։

Երրորդ տեղում Amazon-ն է՝ 274.82 մլրդ դոլար։ Արձանագրվել է աճ 10%-ով կամ 25.57 մլրդ դոլար։ 2021թ.-ին բրենդը երկրորդն էր։

Չորրոդ տեղում Google-ն է՝ 251.75 մլրդ դոլար։ Արձանագրվել է աճ 28%-ով կամ 54.94 մլրդ դոլարով։

Հինգերորդ հորիզանականում Samsung-ն է՝ 87.69 մլրդ դոլար։ Արձանագրվել է աճ 17%-ով կամ 13.05 մլրդ դոլարով։

Toyota-ն վեցերորդն է՝ 59.76 մլրդ դոլար, արձանագրվել է աճ 10%-ով կամ 5.65 մլրդ դոլար։

Coca-Cola-ն յոթերորդն է՝ 57.53 մլրդ դոլար, բրենդի արժեքը նվազել է 47 մլն դոլարով։

Mercedes-Benz-ը 8-րդն է՝ 56.1 մլրդ դոլար, արձանագրվել է աճ 10%-ով կամ 5.24 մլրդ դոլարով։

Disney-ը իններորդն է ՝ 50.32 մլրդ դոլար, արձանագրվել է աճ 14%-ով կամ 6.14 մլրդ դոլարով։

Nike-ը 10-րդն է՝ 50.29 մլրդ դոլար, բրենդի արժեքն աճել է 18%-ով կամ 7.75 մլրդ դոլարով։

2022թ.-ի ընթացքում ամենամեծ աճ են արձանագրել հետևյալ բրենդները. Microsoft` +32%, Tesla` 32%, Chanel` +32%, Ferrari` +31%, LEGO` +30%, Google` +28%, HERMES` +27%, Dior` +27%, Adobe` +23%, Gucci` +23%, Allianz` +23%, Mastercard` +23%, Louis Vuitton` +21%, Siemens` +21%, Prada` +21%:

Ցուցակում հայտնված նոր բրենդներն են. AirBnb` 13.42 մլրդ, Red Bull` 11.55 մլրդ և Xiaomi` 7.33 մլրդ դոլար։

Interbrand. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2022թ. Առաջատարն Apple-ն է

Interbrand. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2022թ. Առաջատարն Apple-ն է

Interbrand. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2022թ. Առաջատարն Apple-ն է

Interbrand. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2022թ. Առաջատարն Apple-ն է

15/08/2025
դրամ
Դոլար (USD)
383.1
-0.4
Եվրո (EUR)
447.84
-0.59
Ռուբլի (RUR)
4.7893
-0.0159
Լարի (GEL)
141.76
+0.82
41186
-296
Արծաթ
471.92
-4.07