Բիզնես

USD BUY - 381.50+0.00 USD SELL - 383.00+0.00
EUR BUY - 440.00+0.50 EUR SELL - 444.50+0.50
OIL:  BRENT - 62.47-1.17 WTI - 58.67-1.25
COMEX:  GOLD - 4215.90-0.08 SILVER - 58.82+3.25
COMEX:  PLATINUM - 1658.00-0.17
LME:  ALUMINIUM - 2865.50-0.09 COPPER - 11145.00-0.39
LME:  NICKEL - 14800.00-0.20 TIN - 39040.00-0.31
LME:  LEAD - 1995.00+0.73 ZINC - 3062.50+0.23
FOREX:  USD/JPY - 155.67+0.04 EUR/GBP - 1.1638+0.25
FOREX:  EUR/USD - 1.1638+0.25 GBP/USD - 1.3227+0.11
STOCKS RUS:  RTSI - 1084.68-0.43
STOCKS US: DOW JONES - 47474.46+0.39 NASDAQ - 23413.67+0.59
STOCKS US: S&P 500 - 6829.37+0.25
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 49303.45+0.00 TOPIX - 3341.06+0.08
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 26095.05+0.24 SSEC - 3897.71-0.42
STOCKS EUR:  FTSE100 - 9701.80-0.01 CAC40 - 8074.61-0.28
STOCKS EUR:  DAX - 23710.86+0.51
02/12/2025  CBA:  USD - 381.24+0.05 GBP - 502.97-1.19
02/12/2025  CBA:  EURO - 442.43-0.78
02/12/2025  CBA:  GOLD - 51956+592 SILVER - 704.66+43.96
Interbrand. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2022թ. Առաջատարն Apple-ն է
04/11/2022 12:45
Կիսվել

Interbrand. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2022թ. Առաջատարն Apple-ն է

Interbrand գործակալությունը հերթական անգամ հրապարակել է աշխարհի ամենաթանկ բրենդների (ապրանքային նշան) ցուցակը։ 2022թ.-ի ցուցակը գլխավորում է Apple-ը, որի արժեքն աճել է 18%-ով կամ 73.96 մլրդ դոլարով և կազմել 482.21 մլրդ դոլար։ 2021թ.-ին Apple-ը նույնպես առաջինն էր։

Երկրորդ հորիզոնականում Microsoft-ն է՝ 278.29 մլրդ դոլար, արձանագրվել է աճ 32%-ով կամ 68.1 մլրդ դոլար։ 2021թ.-ին Microsoft-ը 3-րդն էր։

Երրորդ տեղում Amazon-ն է՝ 274.82 մլրդ դոլար։ Արձանագրվել է աճ 10%-ով կամ 25.57 մլրդ դոլար։ 2021թ.-ին բրենդը երկրորդն էր։

Չորրոդ տեղում Google-ն է՝ 251.75 մլրդ դոլար։ Արձանագրվել է աճ 28%-ով կամ 54.94 մլրդ դոլարով։

Հինգերորդ հորիզանականում Samsung-ն է՝ 87.69 մլրդ դոլար։ Արձանագրվել է աճ 17%-ով կամ 13.05 մլրդ դոլարով։

Toyota-ն վեցերորդն է՝ 59.76 մլրդ դոլար, արձանագրվել է աճ 10%-ով կամ 5.65 մլրդ դոլար։

Coca-Cola-ն յոթերորդն է՝ 57.53 մլրդ դոլար, բրենդի արժեքը նվազել է 47 մլն դոլարով։

Mercedes-Benz-ը 8-րդն է՝ 56.1 մլրդ դոլար, արձանագրվել է աճ 10%-ով կամ 5.24 մլրդ դոլարով։

Disney-ը իններորդն է ՝ 50.32 մլրդ դոլար, արձանագրվել է աճ 14%-ով կամ 6.14 մլրդ դոլարով։

Nike-ը 10-րդն է՝ 50.29 մլրդ դոլար, բրենդի արժեքն աճել է 18%-ով կամ 7.75 մլրդ դոլարով։

2022թ.-ի ընթացքում ամենամեծ աճ են արձանագրել հետևյալ բրենդները. Microsoft` +32%, Tesla` 32%, Chanel` +32%, Ferrari` +31%, LEGO` +30%, Google` +28%, HERMES` +27%, Dior` +27%, Adobe` +23%, Gucci` +23%, Allianz` +23%, Mastercard` +23%, Louis Vuitton` +21%, Siemens` +21%, Prada` +21%:

Ցուցակում հայտնված նոր բրենդներն են. AirBnb` 13.42 մլրդ, Red Bull` 11.55 մլրդ և Xiaomi` 7.33 մլրդ դոլար։

02/12/2025
դրամ
Դոլար (USD)
381.24
+0.05
Եվրո (EUR)
442.43
-0.78
Ռուբլի (RUR)
4.904
+0.0132
Լարի (GEL)
141.15
-0.08
51956
+592
Արծաթ
704.66
+43.96