Բիզնես

USD BUY - 382.00+0.00 USD SELL - 384.50+0.00
EUR BUY - 440.00+0.00 EUR SELL - 443.50-0.50
OIL:  BRENT - 64.93+1.58 WTI - 60.81+1.38
COMEX:  GOLD - 4115.60+0.09 SILVER - 50.62+0.38
COMEX:  PLATINUM - 1595.10-0.66
LME:  ALUMINIUM - 2869.50+0.88 COPPER - 10796.00+1.06
LME:  NICKEL - 15108.00+0.47 TIN - 36024.00+0.50
LME:  LEAD - 2058.50+1.33 ZINC - 3081.00+1.12
FOREX:  USD/JPY - 154.26+0.02 EUR/GBP - 1.1579+0.20
FOREX:  EUR/USD - 1.1579+0.20 GBP/USD - 1.3139-0.21
STOCKS RUS:  RTSI - 993.65-0.13
STOCKS US: DOW JONES - 47927.96+1.18 NASDAQ - 23468.30-0.25
STOCKS US: S&P 500 - 6846.61+0.21
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 51063.31+0.43 TOPIX - 3359.33+1.14
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 26922.73+0.85 SSEC - 4000.14-0.07
STOCKS EUR:  FTSE100 - 9899.60+1.15 CAC40 - 8156.23+1.25
STOCKS EUR:  DAX - 24088.06+0.53
12/11/2025  CBA:  USD - 382.09-0.43 GBP - 501.45-1.1
12/11/2025  CBA:  EURO - 442.04-0.69
12/11/2025  CBA:  GOLD - 50653+350 SILVER - 629.46+14.05
Interbrand. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2022թ. Առաջատարն Apple-ն է
04/11/2022 12:45
Կիսվել

Interbrand. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2022թ. Առաջատարն Apple-ն է

Interbrand գործակալությունը հերթական անգամ հրապարակել է աշխարհի ամենաթանկ բրենդների (ապրանքային նշան) ցուցակը։ 2022թ.-ի ցուցակը գլխավորում է Apple-ը, որի արժեքն աճել է 18%-ով կամ 73.96 մլրդ դոլարով և կազմել 482.21 մլրդ դոլար։ 2021թ.-ին Apple-ը նույնպես առաջինն էր։

Երկրորդ հորիզոնականում Microsoft-ն է՝ 278.29 մլրդ դոլար, արձանագրվել է աճ 32%-ով կամ 68.1 մլրդ դոլար։ 2021թ.-ին Microsoft-ը 3-րդն էր։

Երրորդ տեղում Amazon-ն է՝ 274.82 մլրդ դոլար։ Արձանագրվել է աճ 10%-ով կամ 25.57 մլրդ դոլար։ 2021թ.-ին բրենդը երկրորդն էր։

Չորրոդ տեղում Google-ն է՝ 251.75 մլրդ դոլար։ Արձանագրվել է աճ 28%-ով կամ 54.94 մլրդ դոլարով։

Հինգերորդ հորիզանականում Samsung-ն է՝ 87.69 մլրդ դոլար։ Արձանագրվել է աճ 17%-ով կամ 13.05 մլրդ դոլարով։

Toyota-ն վեցերորդն է՝ 59.76 մլրդ դոլար, արձանագրվել է աճ 10%-ով կամ 5.65 մլրդ դոլար։

Coca-Cola-ն յոթերորդն է՝ 57.53 մլրդ դոլար, բրենդի արժեքը նվազել է 47 մլն դոլարով։

Mercedes-Benz-ը 8-րդն է՝ 56.1 մլրդ դոլար, արձանագրվել է աճ 10%-ով կամ 5.24 մլրդ դոլարով։

Disney-ը իններորդն է ՝ 50.32 մլրդ դոլար, արձանագրվել է աճ 14%-ով կամ 6.14 մլրդ դոլարով։

Nike-ը 10-րդն է՝ 50.29 մլրդ դոլար, բրենդի արժեքն աճել է 18%-ով կամ 7.75 մլրդ դոլարով։

2022թ.-ի ընթացքում ամենամեծ աճ են արձանագրել հետևյալ բրենդները. Microsoft` +32%, Tesla` 32%, Chanel` +32%, Ferrari` +31%, LEGO` +30%, Google` +28%, HERMES` +27%, Dior` +27%, Adobe` +23%, Gucci` +23%, Allianz` +23%, Mastercard` +23%, Louis Vuitton` +21%, Siemens` +21%, Prada` +21%:

Ցուցակում հայտնված նոր բրենդներն են. AirBnb` 13.42 մլրդ, Red Bull` 11.55 մլրդ և Xiaomi` 7.33 մլրդ դոլար։

12/11/2025
դրամ
Դոլար (USD)
382.09
-0.43
Եվրո (EUR)
442.04
-0.69
Ռուբլի (RUR)
4.7177
+0.0063
Լարի (GEL)
141.26
-0.26
50653
+350
Արծաթ
629.46
+14.05