DAIMLER. ՓՆՏՐՎՈՒՄ Է ՉԻՆԱՑԻ ՆԵՐԴՐՈՂ
Ավտոարտադրության ոլորտում առաջատար գերմանական Daimler ընկերությունը, որը ներկայացնում է Mercedes-Benz ավտոմոբիլային բրենդը, փնտրում է չինացի ներդրող, ով պատրաստ է գնել ընկերության բաժնետոմսերի 5-10%-ը: Այս կերպ Daimler-ը ցանկանում է առաջ անցնել իր հիմնական մրցակից BMW ընկերությունից` դառնալով «պրեմիում» դասի ավտոմեքենաների վաճառքի ծավալով չինական ավտոշուկայի առաջատարներից մեկը:
Ինչպես հաղորդում են գերմանական լրատվամիջոցները` Daimler-ի ֆինանսական տնօրեն Բոդո Ուբերը հավանական ներդրողին գտնելու նպատակով արդեն իսկ համագործակցում է ներդրումային բանկերից մեկի հետ: Չի բացառվում, որ Daimler-ի նոր բաժնետեր կարող է դառնալ չինական China Investment Corp. հիմնադրամը:
Հատկանշական է, որ վերջին տարիների իր զարգացումներով չինական ավտոշուկան, որն արդեն իսկ խոշորագույնն է աշխարհում, դարձել է խոշոր ավտոարտադրող ընկերությունների համար «եկամտի ցանկալի աղբյուր»:
Ընթացիկ տարվա առաջին 11 ամիսների արդյունքներով Չինաստանում «պրեմիում» դասի ավտոմեքենաների վաճառքի ծավալով առաջատար է Audi-ն: Այս ընկերությունը հաշվետու ժամանակահատվածում չինական ավտոշուկայում իրացրել է 283.6 հազար ավտոմեքենա: Երկրորդ տեղում BMW-ն է (200.6 հազար ավտոմեքենա), երրորդ տեղում` Mercedes-ը (170.1 հազար ավտոմեքենա):