ՀՀ ԲԻԶՆԵՍԻ ՄԻԱՅՆ 12%-Ն Է ԿԻՐԱՌՈՒՄ ԷԼԵԿՏՐՈՆԱՅԻՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒՄԸ
Այսօր մեր հանրապետությունում բիզնեսի միայն 12%-ն է կիրառում էլեկտրոնային կառավարումը: Այս մասին լրագրողների հետ տարեվերջյան ամփոփիչ հանդիպման ժամանակ տեղեկացրել է ՀՀ Պետական եկամուտների կոմիտեի նախագահ Գագիկ Խաչատրյանն` ընդգծելով, որ կոմիտեի նպատակն է առաջիկա տարիներին հատել 50%-ի սահամանգիծը: Ներկայացնելով բիզնեսի կողմից Էլեկտրոնային կառավարման խնդիրներին` Գագիկ Խաչատրյանը նշել է, որ այդ ուղղությամբ տարվա ընթացքում մի շարք ոլորտային հանդիպումներ են տեղի ունեցել բիզնեսի ներկայացուցիչների հետ:
Անդրադառնալով “Հարկատու-3” էլեկտրոնային կառավարման համակարգի ներդրման միջոցառումներին, որոնք եղել են 2011թ.-ի բարեփոխումների գերակա խնդիրներից` Կոմիտեի նախագահն ընդգծել է, որ տարվա ընթացքում “Հարկատու-3”-ը համալրվել է ավտոմատ կառավարման նոր ենթահամակարգերով, այդ թվում ավտոմատացվել են՝ հարկային հաշիվների էլեկտրոնային եղանակով դուրսգրումը, ռիսկային չափորոշիչների հիման վրա ստուգման ենթակա հարկ վճարողների ընտրությունը, ԱԱՀ-ի գծով գոյացած գերավճարների գումարների ավտոմատ վերադարձը կամ հաշվանցումը, վարչական իրավախախտումների հաշվառումը, հարկ վճարողների հաշվառման “մեկ պատուհան”-ը:
Միաժամանակ, ըստ Գագիկ Խաչատրյանի, կատարելագործվել են էլեկտրոնային հարկային հաշվետվությունների ընդունման և մշակման մեխանիզմները` ներկայումս ներդրված են 45 հաշվետվական ձևեր (տարեսկզբին՝ 28-ի դիմաց), անձնական հաշվի քարտերի վարումը, ՀԴՄ-ների գրանցումը, հարկային հաշիվների համադրումը (խաչաձև ստուգումը), տեղեկատվության ներմուծումը՝ արտաքին տնտեսական գործունեության և գանձապետարանի տվյալների մասով, հիշեցում-ծանուցումների ավտոմատ ուղարկումը, ինչպես նաև հարկ վճարողներին՝ ըստ գործունեության ոլորտների դասակարգումը, ստուգման հանձնարարագրերի և ակտերի հաշվառումը: Մաքսային ծառայության “TWM” ավտոմատ համակարգում ներդրվել է մաքսային վճարների էլեկտրոնային վճարման և մաքսային հայտարարագրերի էլեկտրոնային բացթողման ենթահամակարգերը: